1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

 

Baner Bacif 2

banerLINKEDIN2

Produkty

Nowy, wygodny karton Tymbarku

Dzięki nowemu rozwiązaniu, ulubiony sok Tymbarku można wypić dosłownie „do ostatniej kropli”. Tymbark jako lider na rynku soków i nektarów oferuje nie tylko najlepszą jakość i pyszne smaki, ale i wygodę oraz nowoczesne podejście do produktów. Właśnie dlatego marka wprowadziła innowacyjne, wygodne i poręczne opakowania.

Czytaj więcej...

Innowacyjne opakowania na butelki na imprezę z “Piwnymi szachami”

Thimm produkuje opakowania na butelki z wzorem szachownicy i wygrywa w międzynarodowym konkursie. W połączeniu z szachownicą z tektury falistej 32 opakowania na butelki tworzą popularną grę towarzyską „piwne szachy”. Oryginalna kampania promocyjna branży napojów przekonała specjalistyczne jury czeskiej nagrody dla najciekawszych opakowań Obal roku w kategorii „Ekspozytory POP & POS”.

Czytaj więcej...

100% sok pomarańczowy zawiera więcej hesperydyny niż witaminy C – nowe dane potwierdzają siłę odżywczą 100% soku pomarańczowego

Nowe dane dotyczące składu soków potwierdzają bogatą matrycę składników odżywczych zawartych w 100% soku pomarańczowym, uwzględniają witaminy i składniki mineralne, a także nowo zbadane bioaktywne związki roślinne takie, jak hesperydyna, której zawiera więcej niż witaminy C. Chociaż hesperydyna dopiero zaczyna być badana, to już wykazany został jej istotny wpływ na parametry metaboliczne, co może również przyczynić się do ponownej oceny znaczenia odżywczego soku pomarańczowego, którego wartość odżywcza ma wpływ na wybrane aspekty zdrowotne, w tym na funkcjonowanie układu naczyniowego i ciśnienie krwi.

Czytaj więcej...

Firma Sidel wprowadza rozwiązanie X-LITE Still – najlżejszą na świecie butelkę przemysłową o najwyższej prędkości produkcji

X-LITE™ Still to najnowsze innowacyjne rozwiązanie firmy Sidel w zakresie butelek PET na wodę niegazowaną o pojemności 500 ml. Dzięki niezwykle lekkiemu projektowi butelki, jest to najbardziej opłacalne i zrównoważone opakowanie dostępne na rynku. Pionierskie rozwiązanie zostało opracowane na potrzeby rynku wody niegazowanej, rozlewanej do niewielkich butelek PET, głównie z myślą o producentach chcących zoptymalizować swoje opakowania i koszty produkcji.

Czytaj więcej...

Soki i napoje Prigat z Izraela mogą zawitać do Polski

Produkty pod marką Prigat są znane w wielu krajach europejskich i innych: Australia, Austria, Belgia, Bułgarią, Etiopia, Francja, Ghana, Hiszpania, Kanada, Kenia, RPA, Rumunia, USA, Węgry, Wielka Brytania. Wartość eksportu wynosi prawie 100 mln USD co stanowi ponad 60% ich przychodów. Prigat jest pakowany w butelki i kartony.

Czytaj więcej...

Lemoniada Tymbark wraca z nowym, arbuzowym smakiem!

Letnie, ciepłe dni potrzebują odpowiedniej dawki owocowego smaku i orzeźwienia. Właśnie dlatego do limitowanej oferty Tymbarku wracają Lemoniady – do dwóch już znanych smaków dołączył trzeci, unikalny wariant. Cytryna i Arbuz to obok Cytryny i Limonki oraz Cytryny i Maliny kolejna owocowa propozycja Tymbarku!
Tymbark niezmiennie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. Linia limitowanych Lemoniad to napoje doceniane przez każdego, kto szuka nie tylko unikalnych smakowych połączeń, ale i popularnych produktów w oryginalnej formie.

Czytaj więcej...

FRANK’S RedHot - ostro wchodzi do Polski

W ramach współpracy z firmą McCormick, globalnym liderem na rynku przypraw i produktów smakowych, agencja Kamikaze przygotowała strategię komunikacji oraz ideę kreatywną kampanii wprowadzającej na polski rynek FRANK’S RedHot - kultowy amerykański sos. Kampania pod hasłem “FRANK’S RedHot ostro wchodzi ze wszystkim” wystartowała w kwietniu. Komunikacja trwać będzie do końca grudnia 2019 roku. Skierowana jest do wszystkich miłośników idealnego połączenia ostrości i smaku.

Czytaj więcej...

Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA-NOT

vimax

Ekomix

sitspoz