1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

FullHD 100

Produkty

Heineken 3 nowym wariantem marki w Polsce

Trochę mniej alkoholu pozwala na dużo więcej – Heineken 3 pozwala sięgać po piwo, a jednocześnie zachowywać świeżość i otwartość głowy. Nowy wariant marki jest dostępny w Polsce od 13 marca. Na nasyconym rynku piwa coraz większą rolę odgrywają trendy konsumenckie. Żyjący aktywnie Polacy szukają dla siebie nowych rozwiązań, pozwalających godzić liczne obowiązki i zajęcia z możliwością sięgania po ulubiony trunek. Rośnie też popularność piw niskoalkoholowych i bezalkoholowych.  

Czytaj więcej...

Leśne orzeźwienie prosto z Okocimia

Marka Okocim wprowadziła na rynek nowy smak Okocim Radler Limonka z owocami leśnymi. Nowy radler to mix piwa (45%) i lemoniady o smaku limonki i owoców leśnych (55%).

Beer miksy to obiecujący segment, w którym co roku konsumenci czekają na nowości. Polacy upodobali je sobie ze względu na orzeźwiający smak z nutą delikatnej goryczki oraz niewielką zawartość alkoholu – mówi Aleksandra Lipko, junior brand manager marki Okocim. W tym sezonie stawiamy na polskie smaki i jako pierwsi na polskim rynku wybieramy owoce leśne.

Czytaj więcej...

Celebruj Dzień Św. Patryka i smakuj Guinnessa

Marka Guinness, jak co roku zachęca smakoszy piwa i nie tylko do wspólnego celebrowania irlandzkiego święta narodowego. Guinness to jeden z symboli Irlandii i tak jak Dzień Św. Patryka kultywuje irlandzkie wartości i ducha przyjaźni. Najlepiej więc celebrować to święto z przyjaciółmi przy pincie charakterystycznego czarno-białego, delikatnego w smaku stauta.

Czytaj więcej...

Rynek polskich mocnych alkoholi zmierza w kierunku premiumizacji

Branża spirytusowa liczy na stabilizację w 2017 r. Po kilku latach spadków związanych
z podwyżką podatku akcyzowego produkcja wraca do dawnego poziomu. Polacy częściej sięgają po alkohole z wyższych półek. Rynek wódek premium w 2016 r. wzrósł o kilkanaście procent, utrzymała się pozytywna dynamika wzrostu whisky. Problemem branży pozostaje szara strefa, która lekko spadła, ale ciągle sięga ponad 20% legalnego rynku, co odbija się na rentowności sektora.

Czytaj więcej...

Strongbow w nowej, większej butelce o poj. 800 ml

Strongbow, marka z wieloletnią tradycją i cydr numer 1 na świecie, zdobył także serca Polaków. Bardzo dobrze przyjęte zostały wszystkie trzy warianty wprowa-dzone na nasz rynek: Gold Apple, Red Berries i Dark Fruit. Teraz marka, wycho-dząc naprzeciw preferencjom zakupowym klientów, obok dotychczasowego opa-kowania 330 ml, dla smaku Gold Apple wprowadza nową, większą butelkę o po-jemności 800 ml.

Czytaj więcej...

Dziki Sad odkrywa kolejny skarb z polskich drzew

Po dobrze przyjętym jabłkowym wariancie, Dziki Sad odkrywa kolejny skarb z polskich drzew. W jego nowej odsłonie piwo miksuje się z tak lubianym w Polsce smakiem śliwki.
Tegoroczna nowość Grupy Żywiec to unikalna na polskim rynku propozycja, łącząca piwo (60%) oraz napój o tradycyjnym smaku śliwki (40%). Dziki Sad zadebiutował w ubiegłym roku w kategorii miksów piwnych powyżej 4% alkoholu i jest odpowiedzią na zmieniające się preferencje konsumentów oraz rosnące zainteresowanie nowościami.

Czytaj więcej...

Branża piwowarska zakupiła ponad 200 tysięcy t surowców od polskich rolników

Z danych browarów zrzeszonych w Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie wynika, że w 2015 r. do produkcji piwa wykorzystały one niemal 228 tys. t surowców rolniczych pochodzących z krajowych upraw. Kwota przeznaczona na ich zakup – 380 mln zł – trafiła do lokalnych dostawców chmielu i browarnych odmian zbóż. Uprawa tych dwóch surowców niezbędnych do produkcji złotego trunku daje pracę i zapewnia dochód 40 tysiącom polskich rolników.

Czytaj więcej...

logo sigma

BB 23 Banner stat 180x360px EN

Baner Moeschle Polska

vimax

Ekomix

sitspoz