1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Produkty

Browar Fortuna wprowadza Perry Miłosławski

Perry Miłosławski Półsłodki, zwany po staropolsku gruszecznikiem albo potocznie cydrem gruszkowym, to jeden z nowych produktów Browaru Fortuna.Nowy napój wprowadzany jest do sklepów od niedawna. Na półkach w pełni dostępny powinien być za dwa, trzy tygodnie.

Czytaj więcej...

Browar Amber wprowadza piwa krótkich serii

Browar Amber rozpoczął warzenie krótkich serii piw „Po godzinach". To autorskie interpretacje wybranych stylów piwnych. Każdy prezentowany styl warzony będzie w ilości 200 hektolitrów.
Jako pierwszy z serii "Po godzinach" na rynek trafił koźlak pszeniczny. Niefiltrowane, naturalnie mętne piwo górnej fermentacji, które łączy cechy rozgrzewającego koźlaka i letniego orzeźwienia, znanego z piw pszenicznych.

Czytaj więcej...

Efekty udziału w WorldFood Warsaw

„Dzięki udziałowi w targach WorldFood Warsaw i Złotemu Medalowi dla stewii w płynie podpisaliśmy kontrakt z siecią Auchan" – informuje Beata Straszewska, właścicielka firmy Stewiarnia.
Od pierwszej edycji Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Warsaw minął niespełna rok. A do organizatorów wystawy wciąż docierają pozytywne opinie i informacje dotyczące realnych efektów udziału w wystawie. Co więcej, większość ubiegłorocznych wystawców zdecydowało się powrócić na targi WorldFood Warsaw w 2015 roku.

Czytaj więcej...

Czy kilka warszawskich restauracji zostanie zamkniętych przez cydr?

Kilka popularnych w stolicy lokali może zostać wkrótce zamkniętych. Wszystko z powodu łódzkiej spółki zaopatrującej je w cydr. Brak odpowiedniej koncesji u łodzian sprawił, że Urząd Dzielnicy Śródmieście cofnął pozwolenie na sprzedaż alkoholu kilku, stołecznym lokalom. Chodzi m.in. o "Piwną Kompanię", "Bazyliszka", "St. Antonio", "Der Elefant" i znajdujący się przy pl. Konstytucji - "U Szwejka". 

Czytaj więcej...

Koncenrat pomidorowy Dawtona w nowym opakowaniu od Ardagh

Słój o pojemności 225 ml został zaprojektowany i wyprodukowany przez Ardagh Group w Gostyniu na zlecenie firmy Dawtona. Nie tylko doskonale chroni wartości odżywcze produktu, ale poprzez nowoczesny, a zarazem prosty design, świetnie sprawdza się zarówno w domu, jak i w podróży.

Czytaj więcej...

Browar Pilsweiser SA zwiększył sprzedaż piwa w 2014 r. o 55 proc.

Browar Pilsweiser SA zwiększył sprzedaż piwa w 2014 roku o 55 proc. w stosunku do roku 2013 i osiągnął próg rentowności, po raz pierwszy zamykając rok finansowy dodatnim zyskiem netto, na poziomie 0,4 mln zł. Sprzedaż piwa marki PILSWEIZER w Warszawie podwoiła się. W związku z rozpoczynającą się współpracą z siecią Carrefour, oraz planami wprowadzenia kilku nowych piw, browar liczy na jeszcze dynamiczniejsze wzrosty w 2015 r.

Czytaj więcej...

logo sigma

Baner Moeschle Polska

vimax

Ekomix

sitspoz