1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

jmreurope

640 x 340 dziewczyna

Produkty

Trzy gwiazdki „Superior TasteAward” dla piwa Niepasteryzowane z Browaru Okocim

Niepasteryzowane z Browaru Okocim to piwo warzone w oparciu o wieloletnie doświadczeniepiwowarskie. Stanowi kwintesencję świeżego, wyrazistego smaku, docenianego nie tylko przez miłośników złotego trunku i piwoznawców, ale również przez światowe grono ekspertów z Międzynarodowego Instytutu Smaku i Jakości iTQi z Brukseli. W tym roku Instytut przyznał temu trunkowi najwyższe wyróżnienie - trzy gwiazdki.

Czytaj więcej...

Promocja i degustacje orzeźwiających syropów Łowicza

W największych miastach i w najczęściej odwiedzanych kurortach w pasie nadmorskim, na deptakach i bulwarach oraz w wybranych sieciach handlowych odbyły się degustacje orzeźwiających syropów Łowicz (Agros-Nova). Akcja była częścią kampanii promującej syropy z edycji limitowanej syropów na lato.

Czytaj więcej...

Polacy nie chronią przed słońcem ani siebie, ani żywności

• Z najnowszych badań przeprowadzonych na zlecenie Tetra Pak* wynika, że blisko połowa Polaków (46%) nie chroni skóry przed działaniem promieni słonecznych, a blisko trzy czwarte (70%) nie zwraca uwagi na ochronę żywności przed światłem
• Kartony do żywności to opakowania skutecznie chroniące żywność przed działaniem światła

Czytaj więcej...

Najwyższa jakość cydrów polskich firm potwierdzona

Cydry z oferty rodzimych producentów to prawdziwy ''strzał w dziesiątkę'' – takie wnioski płyną z XIII certyfikacji artykułów spożywczych programu ''Doceń polskie''. W trakcie lipcowego audytu certyfikat programu i tytuł TOP PRODUKT przyznano cydrom dwóch producentów; wyroby te otrzymały maksymalne noty za smak i wygląd, a także stosunek jakości do ceny. O prestiżu przyznanych wyróżnień świadczy m.in. honorowy patronat Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi nad programem ''Doceń polskie''.

Czytaj więcej...

Ankieta świadomości: Polki chcą żyć zdrowo, często jednak na chęciach się kończy

Polki są niezwykle ambitne – chcą pogodzić sukces w pracy, z atrakcyjnym wyglądem i obowiązkami rodzinnymi. To niełatwe i w praktyce jeszcze dużo w obszarze dbania o zdrowie jest do zrobienia. Niestety Polki nie korzystają w wystarczającym stopniu z badań profilaktycznych, ponad połowa z nich ma problemy z zasypianiem, a aż 84 procent Polek odczuwa stres w pracy – wynika z ankiety świadomości „Co wiesz o zdrowym stylu życia" zrealizowanej przez producenta soków DrWitt.

Czytaj więcej...

Polskie jabłko – niewykorzystany potencjał

Polska jest największym eksporterem jabłek na świecie, a nasze jabłka są znane ze swojej wysokiej jakości. Takie są niezaprzeczalne fakty. Jednak faktem jest również, że potencjał polskich jabłek nie jest w pełni wykorzystywany. Czy można to zmienić? Tak – dzięki nowej, dynamicznie rozwijającej się kategorii produktowej, jaką jest polski cydr.
Według danych Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej w sezonie 2013/2014 Polska wyprodukowała 3086 tys. ton jabłek. Najwięcej surowca, bo aż 1600 tys. ton, zostało wykorzystane na produkcję zagęszczonego soku jabłkowego. Na drugim miejscu plasuje się eksport – 980 tys. ton jabłek – w którym Polska wyprzedza nawet Chiny. Jednak spadające spożycie owoców i warzyw w UE oraz rosnąca z roku na rok produkcja jabłek w Polsce rodzi konieczność zagospodarowania nadwyżki tych owoców oraz dywersyfikacji rynku.

Czytaj więcej...

Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA-NOT

engineering

moeschle

vimax

Ekomix

sitspoz