1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Produkty

Lwówek American Wheat

Browar Lwówek wchodzący w skład grupy Browary Regionalne Jakubiak przedstawił zupełnie nowy gatunek piwa w swoim portfolio. Lwówek American Wheat to oferta skierowana zarówno do ekspertów w branży jak i do osób dopiero zaczynających swoją przygodę z rozmaitymi stylami piwnymi.
“Browar Lwówek, wybrał drogę odmienną od tradycyjnej i uwarzył piwo w stylu American Wheat. Jest to piwo pszeniczne, górnej fermentacji o ekstrakcie 13,5°Blg i alkoholu 5,5%, niefiltrowane. Do warzenia piwa Lwówek American Wheat użyto amerykańskie odmiany chmieli, wprowadzające charakterystyczne nuty żywiczno-cytrusowe dobrze oparte na solidnej zbożowej podbudowie. ” - mówi Paweł Zarychta, główny technolog grupy BRJ.

Dystrybucja piwa Lwówek American Wheat będzie się odbywać w zwrotnych butelkach o pojemności 500 ml. Wprowadzenie nowego piwa wspomagane będzie przez kampanię w mediach społecznościowych oraz wśród branżowych blogerów. Produkt trafi do sprzedaży od 24 lipca.

Najnowszy produkt z Browaru w Lwówku Śląskim to kolejna, po Ciechanie Eksportowym, propozycja jaką przedstawiły tego lata Browary Regionalne Jakubiak.

 american wheat 02

Polacy piją coraz więcej soków – już prawie litr miesięcznie

Konsumpcja soków owocowych w Polsce stale wzrasta. Jak pokazuje raport AIJN , Polacy wypili w 2016 roku 543 miliony litrów soków owocowych – czyli równowartość pojemności 217 basenów olimpijskich. Mimo stosunkowo małej konsumpcji, pozostajemy liderem spożycia tych produktów wśród krajów Europy Środkowo-Wschodniej. O tym, jakie zmiany zaszły w świadomości polskich konsumentów i dlaczego mówi dr Agnieszka Kozioł-Kozakowska, Kierownik Pracowni Dietetyki Pediatrycznej Instytutu Pediatrii, UJ CM w Krakowie i ekspertka kampanii „Soki i musy – witaminy w SMART formie”.

Czytaj więcej...

Procenty w piwie trzy razy droższe niż w wódce

Co sprawia, że średnia stawka akcyzy na mocne alkohole w Unii Europejskiej jest trzy razy wyższa niż na piwo? Eksperci Europe Economics obliczyli, że „czyste procenty” pochodzące z piwa są średnio dwuipółkrotnie droższe w produkcji niż te z mocnych alkoholi. Przeciętny koszt otrzymania litra czystego alkoholu w piwie wynosi 16,54 Euro, podczas gdy w napojach spirytusowych – 6,65 Euro . To z tego powodu, aby zrównać rynkowe szanse obu trunków, większość krajów Unii Europejskiej obciąża wódkę odpowiednio wyższą akcyzą.

Czytaj więcej...

Piwo Łomża z nową butelką

Browar Łomża, wraz z nową strategią komunikacji, wypuścił na rynek piwo Łomża Jasne w nowej butelce – zoptymalizowanej względem dotychczasowego i lubianego przez konsumentów smukłego kształtu. Najnowszy projekt podkreślił tę cechę, a dodatkowo szyjka butelki zyskała cztery wytłoczenia, nawiązujące do tradycji browaru – w postaci odnowionej wersji jego znaku sprzed kilkudziesięciu lat. Takie właśnie było zadanie projektowe: uzyskanie opakowania szklanego, podkreślającego regionalizm i historyczną tożsamość marki przy jednoczesnym zachowaniu jej dotychczasowych, lubianych przez konsumentów atrybutów. Za wykonanie tego zadania odpowiedzialne jest studio THIS. W ramach procesu powstało kilkadziesiąt wariantów butelki. Jej ostateczny kształt osiągnięto przy współpracy z hutą Ardagh Glass w Gostyniu, gdzie została wyprodukowana.

Czytaj więcej...

Żywiec Amerykańskie Pszeniczne

Piwna rewolucja trwa w najlepsze. Konsumenci chętnie sięgają po piwa gatunkowe, a liderem kategorii piwnych specjalności od kilku lat niezmiennie pozostaje Żywiec. Do szerokiego portfolio tej marki dołączył właśnie nowy styl piwny: Żywiec Amerykańskie Pszeniczne.

Czytaj więcej...

Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA-NOT

CFS Zeichnung

Zimna, mikrobiologiczna
filtracja stabilizująca
system CFS NEO

180708 Added Value Calibration 180x380 static PL

Kompendium wiedzy o piwie