Produkty
Produkty ze śliwki kalifornijskiej inspiracją w branży
Kalifornijczycy nie poprzestają jedynie na uprawie i dystrybucji suszonej śliwki wysokiej jakości, lecz stale wprowadzają na światowe rynki nowe rozwiązania. Producenci żywności na całym świecie wciąż odkrywają korzyści, jakie niesie za sobą stosowanie produktów wytwarzanych z suszonej śliwki dla poprawy smaku i właściwości odżywczych produktów spożywczych.
Współpraca Kompanii Piwowarskiej z Rekopolem zaowocowała powstaniem filmu zachęcającego do kupowania piwa w butelkach zwrotnych
„Bądź eko – kobiety to lubią" – pod takim hasłem Kompania Piwowarska we współpracy z firmą Rekopol przypomina piwoszom, by nie zostawiać śmieci w butelce i nie zakapslowywać jej po wypiciu piwa.
Ten ekologiczny film w kilka dni zyskał ponad 54 tys. wyświetleń na Facebooku, co jasno wskazuje, że fani piwa chcą poznać kilka dobrych rad jak uniknąć najgorszej randki na świecie. Wystarczy pamiętać o kilku złotych zasadach, by nie puszczać nudnego filmu, nie wrzucać śmieci do butelki po piwie, a będzie można ją wtedy oddać i kupić kobiecie kwiaty – one to lubią.
Portfolio margaryn Unilever bez tłuszczów trans
Unilever od lat pracuje nad ulepszaniem swoich produktów spożywczych, aby ich receptury były zgodne z zaleceniami wiodących instytucji związanych z żywieniem i zdrowiem publicznym, takich jak Światowa Organizacja Zdrowia (WHO), Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA) czy Instytut Żywności i Żywienia (IŻŻ). Podstawową rekomendacją tych instytucji w zakresie spożycia tłuszczów jest ograniczanie w diecie tłuszczów nasyconych, zwiększanie spożycia tłuszczów nienasyconych i zmniejszenie do minimum spożycia tłuszczów trans. Unilever, właściciel takich marek jak: Rama, Delma, Flora, Flora pro.activ i Kasia, już od 1996 r. nie stosuje częściowo utwardzonych / częściowo uwodornionych olejów, które są źródłem izomerów trans.
Kasztelan Specjały z nową kampanią telewizyjną
Nowa kampania reklamowa promuje linię piw Kasztelan Specjały warzonych w browarze w Sierpcu. Jej głównym elementem są trzy spoty telewizyjne, których bohaterami są znani z poprzednich odsłon kampanii piwowarzy.
„Gdyby Carlsberg robił … „ - nowa platforma komunikacyjna marki
Z początkiem roku, pod hasłem „Gdyby Carlsberg robił...", ruszyła nowa platforma komunikacyjna marki. Jej zwiastunem jest spot telewizyjny „Gdyby Carlsberg robił salony fryzjerskie".
Zbuduj swoją odporność
Już Hipokrates namawiał „niech pożywienie będzie twoim lekarstwem". Od czasów starożytnych nic się w tej kwestii nie zmieniło. Współcześni eksperci również namawiają do stosowania odpowiednio zbilansowanej diety, która jest najlepszym lekarstwem, jak i remedium. Odpowiednia dieta to pierwszy krok do zbudowania odporności, tak istotnej w okresie zimowym.
Pilsweizer wprowadza na rynek nowe piwa lokalne związane z konkretnymi miejscowościami
Browar Pilsweizer wprowadza na rynek nowe lokalne marki piw, związane z konkretnymi miejscowościami. Poszerza tym samym linię piw lokalnych, zapoczątkowaną w pierwszej połowie br. Do sklepów trafiają dwie nowości: piwo Sądeckie oraz piwo Zakopiańczyk Miód Malina.
Nowa struktura w Polskiej Radzie Winiarstwa jako odpowiedź na rozwój rynku winiarskiego
Polska Rada Winiarstwa, ekspert i największa organizacja w branży winiarskiej, tworzy dwa komitety członkowskie, które działać będą na rzecz wyrobów winiarskich owocowych i miodów pitnych oraz osobno na rzecz win gronowych. Zmiany i nowe kierunki rozwoju wynikają z tendencji i wzrostów spożycia wybranych kategorii produktowych na polskim rynku.
Cherry Milk Stout - z sokiem NFC z wiśni
Pierwsze w Polsce i jedno z nielicznych na świecie piwo, które łączy irlandzką piwną klasykę z polską tradycją. Tej jesieni warzymy... Cherry Milk Stout z serii Po Godzinach.