1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

FullHD 100

Produkty

Piwo Łomża z nową butelką

Browar Łomża, wraz z nową strategią komunikacji, wypuścił na rynek piwo Łomża Jasne w nowej butelce – zoptymalizowanej względem dotychczasowego i lubianego przez konsumentów smukłego kształtu. Najnowszy projekt podkreślił tę cechę, a dodatkowo szyjka butelki zyskała cztery wytłoczenia, nawiązujące do tradycji browaru – w postaci odnowionej wersji jego znaku sprzed kilkudziesięciu lat. Takie właśnie było zadanie projektowe: uzyskanie opakowania szklanego, podkreślającego regionalizm i historyczną tożsamość marki przy jednoczesnym zachowaniu jej dotychczasowych, lubianych przez konsumentów atrybutów. Za wykonanie tego zadania odpowiedzialne jest studio THIS. W ramach procesu powstało kilkadziesiąt wariantów butelki. Jej ostateczny kształt osiągnięto przy współpracy z hutą Ardagh Glass w Gostyniu, gdzie została wyprodukowana.

Piwo Łomża 500ml
„Butelka posiada wyzywające ze względu na proces produkcji opakowań szklanych cztery grawery wykonane w dwóch technikach: tradycyjną i debbosingu, czyli graweru wklęsłego. Ma pojemność 500 ml i jest bardzo smukła, wręcz strzelista” – informuje Roman Sobecki z działu projektowego OEG Design gostyńskiej huty szkła.
Łomża dostępna jest na rynku od 49 lat. „W tym czasie udało nam się zdobyć ugruntowaną pozycję i podbić serca kolejnych pokoleń piwoszy. Nowa strategia komunikacji to dowód, że nie osiadamy na laurach” - mówi Maciej Dymalski, kierownik marketingu Van Pur, będącego właścicielem marki.
Piwo Łomża ma być alternatywą zarówno dla piw masowych, jak i kraftowych. Maciej Dymalski podkreśla jego nowy, unikatowy charakter „Kładziemy nacisk na autentyczne
zasady warzenia piwa, gwarantujące konsumentom jakość i bezpieczeństwo produktu. Odrzucamy masowość i konformizm, bez uciekania w skomplikowane wyrafinowanie piw kraftowych. Chcemy uczynić Łomżę najlepszym piwem regionalnym w Polsce, stąd pomysł rebrandingu marki. Znaleźliśmy niszę komunikacyjną i wizerunkową, która odpowiada na trendy konsumenckie”.
Kim jest konsument piwa Łomża? To zarówno mężczyźni, jaki i kobiety, którzy realizują się w życiu, czerpiąc jednocześnie przyjemność z bliskich relacji i spokoju. We współczesnym świecie, który narzuca nadmierne tempo życia, dodatkowo atakując nas komunikatami reklamowymi z każdej strony, tłumiąc sztucznością naturalność i prawdziwe emocje, mają silną potrzebę życia w zgodzie ze sobą oraz nieuginania się pod wpływem nacisków. Chcą podążać swoją drogą.

 

logo sigma

BB 23 Banner stat 180x360px EN

Baner Moeschle Polska

vimax

Ekomix

sitspoz