1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Produkty

Dziki Sad odkrywa kolejny skarb z polskich drzew

Po dobrze przyjętym jabłkowym wariancie, Dziki Sad odkrywa kolejny skarb z polskich drzew. W jego nowej odsłonie piwo miksuje się z tak lubianym w Polsce smakiem śliwki.
Tegoroczna nowość Grupy Żywiec to unikalna na polskim rynku propozycja, łącząca piwo (60%) oraz napój o tradycyjnym smaku śliwki (40%). Dziki Sad zadebiutował w ubiegłym roku w kategorii miksów piwnych powyżej 4% alkoholu i jest odpowiedzią na zmieniające się preferencje konsumentów oraz rosnące zainteresowanie nowościami.


Już w pierwszym roku marka przypadła do gustu konsumentom ceniącym naturalny smak i jakość. – Debiutujący w ubiegłym roku Dziki Sad okazał się ciekawą propozycją dla osób szukających nowych, orzeźwiających smaków. Dlatego w tym roku zdecydowaliśmy się na wprowadzenie kolejnego wariantu, którego do tej pory nie było na polskim rynku. Sezon na śliwkę w Dzikim Sadzie rozpoczyna się już w marcu – mówi Agata Skoniecka-Dębowska, brand manager Dzikiego Sadu i Strongbowa.
Warto podkreślić, że tegoroczna nowość to unikalna na polskim rynku propozycja smakowa. Jeśli jabłko jest królem polskich sadów, to królową z pewnością jest śliwka. Owoc wszystkim dobrze znany, o nieprzeciętnych walorach smakowych. To oferta dla tych, którzy szukają delikatnie owocowego napoju alkoholowego na bazie piwa i cenią naturalny smak. Napój jest orzeźwiający i zawiera 4,5% alk. Sprawdzi się przy spotkaniach z przyjaciółmi, urozmaici posiłek i ugasi pragnienie w gorące, letnie dni. Dziki Sad Śliwka jest dostępny w sklepach w całej Polsce w bezzwrotnej, unikatowej rzeźbionej butelce o pojemności 400 ml.
Wprowadzenie nowego smaku marki wspierać będzie komunikacja w mediach i działania w punktach sprzedaży. Powróci historia oryginalnej rodziny sadowników z Dzikiego Sadu oraz jeży - ich niezastąpionych pomocników. To właśnie jeże w ubiegłym roku podbiły Internet, czyniąc stronę marki na Facebooku najbardziej angażującym profilem 2016 r.
Kampanię TV Dzikiego Sadu Śliwka przygotowała agencja 2012, za działania w Internecie i social mediach odpowiada agencja GoldenSubmarine. Komunikację PR prowadzi agencja Roots PR. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediavest. Opakowania przygotowała agencja Just.

dziki sad butelka sliwka

Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA-NOT

CFS Zeichnung

Zimna, mikrobiologiczna
filtracja stabilizująca
system CFS NEO

180708 Added Value Calibration 180x380 static PL

Kompendium wiedzy o piwie