Produkty
Nowe musztardy marki Włocławek
Regionalny lider na rynku ketchupów wchodzi w nową kategorię. Nowa linia musztard Włocławek (Agros-Nova) jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie klientów poszerzeniem znanej i cenionej oferty dodatków.
Nowe sosy z Łowicza
W ofercie marki Łowicz w marcu pojawią się trzy wyjątkowe sosy: seczuański, karaibski i arabski z przyprawami do mięs. Każdy z nich cechuje się unikalnym na rynku rozwiązaniem – do słoika z sosem dołączony jest pojemnik ze specjalnie dobranymi kompozycjami przypraw do mięsa.
Limitowana kolekcja opakowań Carlsberg Vintage Label Series wchodzi na polski rynek!
Marka Carlsberg przygotowała limitowaną edycję designerskich opakowań w stylu vintage. Opakowania inspirowane archiwalnymi projektami etykiet marki z przełomu XIX i XX wieku trafią do sklepów na początku marca 2015 r. Ich wprowadzenie na rynek wesprze telewizyjna kampania wizerunkowa. Pojawi się w niej również, po raz pierwszy od 2011 roku, hasło „Carlsberg. Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie", do którego marka zdecydowała się powrócić.
Nowe odcienie brandy
Slantschew Brjag w butelce odsłaniającej bursztynową barwę trunku i głęboka, perłowa czerwień limitowanej edycji klasycznej Brandy Pliska 5YO to dwie nowości AMBRA S.A. z kategorii brown spirits. Premierowe produkty są już dostępne w wybranych sklepach detalicznych i sieciach handlowych na terenie całego kraju.
Krakus – dwa nowe przysmaki specjalnie na Wielkanoc
Chrzan z żurawiną oraz ćwikła z chrzanem to dwie nowości wprowadzone z myślą o nadchodzącej Wielkanocy. Marka KRAKUS (Agros-Nova) – lider w kategorii ogórków konserwowych i koncentratów zup oraz wicelider w kategorii zup gotowych, wzbogaciła swoją ofertę o bardzo lubiane przez konsumentów i znane już w staropolskiej kuchni produkty.
Pilsner Urquell z tanka w AïOLI inspired by MINI
Niezwykle popularny w Czechach Pilsner Urquell nalewany z tanka jest już dostępny w Polsce. Pierwszym lokalem, w którym od 6 lutego serwowane jest pilzneńskie piwo z tanka jest warszawskie AïOLI inspired by MINI.
Kolejne 3 marki firmy Coca-Cola osiągają 1 mld USD w wartości sprzedaży detalicznej
The Coca-Cola Company poinformowała, że 3 kolejne marki tej firmy przekroczyły 1 mld wartości sprzedaży detalicznej.
Karotka Plus – nowa linia soków marchewkowych z dodatkami funkcjonalnymi
Marka Fortuna całkowicie zmienia linię soków marchewkowo owocowych Karotka. Efektem tych działań jest wprowadzenie unikalnej linii produktów oraz zmiana wyglądu opakowań. Nowa Karotka Plus zastępuje dotychczasowe produkty dostępne pod tą marką. Wdrożenie zostanie wsparte kampanią reklamową.
Piwo trzcinowe z Browaru Pilsweizer
Browar Pilsweizer (dawniej Browar Grybów) wprowadza na rynek pierwsze w Polsce piwo o posmaku cukru trzcinowego. Piwo Pilsweizer Trzcinowe kierowane jest do młodych miejskich konsumentów, znudzonych „zwykłymi piwami" zapełniającymi sklepowe półki, w tym do kobiet poszukujących dla siebie ciekawych alternatyw na rynku tego złocistego trunku. Piwo sprzedawane jest w nietypowej, przezroczystej butelce o pojemności 0,5 l.