1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Produkty

Marka CIN&CIN zmienia design opakowań

Włoski styl i oryginale detale tworzą zupełnie nowy wizerunek win i wermutów marki CIN & CIN. Z okazji wielkiej premiery marka przenosi nas w świat weneckich wieczorów, pięknej biżuterii i szybkich samochodów.

 Nowe kształty butelek prezentują się wyjątkowo elegancko dzięki dopracowanym detalom. Smaku dodają zmieniony korek, tłoczenie na butelce, kontrastowe zestawienia kolorów. Oblicze całego portfolio wyznaczają też ujednolicone logo i kształty etykiet.

- Wprowadzany design opakowań CIN&CIN jest uosobieniem marki: stylowy, modny, włoski, niezobowiązujący, ale elegancki. Idealny na bankiet, randkę czy spotkanie z przyjaciółmi. To prawdziwy wizerunkowy skok, który znacząco wzmacnia pozycję marki i wyznacza nowy trend - podkreśla Tomasz Pawlicki, Brand Manager CIN&CIN.

pobrane

 

Zmiany wizerunkowe CIN&CIN przypieczętowuje najmłodszy produkt: kuszące CIN&CIN Prosecco. Jest kwintesencją włoskiego stylu i nową wizytówką marki. Pochodzące z regionu Veneto białe wino musujące Prosecco Extra-Dry D.O.C. łączy w sobie delikatny, świeży i soczysty owocowy smak, naturalne lekkie bąbelki i słodki kwiatowy aromat. Włosi piją je przy każdej okazji. Jest uniwersalne, niezobowiązujące i eleganckie. Teraz ta ikona włoskości – radość, swoboda i smak w jednym – trafia do rąk miłośniczek CIN&CIN i południowego stylu życia.

Wielkiej premierze CIN&CIN towarzyszy atrakcyjna promocja cenowa i specjalna, dodatkowa ekspozycja produktów w sklepach. Ale to nie wszystko! Z okazji swojego święta marka rozdaje setki prezentów. To będzie niezapomniany włoski sezon z CIN&CIN, w którym wszystko może się zdarzyć. W kwietniu zwycięzca promocji otrzyma kluczyki do samochodu, który ...sam sobie wybierze z trzech włoskich propozycji. Będzie to modny Fiat 500, sportowa Alfa Romeo Mito lub stylowa Lancia Ypsilon.

SMS-wy konkurs wystartował w listopadzie. Co należy zrobić, aby mieć szansę wygrać swój wymarzony włoski samochód? Wystarczy kupić dowolną butelkę CIN&CIN, zachować paragon, a następnie wysłać SMS z dokończeniem zdania: „Mój włoski styl z CIN&CIN to..." (wszystkie szczegóły dostępne są na zawieszkach umieszczonych na wszystkich butelkach CIN&CIN). Dodatkowymi nagrodami w konkursie są bransoletki z motywem weneckiej gondoli ze specjalnej, limitowanej kolekcji APART dla marki CIN&CIN. Za koncepcję i obsługę konkursu odpowiada WALK Promotion. Kreacja materiałów została przygotowana przez WALK Creative. Komunikację prowadzi agencja Kuźnia PR.

logo sigma

Baner Moeschle Polska

vimax

Ekomix

sitspoz