1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Produkty

Nowy lekki lager – Lech Lite właśnie debiutuje na a sklepowych półkach

Lech Lite to lekki lager o niższej zawartości alkoholu (3,5%). Dzięki chmieleniu na zimno chmielem Cascade, wykorzystywanym w piwach typu IPA i APA, wyróżnia się orzeźwiającym i łagodnym smakiem. Lech Lite ma ponad 30% mniej kalorii w porównaniu do innych lagerów na rynku (96 kcal. na 330 ml piwa).


„Lech Lite to propozycja dla osób żyjących aktywnie, które do tej pory w wielu sytuacjach nie sięgały po piwo ze względu na zbyt wysoką zawartość alkoholu. Stanowi też idealną propozycję dla tych, którzy nie przepadają za intensywną piwną goryczką.” - mówi Maria Rychlicka – Furmaga, Senior Brand Manager marki Lech.
Lech Lite jest dostępny w butelkach i puszkach o pojemności 330 ml. Jasna kolorystyka i nowoczesny design mają podkreślać lekkość i wysoką jakość produktu.
Kampanię wesprze spot reklamowy, który pojawi się w mediach już w maju. W planie są także działania OOH oraz w prasie, digitalu, social mediach i punktach sprzedaży. Za kreację i przygotowanie spotu TV, OOH oraz prasy odpowiada agencja GPD. Aktywacje w internecie i social media poprowadzi agencja Lubię To, działaniami PR zajmie się agencja Tailor Made PR. Spot wyprodukował Dynamo Film. Design puszek i butelek przygotowała agencja Czteryczwarte.

Lech Lite butelka

logo sigma

Baner Moeschle Polska

vimax

Ekomix

sitspoz