1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Produkty

Nowy styl Ż – Żywiec Sesyjne IPA

Kategoria piwnych specjalności cieszy się coraz większą popularnością wśród konsumentów, stanowiąc jeden z najszybciej rozwijających się segmentów piw w Polsce. Jego zdecydowanym liderem niezmiennie od kilku lat jest marka Żywiec, która właśnie poszerzyła swoje piwne portfolio o kolejny wariant – Żywiec Sesyjne IPA. Nowe piwo dołączyło do żywieckiej rodziny, w której obok klasycznego lagera, obecnie znajdują się Białe, Porter, APA, Amerykańskie Pszeniczne i Saison.


Rynek piwnych specjalności dynamicznie się rozwija. Świadczy o tym chociażby fakt, że w 2017 roku pojawiło się na nim ponad 1600 nowych chmielowych trunków. Ta różnorodność i możliwość wyboru są kluczowe dla konsumentów podczas odkrywania piwnych specjalności.

Żywiec Sesyjne IPA
Nowy styl piwny w Ż!
Piwowarzy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów poszukujących nowych smaków, wciąż opracowują wyjątkowe receptury i warzą oryginalne piwne gatunki. Dzięki ich pasji w Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu powstało właśnie nowe piwo, które dołączyło do portfolio marki – Żywiec Sesyjne IPA.
Session India Pale Ale to stosunkowo młody styl, będący lżejszą wersją klasycznego stylu IPA, czyli mocno chmielonego trunku, którego historia sięga brytyjskich czasów kolonialnych. Żywiec Sesyjne IPA charakteryzuje się przyjemną chmielową goryczką oraz wyraźnie wyczuwalnymi nutami owoców egzotycznych i cytrusów. Jest chmielone na zimno wyjątkową kompozycją amerykańskich chmieli.
- W Ż wiemy, jak ważny jest wybór, dlatego wprowadzamy nowy styl – Żywiec Sesyjne IPA. Gatunek piw IPA ma wielu zwolenników wśród piwnych koneserów, a w Żywcu postawiliśmy na sesyjną, czyli lżejszą wersję tego gatunku. Wierzymy, że przypadnie ona do gustu zarówno wytrawnym smakoszom, jak i tym, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z piwami gatunkowymi – mówi Anna Paciejewska, Kierownik marki Żywiec.
Piwo Żywiec Sesyjne IPA dostępne jest od początku kwietnia br. w butelce zwrotnej 500 ml. Wprowadzeniu nowego produktu towarzyszy kampania outdoorowa, komunikacja w social media oraz w punktach sprzedaży.

logo sigma

Baner Moeschle Polska

vimax

Ekomix

sitspoz