Produkty
Truskawkowo-lipowy smak lata od okocimskich piwowarów
W marcu marka Okocim wprowadzi na rynek nowość – Radler Truskawka z kwiatem lipy. Nowe dzieło piwowarów z browaru w Brzesku zainspirowane smakami i zapachami lata to aromatyczne połączenie Jasnego Okocimskiego oraz owocowo-kwiatowej lemoniady.
Śliwka Kalifornijska coraz lepsza w oczach Polaków
Z badań przeprowadzonych na zlecenie California Prune Board w 2017 r. wynika, że ankietowani coraz bardziej doceniają jakość premium suszonej śliwki z Kalifornii. Wzrasta też pozytywny sposób postrzegania śliwki kalifornijskiej jako owocu o lepszym smaku i dobrej jakości, w stosunku do ceny.
Suszona śliwka z Kalifornii słynie ze swojej wysokiej jakości. Jak pokazują badania z 2017 roku, w oczach ankietowanych Polaków obraz ten się potwierdza, a co więcej, od 2014 roku systematycznie zyskuje na znaczeniu.
Redd’s Bianco – wyjątkowy, lekko wytrawny wariant w gronie piw smakowych
Stało się! Eksplorując świat owoców i egzotycznych dodatków Redd’s zaplątał się w pędy winnej latorośli i tak narodził się Redd’s Bianco. Nowy wariant o lekko wytrawnym smaku winogron już w marcu dołącza do grona popularnych piw smakowych od Kompanii Piwowarskiej, które w tym sezonie będą promowane pod hasłem „Redd’s. Inny niż inne”.
Niemożliwe nie istnieje - wyjątkowo wytrzymała butelka wody Tiche
Wyjątkowa pod względem wytrzymałości i taliowania, butelka litewskiej wody mineralnej Tiche o nowej pojemności 750 ml została opracowana na podstawie wytycznych klienta w dziale projektowym OEG Design gostyńskiej huty szkła i tam też wyprodukowana.
Nowa, większa butelka o pojemności 750 ml jest wzorowana na istniejącej 330 ml. Na przodzie znajduje się charakterystyczny dla marki Tiche symbol starożytnej Nimfy niosącej krystaliczną wodę prosto z serca Ziemi. To grawer, który został zoptymalizowany pod kątem możliwości jego uformowania w procesie produkcji cienkościennych opakowań szklanych NNPB (Narrow-Neck Press And Blow). Dzięki temu obniża się waga opakowania szklanego o blisko 33 proc., co wpisuje się w rynkowe trendy opakowaniowe.
50% wzrost sprzedaży dzięki zrównoważonym opakowaniom na owoce Smurfit Kappa
Zrównoważone opakowania Smurfit Kappa zmieniają obraz europejskiego sektora świeżych produktów - jeden z klientów odnotował wzrost zyskowności sprzedaży o 50%.
Książęce IPA – nowość w kolekcji piw Książęce
W tym roku Książęce zaczyna sezon piwnych premier wyjątkowo wcześnie i w dodatku w wielkim stylu. Już za chwilę na sklepowych półkach pojawi się nowy wariant w kolekcji specjalności. Książce IPA to pierwsze piwo w tym stylu uwarzone przez browarników z Tyskich Browarów Książęcych.
Długo wyczekiwane Książęce IPA oferuje bogactwo wrażeń dla nosa i podniebienia. To wyraziste, mocno nachmielone piwo, w którym intensywna goryczka została złagodzona i „oswojona” dzięki świeżym, wyraźnie wyczuwalnym nutom cytrusów i owoców tropikalnych. Jest to zasługą aż sześciu odmian chmielu aromatycznego: Citra, Mosaic, Cascade, Centennial, Azacca i Pekko. Połączenie amerykańskich chmieli oraz słodu jęczmiennego typu Pale Ale i jasnego pilzneńskiego zaowocowało wzorcowym piwem w stylu IPA. Jego aromaty orzeźwiają, ale nie przytłaczają kubków smakowych, dzięki czemu trudno poprzestać na jednym kuflu i chce się sięgać po kolejne.
Po 1445 dniach leżakowania na rynku pojawiła się Whisky Jakubiak
Po 1445 dniach leżakowania na rynku pojawiła się Whisky Jakubiak - 100% polska whisky, destylowana w Browarze Ciechan. Ten szlachetny trunek to tradycyjny single malt z jednej beczki o wyjątkowym, intensywnym smaku tworzącym charakter najwyższej jakości whisky. Polska whisky to efekt kolejnego nowatorskiego pomysłu i zapowiedź prawdziwego przełomu w branży w wykonaniu Marka Jakubiaka – właściciela Browarów Regionalnych Jakubiak (m.in. marki Ciechan).
Podsumowanie sezonu letniego okiem branży winiarskiej
Polacy niewątpliwie kochają „bąbelki”. Członkowie Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa twierdzą zgodnie - minione lato było złotym okresem dla lekkich win musują-cych. Spożywane jako aperitif, nie tylko „od święta”, podbiły podniebienia i serca Pola-ków, notując znaczny wzrost konsumpcji. Nowością na polskim rynku były wina musujące z dodatkiem soku owocowego oraz wina bezalkoholowe, wpisujące się
w szeroko pojęty trend wellness i potrzebę bycia w ciągłym zasięgu.
Ostoya wprowadza na rynek autorską zimową edycję limitowaną
Z okazji zbliżającego się sezonu świątecznego wódka Ostoya przygotowała dla konsumentów wyjątkową, nową edycję limitowaną tego trunku. Marka oferuje ten sam doskonały smak w unikalnej, granatowej butelce prezentującej nocny krajobraz Bieszczad pokrytych śniegiem. Ostoya w tym eleganckim opakowaniu to świetny pomysł na nietuzinkowy prezent dla miłośników trunków najlepszej jakości. Premiera zimowej edycji wsparta jest kampanią promującą w prasie o zamkniętej dystrybucji oraz reklamą handlową.