1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Produkty

Nowość wśród specjalności – ikona piw pszenicznych wkracza do kolekcji Książęcego

W kolekcji Książęcego właśnie pojawiło się Książęce Weizen. To już szósty stały wariant w rodzinie piwnych specjalności – niezwykle orzeźwiający, serwowany w wysokiej, zwężonej
w talii szklance i z charakterystyczną czapą piany. Idealny dla koneserów, którzy cenią sobie zarówno walory smakowe, jak i wizualne piwa.
Po dwóch premierach z początku 2018 roku, w drugim półroczu Książęce święciło triumfy na piwnych konkursach, teraz zaś powraca z kolejną nowością. Tym razem w poszukiwaniu inspiracji piwowarzy z Tyskich Browarów Książęcych sięgnęli do odległej historii – aż pięć wieków wstecz – i zajrzeli za zachodnią granicę, do Bawarii, będącej kolebką piw pszenicznych.

Czytaj więcej...

HARNAŚ - rebranding marki

W ramach odświeżenia marki, piwo Harnaś zyskało nowy, lepszy smak oraz nową szatę graficzną opakowań. Etykiety są spokojniejsze, stonowane i nowoczesne.

Czytaj więcej...

Innowacyjna forma energii od Tigera!

Dla wszystkich, którzy potrzebują energetycznego zastrzyku w skondensowanej formie, marka przygotowała unikalny Energy Gel. Nowość to rozwiązanie dla każdego, kto ceni funkcjonalność i natychmiastowe efekty! Energy Gel występuje w trzech wariantach smakowych do wyboru i jest już dostępny w sieci sklepów Żabka!

Czytaj więcej...

Butelka Björn w gronie zwycięzców konkursu Dobry Wzór 2018

Butelka wódki Björn, produkowanej przez BZK Alco, została jednym ze zwycięzców jubileuszowej 25. edycji konkursu Dobry Wzór. Instytut Wzornictwa Przemysłowego wyróżnia w ten sposób najlepiej zaprojektowane produkty i usługi dostępne na polskim rynku. To pierwsza butelka mocnego alkoholu, która zwyciężyła w kategorii „Grafika użytkowa i opakowania”.

Czytaj więcej...

Nowa puszka Heinekena

Pierwsza w historii Heinekena dedykowana Jerzemu Dudkowi puszka z limitowanej edycji to nie wszystko, co marka przygotowała w tym roku dla swoich wielbicieli w punktach sprzedaży. Heineken po raz kolejny wyprzedza rynkowe trendy, wprowadzając do sprzedaży kultowe piwo w nowej, designerskiej odsłonie. Połączenie ikonicznych elementów marki z innowacyjnym projektem akcentuje jakość i premiowość produktu.

Czytaj więcej...

Ulubione warzywa i owoce Polaków? Pomidory i jabłka na czele

W naszej diecie powinno znaleźć się codziennie przynajmniej pięć porcji warzyw i owoców. Tymczasem niemal 1/3 Polaków uważa, że każdego dnia wystarczy zjeść dwie-trzy porcje. Biorąc pod uwagę zalecenia ekspertów – to zdecydowanie za mało. Mimo wciąż niedostatecznego spożycia tych produktów, polscy konsumenci mają jednak swoje preferencje: z badania zrealizowanego na potrzeby kampanii „Warzywa i owoce – na szczęście!” wynika, że najbardziej lubią pomidory i jabłka.

Czytaj więcej...

Moc smaku i zero procentów. Okocim z nowym wariantem Radlera

Do rodziny okocimskich radlerów dołącza nowy wariant o smaku wiśni z pigwą. Tym razem Browar Okocim ma dla konsumentów propozycję z zerową zawartością alkoholu. Okocim Radler Wiśnia z pigwą to interesujące połączenie piwnej goryczki z owocową lemoniadą o smaku pigwy i wiśni z odrobiną limonki, w proporcjach 40 proc. piwa i 60 proc. lemoniady. Okocim proponuje swoim konsumentom już drugi wariant 0,0%. Wcześniej w limitowanej sprzedaży znalazł się bezalkoholowy Okocim Radler Grejpfrut z limonką.

Czytaj więcej...

AdeZ® - roślinne napoje od Coca-Coli już w sklepach

Coca-Cola w Polsce rozszerza swoją obecność w sektorze FMCG, wprowadzając innowacyjną markę AdeZ®, nowość rynkową. Premiera gamy autorskich produktów i otwarcie się firmy na nowe kategorie wpisują się w rosnący segment napojów na bazie roślin i konsumencką potrzebę rozszerzania i urozmaicania diety poprzez zwiększenie spożycia produktów roślinnych. Coca-Cola konsekwentnie i systematycznie realizuje strategię Total Beverages Company, zakładającą m.in. zwiększenie w ofercie udziału innowacyjnych produktów, napojów o obniżonej kaloryczności oraz rozbudowanie półki napojów niegazowanych. AdeZ® to optymalny wybór dla osób, które w trosce o zbilansowaną dietę szukają bardziej zróżnicowanych składników odżywczych, np. roślinnych. Kampania promująca nowość obejmie działania w obszarze digital, social media oraz POS w punktach sprzedaży.

Czytaj więcej...

Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA-NOT

CFS Zeichnung

Zimna, mikrobiologiczna
filtracja stabilizująca
system CFS NEO

180708 Added Value Calibration 180x380 static PL

Kompendium wiedzy o piwie