1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Produkty

Soplica prezentuje uszlachetniony, czysty smak owoców

Soplica, jedna z najstarszych marek alkoholowych w Polsce, nie zwalnia tempa. Po innowacyjnych wprowadzeniach w rodzinie nalewek, Soplica rozszerza portfolio swojej czystej wódki, Soplicy Szlachetnej. Z końcem czerwca na rynku pojawi się unikalny produkt - połączenie czystej wódki z dodatkiem naturalnych, owocowych destylatów – Soplica Uszlachetniona Jabłkiem i Soplica Uszlachetniona Śliwką.

Rodzina Soplicy rośnie w siłę. W ciągu ostatnich trzech lat, marka zanotowała niemal dwukrotny wzrost. Poprzedni, 2016 rok Soplica zamknęła obejmując pozycję lidera segmentu wódek smakowych na polskim rynku. Soplica Szlachetna, czysta wódka tej marki, również nie pozostaje w tyle. Rok do roku notuje dwucyfrowe wzrosty, a jej sprzedaż stanowi już ponad 40% wolumenu całej rodziny Soplicy. Po tegorocznym wprowadzeniu dedykowanej komunikacji Soplicy Szlachetnej, marka szykuje kolejną nowość. Już wkrótce na rynku pojawią się nowe warianty Soplicy Szlachetnej, wzbogacone o wytrawne, owocowe nuty smakowe polskich owoców.

Po raz pierwszy wprowadzamy innowacje w rodzinie czystej wódki, Soplicy Szlachetnej – mówi Wioleta Chmielewska, Junior Brand Manager marki Soplica. Badania konsumenckie wyraźnie pokazały, że konsumenci wódek czystych poszukują nowości o wytrawnym, niesłodkim smaku. Nuty smakowe muszą być wyczuwalne, ale nie dominujące. Istotny jest też kolor płynu – powinien być przezroczysty. Soplica, wsłuchując się w takie opinie konsumentów, wprowadza zupełnie nową, innowacyjną linię produktów Soplicy Szlachetnej opartą o naturalne destylaty z owoców.

Nowe warianty, Soplica Uszlachetniona Jabłkiem i Soplica Uszlachetniona Śliwką, to połączenie czystej wódki z naturalną esencją z owoców, stworzone w oparciu o polskie składniki oraz receptury, odwołujące się do polskiej tradycji wytwarzania wysokoprocentowych destylatów owocowych, która sięga kilkaset lat wstecz. Nowe Soplice łączą alkohol i owoce z polskich sadów. Dodatek naturalnego destylatu z owoców sprawia, że Soplica Uszlachetniona Jabłkiem i Soplica Uszlachetniona Śliwką nie są ostre, ale zyskują przyjemny aromat i wytrawny, delikatny posmak owoców. To idealne, orzeźwiające produkty, które z pewnością umilą nam letnie biesiady – dodaje Wioleta Chmielewska. Soplica Uszlachetniona Jabłkiem to wódka o aromacie i posmaku soczystych jabłek, najbardziej znanych polskich owoców. To pierwszy wariant o tym smaku w portfolio Soplicy. Soplica Uszlachetniona Śliwką to wódka o subtelnym i delikatnym śliwkowym posmaku.

Historia Soplicy rozpoczęła się w Gnieźnie. To właśnie tutaj, w 1891 roku, kupiec z Czempinia Bolesław Kasprowicz zaczął tworzyć alkohole pod marką Soplica. Fabryka Kasprowicza była pierwszym polskim zakładem znajdującym się pod panowaniem pruskim, produkującym wódki i likiery w sposób naturalny, z prawdziwych owoców, korzeni, ziół i kwiatów. Od tego czasu, od ponad 125 lat, Soplica gości na rodzimych stołach, dostarczając konsumentom najwyższej jakości doznań smakowych. Fachmistrzowie Soplicy nadal wykorzystują wyłącznie naturalne składniki – najlepsze polskie owoce, orzechy i zboża, bazując na szlachetnych, tradycyjnych recepturach.

Wprowadzenie do sprzedaży nowych Soplic wspierane będzie materiałami POS i specjalnymi ekspozycjami w sklepach. Soplica Uszlachetniona Jabłkiem oraz Soplica Uszlachetniona Śliwką będą dostępne w sprzedaży od połowy czerwca wyłącznie w kanale handlu nowoczesnego w butelkach o pojemności 500ml. Rekomendowana cena nowych Soplic to 22,49 zł.

soplica clear apple 600dpi 500ml

logo sigma

Baner Moeschle Polska

vimax

Ekomix

sitspoz