1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

300x250

Produkty

Spełnia się czarny scenariusz dla rynku wódki

W pierwszym kwartale 2014r. rynek mocnych alkoholi spadł aż o 6%, chociaż tylko część sklepów podwyższyła ceny w związku z nową stawką akcyzy. W tym samym okresie produkcja wódki zmalała o ponad 1/3. Branża prognozuje, że kryzys potrwa co najmniej do końca roku, a największe spadki dopiero przed nią.

Czytaj więcej...

Polska dostanie na owoce w szkole 20,5 mln euro

W roku szkolnym 2014/2015 Polska otrzyma na realizację unijnego programu "Owoce w szkole" 20,5 mln euro, co daje jej po Włoszech i Niemczech pozycję jednego z największych beneficjentów tego programu - podała w środę Komisja Europejska.

Jak zaznaczyła KE, podział środków pomiędzy poszczególne kraje UE w ramach programu "Owoce w szkole" na okres od 1 sierpnia 2014 r. do 31 lipca 2015 r. uwzględnia wzrost puli unijnych środków na ten program w tym czasie z 90 do 150 mln euro. Wzrost ten uzgodniono w ramach reformy Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2014-2020.

Czytaj więcej...

Nasze wódki najlepsze na świecie

W międzynarodowym konkursie International Taste and Quality Institute (iTQi) oceniane są smak, aromat, tekstura, i aspekt wizualny wódek. W tym roku, trunki od Stock Polska zdobyły laury we wszystkich kategoriach. Orkisz Vodka otrzymała trzy złote gwiazdki – najwyższe możliwe wyróżnienie. Po dwie gwiazdki zdobyły Stock Prestige, Stock Prestige Grapefruit i Czysta de Luxe Żołądkowa Gorzka. Wyniki konkursu potwierdzają, że wódki tego producenta nie mają sobie równych.

Czytaj więcej...

IMM: browary reklamują etycznie przed sezonem

Instytut Monitorowania Mediów po raz dziewiąty przeanalizował zgodność reklam piwa z Kodeksem Etyki Reklamy. Analizie poddanych zostało 274 nowych przekazów reklamowych piwa wyemitowanych w trzech pierwszych miesiącach roku, okresie bezpośrednio poprzedzającym sezon piwny. Wobec żadnej z reklam nie zgłoszono zastrzeżeń etycznych.

Raport przygotowywany przez Instytut Monitorowania Mediów na zlecenie branży piwowarskiej wskazuje, że w I kwartale 2014 r. wyemitowano we wszystkich środkach przekazu łącznie 274 nowe reklamy piwa - 24 reklamy prasowe, 104 internetowe, 106 telewizyjnych, 6 radiowych oraz 34 outdoorowe. Statystyki te wskazują na typową dla tego okresu, niewielką aktywność reklamową branży w skali roku – zbliżona liczba reklam piwa wyemitowana została w analogicznym okresie roku 2013.

Samoregulacja piwowarów bez sezonowych wahań
W dziewiątej edycji raportu IMM stwierdzono, że w żadnej z wyemitowanych od stycznia do końca marca reklam piwa nie stwierdzono niezgodności z zaleceniami Kodeksu Etyki Reklamy. Z raportu wynika także, że zdecydowana większość spotów reklamowych została opatrzona znakami odpowiedzialnościowymi „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu" oraz „Alkohol – tylko dla pełnoletnich". Przekazy przygotowane przez branżę piwowarską przypominały również o zakazie spożycia alkoholu w ciąży. Nowy znak „W ciąży nie piję" od września 2013 roku na stałe trafił na opakowania piw oraz na materiały audiowizualne producentów zrzeszonych w Związku Browary Polskie.
"Najnowszy raport analizujący zgodność reklam piwa z zasadami etycznymi kolejny raz wskazuje, ze samoregulacja w obszarze promocji przynosi spodziewane efekty, a dowodem tego jest wysoka jakość przygotowywanych przez nas komunikatów reklamowych. Dobrowolne zobowiązanie, jakie złożyliśmy przed Komisją Europejską, obliguje nas do wspierania odpowiedzialnych postaw w obszarze reklamy i informacji konsumenckiej, co też czynimy niezależnie od sezonu" – mówi Danuta Gut, Dyrektor Biura Związku Browary Polskie.

NESTEA w kieszonkowej butelce 250 ml

Najpopularniejsza herbata mrożona w Polsce – NESTEA,  pojawiła się w nowym poręcznym opakowaniu o pojemności 250 ml. Dostępna jest w dwóch wariantach smakowych – cytrynowym i brzoskwiniowym w atrakcyjnej cenie 1,59 PLN. Premiera wspierana jest silną kampanią reklamową oraz działaniami w punktach sprzedaży.

Czytaj więcej...

Cała prawda o ketchupie

Jak świat długi i szeroki, tak wszyscy kochają ketchup! Amerykanie dodają go przede wszystkim do dań typu fast food - frytek, hamburgerów i hot dogów, Hiszpanie i Hindusi jadają go z jajkami, a Szwedzi z różnymi rodzajami makaronów. Polacy również nie wyobrażają sobie, aby w ich lodówkach zabrakło tego pomidorowego sosu. Jest on jednym z ulubionych dodatków do potraw, przy czym aż 95% Polaków wybiera ketchupy marki Pudliszki!

Czytaj więcej...

Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA-NOT

CFS Zeichnung

Zimna, mikrobiologiczna
filtracja stabilizująca
system CFS NEO

180708 Added Value Calibration 180x380 static PL

sitspoz