1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Produkty

Rynek polskich mocnych alkoholi zmierza w kierunku premiumizacji

Branża spirytusowa liczy na stabilizację w 2017 r. Po kilku latach spadków związanych
z podwyżką podatku akcyzowego produkcja wraca do dawnego poziomu. Polacy częściej sięgają po alkohole z wyższych półek. Rynek wódek premium w 2016 r. wzrósł o kilkanaście procent, utrzymała się pozytywna dynamika wzrostu whisky. Problemem branży pozostaje szara strefa, która lekko spadła, ale ciągle sięga ponad 20% legalnego rynku, co odbija się na rentowności sektora.

Czytaj więcej...

Strongbow w nowej, większej butelce o poj. 800 ml

Strongbow, marka z wieloletnią tradycją i cydr numer 1 na świecie, zdobył także serca Polaków. Bardzo dobrze przyjęte zostały wszystkie trzy warianty wprowa-dzone na nasz rynek: Gold Apple, Red Berries i Dark Fruit. Teraz marka, wycho-dząc naprzeciw preferencjom zakupowym klientów, obok dotychczasowego opa-kowania 330 ml, dla smaku Gold Apple wprowadza nową, większą butelkę o po-jemności 800 ml.

Czytaj więcej...

Dziki Sad odkrywa kolejny skarb z polskich drzew

Po dobrze przyjętym jabłkowym wariancie, Dziki Sad odkrywa kolejny skarb z polskich drzew. W jego nowej odsłonie piwo miksuje się z tak lubianym w Polsce smakiem śliwki.
Tegoroczna nowość Grupy Żywiec to unikalna na polskim rynku propozycja, łącząca piwo (60%) oraz napój o tradycyjnym smaku śliwki (40%). Dziki Sad zadebiutował w ubiegłym roku w kategorii miksów piwnych powyżej 4% alkoholu i jest odpowiedzią na zmieniające się preferencje konsumentów oraz rosnące zainteresowanie nowościami.

Czytaj więcej...

Branża piwowarska zakupiła ponad 200 tysięcy t surowców od polskich rolników

Z danych browarów zrzeszonych w Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie wynika, że w 2015 r. do produkcji piwa wykorzystały one niemal 228 tys. t surowców rolniczych pochodzących z krajowych upraw. Kwota przeznaczona na ich zakup – 380 mln zł – trafiła do lokalnych dostawców chmielu i browarnych odmian zbóż. Uprawa tych dwóch surowców niezbędnych do produkcji złotego trunku daje pracę i zapewnia dochód 40 tysiącom polskich rolników.

Czytaj więcej...

Zaoszczędź do 60% czasu i 70% wody dzięki mocnemu czyszczeniu zbiornika

Czas trwania mycia i koszt zużytej wody to niektóre ze wskaźników KPI, które odgrywają ważną rolę w branżach związanych z higieną. Alfa Laval TJ40G wykorzystuje strumień o dużej sile uderzenia co skutecznie myje twarde pozostałości w zbiornikach i zmniejsza ryzyko zanieczyszczenia produktu. Turbina obrotowa ma cztery dysze i pozwala na mycie zbiornika 60% szybciej niż statyczne kule myjące, co wydłuża dostępny czas pracy pomiędzy przestojami szarżami produkcyjnymi. Krótszy proces mycia to również mniej wody i mniej środków czyszczących, co redukuje koszty eksploatacji nawet o 70%.

Czytaj więcej...

Rusza kolejna kampania marki Świeżych Soków “Cymes”

17 lutego 2017 r. rusza kolejna kampania marki Świeżych Soków “Cymes” produkowanych przez firmę Victoria Cymes. Ambasadorką marki została aktorka Weronika Książkiewicz, którą zobaczymy w spotach telewizyjnych i billboardach sponsorskich. Kampania telewizyjna będzie wspierana działaniami w prasie, internecie i aktywacjami w mediach społecznościach.

Czytaj więcej...

Sulimar wprowadził na rynek zestaw piw z okazji Dnia Świętego Walentego

Browar Sulimar  wprowadził na rynek zestaw 2 piw pod marką Cornelius z okazji Dnia Świętego Walentego. Jest to prawdopodobnie pierwsza koncepcja piwa walentynkowego. Ta ciekawa koncepcja obejmuje piwo dla kobiety - puszka w kolorze malinowym. Jest to malinowe piwo dla kobiety, subtelnie słodkie, delikatnie pachnące maliną, pięknie rubinowe – prezentujące tą łagodniejszą i piękniejszą część związku, które błogosławił Święty Walenty. Preparat malinowy, który nadał piwu unikalny smak został opracowany przez Zentis Polska Sp. z o.o. Piwo Cornelius Malinowy ma 5% obj. alkoholu i brzeczkę 12,9 % wag.

Czytaj więcej...

Nowa promocja marki Harnaś - MULTIMILIONER

1 lutego rusza MULTIMILIONER – nowa odsłona promocji piwa marki Harnaś. Jedna z największych na rynku loterii uatrakcyjnia w tym roku swoją mechanikę. Marka wprowadza do loterii typu instant-win nagrodę pieniężną – oprócz butelki piwa konsument może wygrać 100 złotych.

Czytaj więcej...

Produkty z rodziny Coca-Cola będą dostępne w nowej, ujednoliconej szacie graficznej

Od stycznia 2017 r. wszystkie produkty z rodziny Coca-Cola będą dostępne w nowej, ujednoliconej szacie graficznej. Ta zmiana jest kolejnym etapem wdrażanej w Polsce od 2016 r. strategii „One Brand". Zakłada ona pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki, z różnymi wariantami, tak by promować wybór wariantu Coca-Cola zgodnego z preferencjami konsumentów.

Czytaj więcej...

Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA-NOT

CFS Zeichnung

Zimna, mikrobiologiczna
filtracja stabilizująca
system CFS NEO

180708 Added Value Calibration 180x380 static PL

sitspoz