Produkty
Harnaś Wysokochmielowy
Harnaś Wysokochmielowy powstał z myślą o konsumentach, którzy choć lubią klasyczne jasne pełne, oczekują jego urozmaicenia, poszukują „wariacji na temat lagera". - Z badań wiemy, że konsumenci postrzegają chmiel jako jeden z najważniejszych składników świadczących o jakości piwa. Dlatego odpowiadając na sugestie konsumentów nowy wariant Harnasia zawiera więcej chmielu aromatycznego, co komunikujemy w głównym haśle kampanii „Więcej chmielu w piwie" – podkreśla Łukasz Kwiatkowski, senior brand manager marki Harnaś w Carlsberg Polska.
Jurajska z dwucyforwym wzrostem sprzedaży
Woda w szklanych opakowaniach, branded content oraz zaangażowanie gwiazd show - biznesu, a także nowe kategorie produktów – to tylko część działań, podjętych w ostatnich miesiącach przez markę Naturalna Woda Mineralna Jurajska. Firma w połowie zeszłego roku, podjęła zdecydowane kroki w kierunku znalezienia się w ścisłej czołówce wśród producentów wody mineralnej.
Inca Berry - nowy superowoc
Podczas Vitafoods firma Frutarom Health zaprezentowała nowy składnik Incaberrix otrzymywany z owocu Inca berry (zwany też cape gooseberry, golden berry) z And.
Penelope Cruz twarzą KARMI
Gwiazda światowego kina, laureatka Oscara – Penelope Cruz – została twarzą marki Karmi. Współpracy towarzyszy wprowadzenie na rynek nowego wariantu smakowego - Karmi Granat-Pomarańcza - wybranego przez gwiazdę. Działania będą wspierane kampanią telewizyjną. Wizerunek Penelope Cruz pojawi się również na nowych etykietach butelek i materiałach POS.
Zintegrowane rozwiązanie puszki ze słomką
Kwiecień 2015 r. to termin oficjalnego debiutu zintegrowanego rozwiązania puszki ze słomką firmy Ball na rynku globalnym. Inteligentny mechanizm otwierania puszki, wyposażony w samoaktywującą słomkę, która w magiczny niemal sposób pojawia się po naciśnięciu zawleczki, stanowi połączenie nowoczesnej wygody z odrobiną ekscytacji, potęgując ogólne doznania konsumentów podczas spożywania napoju. W celu udoskonalenia tego rozwiązania firma Ball może dodatkowo wygrawerować laserem logo, nieskomplikowane obrazy i wiadomości bezpośrednio na zewnątrz słomki – zauważalny wyróżnik na tym bardzo konkurencyjnym rynku.
STAND UP RESQ stawia na nogi każdego
Firma OPTI BMW wprowadziła na rynek nowy napój funkcjonalny STAND UP ResQ o bardzo silnych właściwościach regeneracyjnych całego organizmu. Nie należy mylić tego napoju z kategorią napojów energetyzujących. Jest to nutraceutyk, napój wspomagający i regenerujący organizm po całonocnej zabawie jak również po okresach intensywnego wysiłku fizycznego, dzięki zwartości dużej ilości składników wzmacniających i oczyszczających organizm. Napój STAND UP ResQ spotkał się z dużym zainteresowaniem na rozwiniętych rynkach napojów funkcjonalnych.
Gold Grass - od ekstraktu z konopi do satysfakcji i zastrzyku energii
Firma IBI Sp. z o.o. zaprezentowała nową jakość na polskim rynku wprowadzając napój GOLD GRASS. Jest to napój będący czymś więcej niż napój energetyzujący. Zawiera ekstrakt z konopi i kilka składników funkcjonalnych. Z miejsca zyskał zainteresowanie w kraju, jak również pojawiły się dobre rokowania jeśli chodzi o perspektywy sukcesu na rynkach rozwiniętych. Produkt spełnia wszystkie wymagania zdrowotne i nie zawiera żadnych szkodliwych substancji.
Bosman Niefiltrowane – lokalny specjał
Marka Bosman jako symbol ludzi niezależnych, podążających własną drogą, wprowadza na rynek nowy wariant piwa - Bosman Niefiltrowane, które powstało z pasji zespołu bosmańskich browarników.
Nowa specjalność marki Piast
Jedna z najpopularniejszych marek na Dolnym Śląsku – Piast – wprowadza na rynek nowy wariant piwa - Piast Słodowe, w którym odnaleźć można aż trzy ciemne słody z regionalnej Słodowni w Strzegomiu.