1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

jmreurope

640 x 340 dziewczyna

Produkty

Etykiety na żywności mają ułatwić konsumentom wybór produktów

Zmiana etykiet ma ułatwić konsumentom odnalezienie potrzebnych informacji o produkcie żywnościowym podczas zakupów. Dlatego została określona minimalna wysokość czcionki, jaką mają mieć napisy - litery muszą mieć co najmniej 1,2 mm. Ponadto informacje na temat żywności muszą być dobrze widoczne i nieusuwalne.
Ile soli jest w produkcie, czy zawiera on substancje alergenne, skąd pochodzi - takie informacje będą musiały znaleźć się na etykiecie produktu. Nowe wymagania wejdą w życie w grudniu br. - informuje Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych.
Branże spożywcze od kilku miesięcy przygotowują się do wprowadzenia nowych, bardziej czytelnych etykiet ułatwiających konsumentowi świadomy wybór produktów. Dotychczas w UE obowiązują różne przepisy dotyczące znakowania żywności. Często etykiety są mało czytelne i nie zwierają wszystkich niezbędnych informacji o produkcie. Nie ma też obowiązku informowania o kraju jego pochodzenia. Tymczasem konsumenci stają się bardziej świadomi i chcą wiedzieć nie tylko z czego składa się wyrób spożywczy, ale także - jaka jest jego wartość odżywcza.

Czytaj więcej...

Cydr Miłosławski Jabłkowy

Wyborny napój alkoholowy wytwarzany ze smakowitych, dojrzałych jabłek. Prawdziwy cydr powinien pochodzić od natury, dlatego w Cydrze Miłosławskim nie ma miejsca na żadne sztuczne dodatki. Cydr Miłosławski łączy kilka starannie dobranych odmian jabłek uprawianych w Polsce. Cieszy oko wspaniałą złotą barwą i ujmuje aromatem jabłek dojrzewających w słońcu.

Czytaj więcej...

Eksport wódki w górę, ale czy na długo?

Po załamaniu eksportu w 2012 r. producentom napojów spirytusowych udało się odrobić straty i wrócić na ścieżkę wzrostu. W ubiegłym roku wysłali za granicę 20% więcej wódki w ujęciu rocznym. Głównie do Francji oraz Stanów Zjednoczonych. Branża ma jednak wątpliwości czy pozytywny trend uda się utrzymać w drugiej połowie br.
W 2013 r. eksport wódki wzrósł z 33,5 mln litrów do 40,25 mln litrów, a całej kategorii napojów spirytusowych z 44,5 mln litrów do 50,75 mln litrów. Zwiększyła się też wartość eksportu przekraczając w przypadku wódki 120 mln euro. Rozwój eksportu był możliwy dzięki poprawie sytuacji finansowej producentów w pierwszej połowie 2013 r. Umożliwiło to większe inwestycje w sprzedaż poza granicami kraju.

Czytaj więcej...

Piwo z Polski nagrodzone na największym piwnym konkursie na świecie – World Beer Cup® 2014

Komes Porter Bałtycki z Browaru Fortuna, z Miłosławia w Wielkopolsce, zdobył Brązowy Medal na międzynarodowym konkursie World Beer Cup 2014® w USA w Denver. To najbardziej prestiżowy i największy konkurs piwnym na świecie, nazwany również „Olimpiadą Piw”. Komes Porter Bałtycki startował w kategorii Porterów Bałtyckich. Ceremonia wręczenia nagród odbyła się 12 kwietnia w Denver, w USA.

Czytaj więcej...

Wiem co piję. SOKI 100% - potwierdzamy fakty, obalamy mity

Coraz bardziej świadomi wartości pewnych składników, częściej zwracamy uwagę na skład produktów. Czego dowiemy się czytając etykietę soku 100% i co te informacje oznaczają? O tym, co zawiera w sobie sok 100% opowiadają dietetyk Aneta Łańcuchowska, dr Jarosław Markowski z Instytutu Ogrodnictwa oraz dr Sylwia Skąpska z Instytutu Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego.
Czytając skład soku 100% TYMBARK dowiemy się, że wyprodukowany został z zagęszczonego soku, że jest pasteryzowany i bez dodatku cukru. Co więcej, szklanka soku do śniadania równa jest porcji owoców lub warzyw. Co to wszystko znaczy? Pojęcia te wyjaśniają eksperci:

Czytaj więcej...

