Produkty
24 listopada – Dzień Buraka
Nawet burak zasługuje na własne święto! Choć nie wszyscy pałają do niego miłością, to jednak wszyscy powinni docenić jego prozdrowotne właściwości. 24 listopada świętujemy Dzień Buraka – sprawdź, dlaczego to warzywo jest doceniane w profilaktyce chorobowej już od czasów Starożytnej Grecji!
Burak po raz pierwszy w kulturze europejskiej pojawia się w greckiej literaturze w 420 r. p.n.e. – od tamtej pory warzywo zawędrowało przez Rzym, Francję i Hiszpanię, aby do XV w. objąć swoim zasięgiem całą Europę. I choć rodzajów buraka od tamtej pory przybyło, a samo warzywo już nie przypomina swojej dzikiej odmiany sprzed kilku tysięcy lat, jego prozdrowotne właściwości wciąż są doceniane na współczesnych stołach.
Pilsweizer poszerza linię lokalnych piw górskich – wprowadza piwo Pilsvar Podhalańskie
Browar Pilsweizer wprowadza na rynek nową markę piwa dla „lokalnych patriotów” – piwo Podhalańskie. Poszerza w ten sposób ofertę swoich piw lokalnych, która została zapoczątkowana w 2015 r. piwem Zakopiańczyk, a należą do niej także m.in. takie piwa, jak: Krynickie, Gorlickie, Dla Krakowian, Sądeckie, Piwniczańskie czy Legnickie.
Nowy, wygodny karton Tymbarku
Dzięki nowemu rozwiązaniu, ulubiony sok Tymbarku można wypić dosłownie „do ostatniej kropli”. Tymbark jako lider na rynku soków i nektarów oferuje nie tylko najlepszą jakość i pyszne smaki, ale i wygodę oraz nowoczesne podejście do produktów. Właśnie dlatego marka wprowadziła innowacyjne, wygodne i poręczne opakowania.
Innowacyjne opakowania na butelki na imprezę z “Piwnymi szachami”
Thimm produkuje opakowania na butelki z wzorem szachownicy i wygrywa w międzynarodowym konkursie. W połączeniu z szachownicą z tektury falistej 32 opakowania na butelki tworzą popularną grę towarzyską „piwne szachy”. Oryginalna kampania promocyjna branży napojów przekonała specjalistyczne jury czeskiej nagrody dla najciekawszych opakowań Obal roku w kategorii „Ekspozytory POP & POS”.
Tymbark mango-mięta - orzeźwienie, jakiego jeszcze nie było!
Młodzi często mówią, że wszystko już „BYO”. Gdy trendy zmieniają się szybko, trudno być oryginalnym, ale Tymbark podjął to wyzwanie i w swojej nowej kampanii zaskakuje zupełnie nowym orzeźwieniem. Tymbark mango-mięta to smak tego lata.
100% sok pomarańczowy zawiera więcej hesperydyny niż witaminy C – nowe dane potwierdzają siłę odżywczą 100% soku pomarańczowego
Nowe dane dotyczące składu soków potwierdzają bogatą matrycę składników odżywczych zawartych w 100% soku pomarańczowym, uwzględniają witaminy i składniki mineralne, a także nowo zbadane bioaktywne związki roślinne takie, jak hesperydyna, której zawiera więcej niż witaminy C. Chociaż hesperydyna dopiero zaczyna być badana, to już wykazany został jej istotny wpływ na parametry metaboliczne, co może również przyczynić się do ponownej oceny znaczenia odżywczego soku pomarańczowego, którego wartość odżywcza ma wpływ na wybrane aspekty zdrowotne, w tym na funkcjonowanie układu naczyniowego i ciśnienie krwi.
Firma Sidel wprowadza rozwiązanie X-LITE Still – najlżejszą na świecie butelkę przemysłową o najwyższej prędkości produkcji
X-LITE™ Still to najnowsze innowacyjne rozwiązanie firmy Sidel w zakresie butelek PET na wodę niegazowaną o pojemności 500 ml. Dzięki niezwykle lekkiemu projektowi butelki, jest to najbardziej opłacalne i zrównoważone opakowanie dostępne na rynku. Pionierskie rozwiązanie zostało opracowane na potrzeby rynku wody niegazowanej, rozlewanej do niewielkich butelek PET, głównie z myślą o producentach chcących zoptymalizować swoje opakowania i koszty produkcji.
Soki i napoje Prigat z Izraela mogą zawitać do Polski
Produkty pod marką Prigat są znane w wielu krajach europejskich i innych: Australia, Austria, Belgia, Bułgarią, Etiopia, Francja, Ghana, Hiszpania, Kanada, Kenia, RPA, Rumunia, USA, Węgry, Wielka Brytania. Wartość eksportu wynosi prawie 100 mln USD co stanowi ponad 60% ich przychodów. Prigat jest pakowany w butelki i kartony.
Bez dodatku cukru, słodzików i barwników – H2Owoc w nowej kampanii Tymbarku
Proste rozwiązania potrafią zaskakiwać! Tak jak prosty skład napojów H2Owoc – bez dodatku cukru, słodzików i barwników – zaskoczył bohaterów spotu telewizyjnego Tymbarku. W nowej kampanii 360 marka podkreśla, że innowacyjna linia napojów bez dodatku cukru to wyjątkowo prosty i zdrowy sposób na orzeźwienie.