1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Produkty

Harnaś Wysokochmielowy

Harnaś Wysokochmielowy powstał z myślą o konsumentach, którzy choć lubią klasyczne jasne pełne, oczekują jego urozmaicenia, poszukują „wariacji na temat lagera". - Z badań wiemy, że konsumenci postrzegają chmiel jako jeden z najważniejszych składników świadczących o jakości piwa. Dlatego odpowiadając na sugestie konsumentów nowy wariant Harnasia zawiera więcej chmielu aromatycznego, co komunikujemy w głównym haśle kampanii „Więcej chmielu w piwie" – podkreśla Łukasz Kwiatkowski, senior brand manager marki Harnaś w Carlsberg Polska.

Czytaj więcej...

Jurajska z dwucyforwym wzrostem sprzedaży

Woda w szklanych opakowaniach, branded content oraz zaangażowanie gwiazd show - biznesu, a także nowe kategorie produktów – to tylko część działań, podjętych w ostatnich miesiącach przez markę Naturalna Woda Mineralna Jurajska. Firma w połowie zeszłego roku, podjęła zdecydowane kroki w kierunku znalezienia się w ścisłej czołówce wśród producentów wody mineralnej.

Czytaj więcej...

Inca Berry - nowy superowoc

Podczas Vitafoods firma Frutarom Health zaprezentowała nowy składnik Incaberrix otrzymywany z owocu Inca berry (zwany też cape gooseberry, golden berry) z And.

Czytaj więcej...

Penelope Cruz twarzą KARMI

Gwiazda światowego kina, laureatka Oscara – Penelope Cruz – została twarzą marki Karmi. Współpracy towarzyszy wprowadzenie na rynek nowego wariantu smakowego - Karmi Granat-Pomarańcza - wybranego przez gwiazdę. Działania będą wspierane kampanią telewizyjną. Wizerunek Penelope Cruz pojawi się również na nowych etykietach butelek i materiałach POS.

Czytaj więcej...

Zintegrowane rozwiązanie puszki ze słomką

Kwiecień 2015 r. to termin oficjalnego debiutu zintegrowanego rozwiązania puszki ze słomką firmy Ball na rynku globalnym. Inteligentny mechanizm otwierania puszki, wyposażony w samoaktywującą słomkę, która w magiczny niemal sposób pojawia się po naciśnięciu zawleczki, stanowi połączenie nowoczesnej wygody z odrobiną ekscytacji, potęgując ogólne doznania konsumentów podczas spożywania napoju. W celu udoskonalenia tego rozwiązania firma Ball może dodatkowo wygrawerować laserem logo, nieskomplikowane obrazy i wiadomości bezpośrednio na zewnątrz słomki – zauważalny wyróżnik na tym bardzo konkurencyjnym rynku.

Czytaj więcej...

STAND UP RESQ stawia na nogi każdego

Firma OPTI BMW wprowadziła na rynek nowy napój funkcjonalny STAND UP ResQ o bardzo silnych właściwościach regeneracyjnych całego organizmu. Nie należy mylić tego napoju z kategorią napojów energetyzujących. Jest to nutraceutyk, napój wspomagający i regenerujący organizm po całonocnej zabawie jak również po okresach intensywnego wysiłku fizycznego, dzięki zwartości dużej ilości składników wzmacniających i oczyszczających organizm. Napój STAND UP ResQ spotkał się z dużym zainteresowaniem na rozwiniętych rynkach napojów funkcjonalnych.

Czytaj więcej...

Gold Grass - od ekstraktu z konopi do satysfakcji i zastrzyku energii

Firma IBI Sp. z o.o. zaprezentowała nową jakość na polskim rynku wprowadzając napój GOLD GRASS. Jest to napój będący czymś więcej niż napój energetyzujący. Zawiera ekstrakt z konopi i kilka składników funkcjonalnych. Z miejsca zyskał zainteresowanie w kraju, jak również pojawiły się dobre rokowania jeśli chodzi o perspektywy sukcesu na rynkach rozwiniętych. Produkt spełnia wszystkie wymagania zdrowotne i nie zawiera żadnych szkodliwych substancji.

Czytaj więcej...

Nowa specjalność marki Piast

Jedna z najpopularniejszych marek na Dolnym Śląsku – Piast – wprowadza na rynek nowy wariant piwa - Piast Słodowe, w którym odnaleźć można aż trzy ciemne słody z regionalnej Słodowni w Strzegomiu.

Czytaj więcej...

logo sigma

Baner Moeschle Polska

vimax

Ekomix

sitspoz