1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Leżajsk odwołuje się do regionalnej tożsamości

Naturalne piękno podkarpackich krajobrazów i chwile błogiego relaksu – w nowej kampanii piwo Leżajsk odwołuje się do regionalnej tożsamości i zaprasza do powolnego smakowania przyjemności na łonie natury.


Nieskazitelna przyroda oraz zachwycające krajobrazy od zawsze są wizytówką Podkarpacia. Te przepiękne widoki grają też pierwszoplanową rolę w nowej odsłonie ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej Leżajska Chmielowego i Pszenicznego. Kampania jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji, w której Leżajsk przekonywał, że warto zwolnić i cieszyć się prostymi przyjemnościami. Kampania została świetnie przyjęta, co potwierdziło wyróżnienie w konkursie „Kreatura 2016”.
Emitowane od marca br. spoty odkrywają przed widzami świat żyjący własnym, niespiesznym rytmem, w beztroskim klimacie. - Im szybciej świat pędzi do przodu, tym bardziej doceniamy te momenty, kiedy możemy się zatrzymać, cieszyć się życiem i obcować z naturą. Malownicze Podkarpacie to idealne miejsce do celebrowania takich chwil, a Leżajsk, warzony w sercu tego regionu, doskonale oddaje ten niespieszny klimat – mówi Emilia Wróblewska, junior brand manager marki Leżajsk.
Obecny w regionie od XVI wieku browar Leżajsk niezmiennie czerpie inspiracje z wyjątkowego klimatu Podkarpacia. Tutejsi browarnicy odkrywają naturalne smaki regionu, wydobywając wszystko, co najlepsze z piwowarskich tradycji. Leżajsk Chmielowy i Pszeniczny jako jedne z nielicznych piw w Polsce dojrzewają w poziomych tankach fermentacyjnych. Świeżość i naturalny charakter piwa podkreśla zielona butelka. Produkt szybko zdobywa sympatię konsumentów, w związku z czym otrzymał certyfikat „Smaczne bo podkarpackie”.

Lezajsk KV

logo sigma

Baner Moeschle Polska

vimax

Ekomix

sitspoz