1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

baner JMR

EasyDiscWO

Produkty

Deloitte Digital i Mirinda celebrują smak gruszki

Deloitte Digital przygotowała dla marki Mirinda (PepsiCo) projekt zwieńczający kilkumiesięczną akcję, która miała na celu zachęcić konsumentów do wybrania jednego z dwóch nowych smaków Mirindy. Konsumenci wybrali smak gruszki i to właśnie on został wprowadzony od bieżącego miesiąca do stałej sprzedaży. Ukoronowaniem akcji jest stworzony przez agencję minutowy „gruszkowy” spot, który wykorzystywany będzie w działaniach digital, a także eventy przygotowane w Gdańsku i w Poznaniu.

Czytaj więcej...

Carlsberg Non Alcoholic - smak prawdziwego lagera zawsze i wszędzie

W lipcu br. na rynku detalicznym pojawiła się nowość - Carlsberg Non Alcoholic w puszce 0,33 l. Do tej pory bezalkoholowy Carlsberg był dostępny w lokalach gastronomicznych wyłącznie w butelce. Teraz również konsumenci zaopatrujący się w piwo w sklepach będą mogli cieszyć się smakiem bezalkoholowego Carlsberga zawsze i wszędzie. Carlsberg Non Alcoholic odpowiada na potrzeby tych, którzy cenią piwo klasyczne jasne pełne, lecz nie chcą lub nie mogą pić alkoholu.

Czytaj więcej...

Śliwka kalifornijska dobra na śniadanie

Z badania „Style śniadaniowe wśród Polek” przeprowadzonego na polskim rynku na zlecenie California Prune Board wynika, że blisko 50 proc. respondentek jest pozytywnie nastawiona do tego, aby włączyć śliwki kalifornijskie do swojego śniadaniowego menu. Taki wynik powinien ucieszyć sprzedawców tych suszonych owoców.

Czytaj więcej...

Piwa z Browaru Amber z nowymi etykietami

Wraz z wprowadzeniem na rynek nowych etykiet, rozpoczął się etap oferowania piw pod wspólną marką Browar Amber. Zadanie nie było łatwe, ponieważ serię należało stworzyć z poszanowaniem dla dotychczasowego indywidualnego charakteru każdej z marek.

Czytaj więcej...

Coca-Cola z nową etykietą

Na rodzinnych opakowaniach Coca-Cola oraz Coca-Cola Zero o pojemnościach 1,5l i 2l umieszczona została specjalna etykieta z przestrzenią, którą konsumenci mogą wykorzystać jako zaproszenie dla najbliższych na wspólny posiłek lub grill. Poprzez etykiety marka daje konsumentom narzędzie do kreatywnej zabawy w duchu przesłania, że „Razem smakuje lepiej”. W ramach prowadzonej komunikacji Coca-Cola przypomina konsumentom o wartości wspólnie spędzonego czasu z najbliższymi.

Czytaj więcej...

Fanta z nową ulepszoną recepturę oraz „zakręconą” butelkę

FANTA, jeden z najpopularniejszych napojów o smaku owocowym*, wprowadza nową ulepszoną recepturę oraz „zakręconą” butelkę, inspirowaną orzeźwiającą pomarańczą. Nowy, niespotykany dotychczas kształt butelki, przy zachowaniu wyróżniającej FANTĘ kolorystyki, zaskoczy wszystkich. Zmianie uległa także identyfikacja wizualna, w tym logo. Nowa FANTA z wyższą zawartością soku owocowego i naturalnymi aromatami gwarantuje doskonałe orzeźwienie i lepszy smak; to idealny partner letnich wycieczek i spotkań nastolatków. Napój z ulepszoną recepturą
i w nowym opakowaniu jest dostępny w sklepach od czerwca.

Czytaj więcej...

Unidex Resizer 800

logo sigma

sigma promo

engineering

moeschle

vimax

Ekomix

sitspoz