1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7



Brau19 728x90 PL

Produkty

AMBRA S.A. inwestuje w zakład produkcyjny

Ponad 2 mln zł zainwestowała AMBRA S.A. w zakład produkcyjny w Biłgoraju na Lubelszczyźnie. Dzięki nowym technologiom może produkować cydr niefiltrowany i wyznaczać nowy standard polskiego cydru naturalnego.

Czytaj więcej...

Prognozy na lato i wakacyjne nowości w branży winiarskiej

Sezon letni w branży winiarskiej od kilku lat należał do dwóch kategorii - cydrów i lekkich win musujących. W zeszłym roku cydr zanotował spadek dynamiki wzrostu sprzedaży, na prowadzenie wysunęło się natomiast prosecco. Z czego wynikała ta zmiana? Eksperci ze Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa prognozują jak będzie kształtował się rynek na przestrzeni kilku najbliższych miesięcy i zdradzają jakie nowości produktowe pojawią się na półkach sklepowych.

Czytaj więcej...

Karmi – nie za słodkie, nie za gorzkie

W ramach odświeżenia marki, pod koniec maja, Karmi wprowadza na rynek nowe opakowania z hasłem „Nie za słodkie, nie za gorzkie”. Jest to element kampanii wizerunkowej, która ma zwrócić uwagę konsumentów, że bezalkoholowe piwo Karmi jest idealne zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn.

Czytaj więcej...

Nowy siłownik do wszystkich typów zaworów membranowych Alfa Laval

Kwestie, które należy rozważyć podczas doboru siłownika:

1. Ile typów siłowników chciałbym mieć w zakładzie?

Pamiętając o tym, jak ważne jest efektywne wykorzystywanie czasu pracy, Alfa Laval przedstawia nowy siłownik Alfa Laval Unique DV-ST UltraPure, który pasuje do wszystkich standardowych zaworów membranowych Alfa Laval i którego proces doboru jest niezwykle szybki i łatwy. Posiadanie jednego typu siłownika ułatwia również zarządzanie zapasami magazynowymi. Niezależnie od procesu lub zastosowania, ten sam siłownik może być przechowywany jako część zamienna do wszystkich zaworów membranowych Alfa Laval Unique DV-ST UltraPure - odlewanych, kutych lub blokowych, także w trakcie autoklawowania.

Czytaj więcej...

REDD’S zaskakuje nowymi opakowaniami

Żurawina, Malina z Granatem oraz Jabłko z Trawą Cytrynową – to warianty, które REDD’S prezentuje w nowej, zaskakującej postaci. W nadchodzącym sezonie te owocowe wariacje dostępne będą już nie w zielonych, a w nowych, przezroczystych butelkach. Kampanię, której towarzyszy hasło „Czysta forma smaku”, wspiera nowy spot z Rastamanem.

Czytaj więcej...

Alkohol w piwie? Coraz mniej i rzadziej

Gdy temperatura za oknem rośnie, rośnie także apetyt Polaków na łyk czegoś orzeźwiającego. Według badania przeprowadzonego przez GfK Polonia, aż trzech na czterech (73 proc.) konsumentów napojów alkoholowych najwyżej ceni sobie orzeźwiające walory piwa. Choć polski piwosz najczęściej gasi pragnienie lagerem, coraz bardziej smakują mu piwa o niskiej zawartości alkoholu i piwa bezalkoholowe. Między wrześniem 2015 r. a sierpniem 2016 r. roku konsumenci wydali na nie blisko miliard złotych. Rządzące piwnym rynkiem trendy wyraźnie pokazują, że Polacy poszukują w piwie nie alkoholu, ale przede wszystkim smaku.

Czytaj więcej...

Heineken 3 nowym wariantem marki w Polsce

Trochę mniej alkoholu pozwala na dużo więcej – Heineken 3 pozwala sięgać po piwo, a jednocześnie zachowywać świeżość i otwartość głowy. Nowy wariant marki jest dostępny w Polsce od 13 marca. Na nasyconym rynku piwa coraz większą rolę odgrywają trendy konsumenckie. Żyjący aktywnie Polacy szukają dla siebie nowych rozwiązań, pozwalających godzić liczne obowiązki i zajęcia z możliwością sięgania po ulubiony trunek. Rośnie też popularność piw niskoalkoholowych i bezalkoholowych.  

Czytaj więcej...

Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA-NOT

vimax

Ekomix

sitspoz