1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

640 x 340 dziewczyna

 

 

 

veolia web 580x120 1

Produkty

Strongbow w nowej, większej butelce o poj. 800 ml

Strongbow, marka z wieloletnią tradycją i cydr numer 1 na świecie, zdobył także serca Polaków. Bardzo dobrze przyjęte zostały wszystkie trzy warianty wprowa-dzone na nasz rynek: Gold Apple, Red Berries i Dark Fruit. Teraz marka, wycho-dząc naprzeciw preferencjom zakupowym klientów, obok dotychczasowego opa-kowania 330 ml, dla smaku Gold Apple wprowadza nową, większą butelkę o po-jemności 800 ml.


Cydr Strongbow w portfolio produktowym marek premium Grupy Żywiec obecny jest od marca 2015 r. Już w drugim roku sprzedaży (2016) Strongbow urósł o ponad 25 pro-cent* umacniając się na pozycji wiceliderem kategorii cydrów na polskim rynku.
– Polscy konsumenci polubili nasz cydr i jego oryginalną małą butelkę. Wiemy jednak, że najchętniej sięgają po cydr w większych opakowaniach. Odpowiadając na tę potrzebę, od marca Strongbow Gold Apple dostępny będzie również w butelce 800 ml. Większa butelka to więcej okazji do dzielenia się z przyjaciółmi - mówi Agata Skoniecka-Dębowska, brand managerka marki Strongbow.
Cydr Strongbow wyróżnia się nutą słodyczy, przechodzącą w delikatną kwaskowatość, zwieńczoną łagodnie wytrawnym finiszem. Jest doskonałym wyborem do rodzinnych obiadów, spotkań towarzyskich czy grilla w ciepłe dni. Dzięki połączeniu subtelnego smaku, lekkiemu nagazowaniu oraz niskiej zawartości alkoholu (4,5 proc.) Strongbow z powodzeniem może konkurować na polskim stole z winami i innymi trunkami.
Jak przystało na markę z tradycjami, Strongbow ma swój rytuał serwowania. Rekomen-dowany przepis na wydobycie najlepszego smaku to szklanka w 1/3 wypełniona lodem i w 2/3 cydrem Strongbow. Ten rytuał podkreśli najlepsze walory smakowe cydru. Sprawi, że będzie bardziej delikatny i przyjemnie orzeźwiający.
Wprowadzenie nowego opakowania wspierać będzie intensywna kampania w Social Mediach. Aktywacje internetowe dla marki Strongbow prowadzi agencja Isignia, wsparcie PR zapewnia Roots PR. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom me-diowy MediaVest.

GZ STRONBOW but.800ml

Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA-NOT

SigmaNot Polagra 250x250

engineering

moeschle

vimax

Ekomix

sitspoz