1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

300x250

Produkty

Ulubione warzywa i owoce Polaków? Pomidory i jabłka na czele

W naszej diecie powinno znaleźć się codziennie przynajmniej pięć porcji warzyw i owoców. Tymczasem niemal 1/3 Polaków uważa, że każdego dnia wystarczy zjeść dwie-trzy porcje. Biorąc pod uwagę zalecenia ekspertów – to zdecydowanie za mało. Mimo wciąż niedostatecznego spożycia tych produktów, polscy konsumenci mają jednak swoje preferencje: z badania zrealizowanego na potrzeby kampanii „Warzywa i owoce – na szczęście!” wynika, że najbardziej lubią pomidory i jabłka.

Czytaj więcej...

Moc smaku i zero procentów. Okocim z nowym wariantem Radlera

Do rodziny okocimskich radlerów dołącza nowy wariant o smaku wiśni z pigwą. Tym razem Browar Okocim ma dla konsumentów propozycję z zerową zawartością alkoholu. Okocim Radler Wiśnia z pigwą to interesujące połączenie piwnej goryczki z owocową lemoniadą o smaku pigwy i wiśni z odrobiną limonki, w proporcjach 40 proc. piwa i 60 proc. lemoniady. Okocim proponuje swoim konsumentom już drugi wariant 0,0%. Wcześniej w limitowanej sprzedaży znalazł się bezalkoholowy Okocim Radler Grejpfrut z limonką.

Czytaj więcej...

AdeZ® - roślinne napoje od Coca-Coli już w sklepach

Coca-Cola w Polsce rozszerza swoją obecność w sektorze FMCG, wprowadzając innowacyjną markę AdeZ®, nowość rynkową. Premiera gamy autorskich produktów i otwarcie się firmy na nowe kategorie wpisują się w rosnący segment napojów na bazie roślin i konsumencką potrzebę rozszerzania i urozmaicania diety poprzez zwiększenie spożycia produktów roślinnych. Coca-Cola konsekwentnie i systematycznie realizuje strategię Total Beverages Company, zakładającą m.in. zwiększenie w ofercie udziału innowacyjnych produktów, napojów o obniżonej kaloryczności oraz rozbudowanie półki napojów niegazowanych. AdeZ® to optymalny wybór dla osób, które w trosce o zbilansowaną dietę szukają bardziej zróżnicowanych składników odżywczych, np. roślinnych. Kampania promująca nowość obejmie działania w obszarze digital, social media oraz POS w punktach sprzedaży.

Czytaj więcej...

Skąd naprawdę pochodzi śliwka kalifornijska?

W kwietniu br. Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych opublikowała wyniki kontroli artykułów rolno-spożywczych w drugim półroczu 2017 r. Inspektorzy wskazali w raporcie także nieprawidłowości w zakresie oznakowania produktów. Wskazano między innymi
na niewłaściwe wykorzystanie przymiotnika „kalifornijskie” na opakowaniach zwierających śliwki suszone z Chile.

Czytaj więcej...

Polacy wyrzucają? Szwedzi najlepsi w recyklingu!

Według najnowszego raportu Europejskiej Federacji Opakowań Szklanych (FEVE), w Polsce recyklingowi poddawanych jest 57% szklanych butelek i słojów. Tymczasem średnia dla 28 krajów Unii Europejskiej wynosi 74%, co oznacza, że ponad 11,6 milionów ton opakowań szklanych trafia do przetworzenia i ponownego obiegu, wracając na rynek w postaci nowych produktów.

Czytaj więcej...

Książęce spełnia marzenia piwoszy – Porter Bałtycki już w ofercie!

Książęce nie spoczywa na laurach i prezentuje kolejny stały wariant w kolekcji. Książęce Porter o głębokiej, ciemnej barwie, niezwykłej mocy ekstraktu oraz złożonym profilu sensorycznym czerpie z najlepszych tradycji piwowarskich naszego regionu.
Książęce powróciło z dalekiej podróży. Po wyprawie do odległych Indii, które miały olbrzymi wkład w powstanie stylu IPA, kolekcja specjalności znalazła inspirację znacznie bliżej – u wybrzeży Bałtyku, w historii lokalnego browarnictwa.

Czytaj więcej...

Naturalna rewolucja w segmencie napojów. Żywność Barwiąca to możliwość realizacji innowacyjnych koncepcji kolorystycznych

Odżywianie jest ostatnio gorącym tematem lajfstajlowym. Mówi się nawet, że odzwierciedla naszą osobowość. Konsumenci poszukują produktów i napojów nieprzeciętnych, przykuwających uwagę intrygującymi, żywymi kolorami – nierzadko, by utrwalić np. na zdjęciu znakomicie prezentujący się lunch lub wspólny wypad z przyjaciółmi, a później zamieścić na portalu społecznościowym.

Czytaj więcej...

Kasztelan w nowej odsłonie

Kasztelan Niepasteryzowane odświeża swój wizerunek, podkreślając lokalność i najwyższą jakość naturalnych składników. Nowa szata graficzna piwa przedstawia sielski krajobraz mazowieckiej wsi, nawiązujący do prostoty i naturalności – filarów marki.

Czytaj więcej...

Nowy styl Ż – Żywiec Sesyjne IPA

Kategoria piwnych specjalności cieszy się coraz większą popularnością wśród konsumentów, stanowiąc jeden z najszybciej rozwijających się segmentów piw w Polsce. Jego zdecydowanym liderem niezmiennie od kilku lat jest marka Żywiec, która właśnie poszerzyła swoje piwne portfolio o kolejny wariant – Żywiec Sesyjne IPA. Nowe piwo dołączyło do żywieckiej rodziny, w której obok klasycznego lagera, obecnie znajdują się Białe, Porter, APA, Amerykańskie Pszeniczne i Saison.

Czytaj więcej...

Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA-NOT

CFS Zeichnung

Zimna, mikrobiologiczna
filtracja stabilizująca
system CFS NEO

180708 Added Value Calibration 180x380 static PL

sitspoz