1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Produkty

Święto Świeżego Chmielu - jedyny taki czas w roku

Są rzeczy i wydarzenia, które mają miejsce jedynie raz w roku, swój określony czas. Rzeczy, które urastają do rangi rytuału. Miłośnicy najlepszej kuchni mają wiosenne szparagi, świat wina beaujolais nouveau, a piwosze piwo uwarzone ze świeżym chmielem. Chmielem, który do dziś uznawany jest za roślinę magiczną, stanowiącą duszę piwa. W tym roku możemy cieszyć się ze świeżego chmielu w sposób wyjątkowy, po raz pierwszy wznosząc toast piwem Książęce Świeży Chmiel.

Czytaj więcej...

Europejski rynek soków i nektarów - raport AIJN

Europejskie Stowarzyszenie Soków Owocowych (AIJN) opublikowało Raport rynkowy 2014 dotyczący europejskiego rynku soków i nektarów z owoców i warzyw, opracowywany przez Canadean Ltd. Raport ten obejmuje charakterystykę branży sokowniczej 31 krajów europejskich.

Czytaj więcej...

Rośnie sprzedaż hiszpańskich oliwek

Światowa konsumpcja hiszpańskich oliwek w pierwszych siedmiu miesiącach 2014 roku zwiększyła się o 13% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Także w Polsce hiszpańskie oliwki cieszą się coraz większą popularnością. W 2013 roku na polskie stoły trafiło 9 200 ton oliwek z Hiszpanii, z czego najwięcej pochodziło ze słonecznej Andaluzji.

Czytaj więcej...

Nowe oręże Lidla w walce o rynek winiarski

Co czwarty pełnoletni Polak pytany o nazwy sklepów, w których kupuje wino, mówi „Lidl" . Wskazują na to wyniki badań przeprowadzonych we wrześniu br. przez Millward Brown na zlecenie Lidl Polska. To plasuje sieć na podium wśród sklepów, w których zakupy winne robimy najczęściej. W swojej nowej, jesiennej ofercie Lidl ponownie stawia na wina francuskie, bo wina z tego kraju ex aequo z Hiszpanią uznawane są przez Polaków za najlepsze, nie rezygnując przy tym z walki o klienta, który za butelkę wina Grand Cru Classe jest w stanie zapłacić 149 zł.

Czytaj więcej...

Puffingowane owoce truskawki

Marka PUFFINS wprowadziła do swojej oferty nowość – puffingowane TRUSKAWKI Puffins. Truskawki, tak jak inne produkty marki Puffins to chrupiące, w 100% naturalne, trójwymiarowe kawałki owoców suszone opatentowaną metodą próżniową, która pozwala zachować naturalny smak, intensywny aromat produktu oraz wszystkie witaminy i cenne wartości odżywcze naturalnie występujące w świeżych owocach!

Czytaj więcej...

Pilsner Urquell z limitowaną edycją puszek

W październiku w wybranych punktach handlowych do sprzedaży trafi limitowana edycja puszek Pilsner Urquell. W swoim designie puszki nawiązują do 172-letniej historii etykiet i szyldów, którymi dawniej oznaczano miejsca sprzedające Pilsner Urquell.

Czytaj więcej...

W inicjatywę „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” włączają się największe koncerny paliwowe w Polsce

Do trwającej od ponad dwóch miesięcy inicjatywy, ukierunkowanej na promowanie trzeźwości wśród kierowców, przyłączają się największe koncerny paliwowe w Polsce. Ich zaangażowanie w dystrybucję naklejek z hasłem „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” pozwoli dotrzeć z materiałami kampanii do większości polskich miast.

Czytaj więcej...

Ameryka Środkowa otwiera się na polskie wódki

Salwador, Honduras i Kostaryka potwierdziły rejestrację dwóch polskich oznaczeń geograficznych napojów spirytusowych: Polska Wódka i Wódka ziołowa z Niziny Podlaskiej aromatyzowana ekstraktem trawy żubrowej. To ważny krok, który może pomóc zwiększyć obecność naszego narodowego produktu w tym regionie. Przedsiębiorcy podkreślają jednak, że aby polskie wódki zaistniały na odległych rynkach oprócz formalnych regulacji potrzebne jest długofalowe wsparcie polskiej administracji
i dyplomacji.

Czytaj więcej...

logo sigma

Baner Moeschle Polska

vimax

Ekomix

sitspoz