Nowy, limonkowy wariant Carlsberga

Już 1 kwietnia br. w sklepach pojawił się Carlsberg Citrus – nowa, limonkowa odsłona marki. Lekki smak, pozbawiony charakterystycznej dla piw smakowych słodyczy stanowi doskonałe uzupełnienie każdego Summer Party.
Piwa smakowe przeżywają prawdziwą eksplozję popularności. Nadchodzący sezon będzie należał do tego segmentu, a letnia edycja Carlsberga o smaku limonki będzie idealnym jego uzupełnieniem. Carlsberg Citrus to połączenie piwa Carlsberg i orzeźwiającego smaku limonki pozbawione jednak charakterystycznej dla piw smakowych słodyczy, o zawartości alkoholu 2,8%.
Dla podkreślenia smaku Carlsberg Citrus należy podawać z limonką. Elegancka przezroczysta butelka oraz wyjątkowy rytuał serwowania sprawia, że Carlsberg Citrus to doskonała letnia, imprezowa propozycja na nadchodzący sezon. Produkt dostępny będzie w ogólnopolskiej dystrybucji już wiosną.
Markę wspierać będą działania na poziomie sklepów w tym materiały POS oraz kampania outdoor wprowadzająca wakacyjny klimat i podkreślająca rytuał serwowania z limonką.Carlsberg Citrus butelka-Resizer-800Q50
Carlsberg Citrus to nowa letnia odsłona dobrze znanej marki. Klasyczny smak piwa przełamany ciekawym dodatkiem. Mamy nadzieję, że będziemy mogli w ten sposób wzbogacić letnie spotkania oraz imprezy naszych konsumentów. Wierzymy, że nowa odsłona Carlsberga będzie cieszyć się równie dużym powodzeniem, co oryginalna wersja – mówi Maciej Pichlak, Marketing Manager marek międzynarodowych
Za kreację odpowiada agencja JWT oraz za zakup mediów dom mediowy PHD Media Direction. Carlsberg Citrus jest dostępny w butelce 0,5l, puszce 0,5l i w paku 4x puszka 0,5l.

 

Chrupiące plasterki jabłka Crispy Natural – Produkt na medal!

Crispy Natural cieszą się coraz większym uznaniem i powodzeniem wśród konsumentów, czego dowodem są nagrody i wyróżnienia im przyznawane.

W plebiscycie oceniano kilkaset artykułów spożywczych w 18 kategoriach. Ostatecznie wyłoniono 59 laureatów, a Chrupiące plasterki jabłka Crispy Natural zyskały miano „Produktu na medal 2013” w kategorii „Produkty dla dzieci” dwutygodnika „Pani Domu”.

Czytaj więcej...

Cydr Lubelski ze znakiem Poznaj Dobrą Żywność

zdrowa

Cydr Lubelski otrzymał prestiżowy znak „Poznaj Dobrą Żywność” przyznawany przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. To kolejne wyróżnienie dla tego produktu, potwierdzające jego najwyższą jakość.

Cydr Lubelski, obok przyznanego niedawno certyfikatu „Doceń Polskie”, teraz może poszczycić się również wyróżnieniem „Poznaj Dobrą Żywość”. 

Czytaj więcej...

Limitowana kolekcja opakowań Carlsberga Nordic Design

Marka Carlsberg przygotowała dla konsumentów limitowaną edycję piwa - Nordic Design - w 4 unikalnych opakowaniach, inspirowaną nordyckim klimatem i architekturą. Limitowana kolekcja puszek pod symbolicznymi nazwami: Vatna, Spectra, Umea, Symphony, jest już dostępna w sklepach. Nowoczesne, designerskie opakowania zaprojektowała nowojorska agencja Safari Sundays.

Czytaj więcej...

Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA-NOT

engineering

moeschle

vimax

Ekomix

sitspoz