1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Produkty

Nowy siłownik do wszystkich typów zaworów membranowych Alfa Laval

Kwestie, które należy rozważyć podczas doboru siłownika:

1. Ile typów siłowników chciałbym mieć w zakładzie?

Pamiętając o tym, jak ważne jest efektywne wykorzystywanie czasu pracy, Alfa Laval przedstawia nowy siłownik Alfa Laval Unique DV-ST UltraPure, który pasuje do wszystkich standardowych zaworów membranowych Alfa Laval i którego proces doboru jest niezwykle szybki i łatwy. Posiadanie jednego typu siłownika ułatwia również zarządzanie zapasami magazynowymi. Niezależnie od procesu lub zastosowania, ten sam siłownik może być przechowywany jako część zamienna do wszystkich zaworów membranowych Alfa Laval Unique DV-ST UltraPure - odlewanych, kutych lub blokowych, także w trakcie autoklawowania.

Czytaj więcej...

REDD’S zaskakuje nowymi opakowaniami

Żurawina, Malina z Granatem oraz Jabłko z Trawą Cytrynową – to warianty, które REDD’S prezentuje w nowej, zaskakującej postaci. W nadchodzącym sezonie te owocowe wariacje dostępne będą już nie w zielonych, a w nowych, przezroczystych butelkach. Kampanię, której towarzyszy hasło „Czysta forma smaku”, wspiera nowy spot z Rastamanem.

Czytaj więcej...

Alkohol w piwie? Coraz mniej i rzadziej

Gdy temperatura za oknem rośnie, rośnie także apetyt Polaków na łyk czegoś orzeźwiającego. Według badania przeprowadzonego przez GfK Polonia, aż trzech na czterech (73 proc.) konsumentów napojów alkoholowych najwyżej ceni sobie orzeźwiające walory piwa. Choć polski piwosz najczęściej gasi pragnienie lagerem, coraz bardziej smakują mu piwa o niskiej zawartości alkoholu i piwa bezalkoholowe. Między wrześniem 2015 r. a sierpniem 2016 r. roku konsumenci wydali na nie blisko miliard złotych. Rządzące piwnym rynkiem trendy wyraźnie pokazują, że Polacy poszukują w piwie nie alkoholu, ale przede wszystkim smaku.

Czytaj więcej...

Heineken 3 nowym wariantem marki w Polsce

Trochę mniej alkoholu pozwala na dużo więcej – Heineken 3 pozwala sięgać po piwo, a jednocześnie zachowywać świeżość i otwartość głowy. Nowy wariant marki jest dostępny w Polsce od 13 marca. Na nasyconym rynku piwa coraz większą rolę odgrywają trendy konsumenckie. Żyjący aktywnie Polacy szukają dla siebie nowych rozwiązań, pozwalających godzić liczne obowiązki i zajęcia z możliwością sięgania po ulubiony trunek. Rośnie też popularność piw niskoalkoholowych i bezalkoholowych.  

Czytaj więcej...

Leśne orzeźwienie prosto z Okocimia

Marka Okocim wprowadziła na rynek nowy smak Okocim Radler Limonka z owocami leśnymi. Nowy radler to mix piwa (45%) i lemoniady o smaku limonki i owoców leśnych (55%).

Beer miksy to obiecujący segment, w którym co roku konsumenci czekają na nowości. Polacy upodobali je sobie ze względu na orzeźwiający smak z nutą delikatnej goryczki oraz niewielką zawartość alkoholu – mówi Aleksandra Lipko, junior brand manager marki Okocim. W tym sezonie stawiamy na polskie smaki i jako pierwsi na polskim rynku wybieramy owoce leśne.

Czytaj więcej...

Celebruj Dzień Św. Patryka i smakuj Guinnessa

Marka Guinness, jak co roku zachęca smakoszy piwa i nie tylko do wspólnego celebrowania irlandzkiego święta narodowego. Guinness to jeden z symboli Irlandii i tak jak Dzień Św. Patryka kultywuje irlandzkie wartości i ducha przyjaźni. Najlepiej więc celebrować to święto z przyjaciółmi przy pincie charakterystycznego czarno-białego, delikatnego w smaku stauta.

Czytaj więcej...

Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA-NOT

CFS Zeichnung

Zimna, mikrobiologiczna
filtracja stabilizująca
system CFS NEO

180708 Added Value Calibration 180x380 static PL

sitspoz