1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

 

Baner Bacif 2

banerLINKEDIN2

Produkty

Produkty z rodziny Coca-Cola będą dostępne w nowej, ujednoliconej szacie graficznej

Od stycznia 2017 r. wszystkie produkty z rodziny Coca-Cola będą dostępne w nowej, ujednoliconej szacie graficznej. Ta zmiana jest kolejnym etapem wdrażanej w Polsce od 2016 r. strategii „One Brand". Zakłada ona pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki, z różnymi wariantami, tak by promować wybór wariantu Coca-Cola zgodnego z preferencjami konsumentów.

Czytaj więcej...

Nowe życie żyta w Polsce

W ciągu ostatnich 15 lat powierzchnia upraw żyta w Polsce zmalała ponad dwukrotnie do ok. 1 mln ha, a zbiory spadły niemal dwukrotnie do 2,8 mln t. Kraj, będący światowym liderem w produkcji żyta, dał się wyprzedzić Niemcom. Zboże, które coraz bardziej traci na znaczeniu i jest uprawiane głównie na piaszczystych glebach Mazowsza i Podlasia – bo nic lepszego na nich nie wyrośnie – ostatnio zyskuje nowych konsumentów – browary regionalne i rzemieślnicze.

Czytaj więcej...

Pijmy soki nie tylko od święta

100% soki i musy owocowo-warzywne to idealna alternatywa dla świeżych owoców i warzyw. Szczególnie w okresie zimowym pozwalają one dostarczyć organizmowi niezbędnych witamin i minerałów. Zarówno Światowa Organizacja Zdrowia, Instytut Żywności i Żywienia oraz eksperci zalecają spożywanie soków i musów, które z powodzeniem mogą zastąpić jedną porcję warzyw i owoców dziennie. Jednak wokół tych produktów narosło wiele mitów, które sieją wątpliwość – w tym artykule postaramy się je rozwiać!

Czytaj więcej...

Cydr Lubelski Miodowy Mocny - pierwszy w Polsce mocny cydr

Niemcy mają GLÜHWEIN, Skandynawia - GLÖGG, teraz i Polska może zasłynąć z cydru podanego na gorąco z aromatycznymi przyprawami. Wszystko za sprawą Cydru Lubelskiego Miodowego Mocnego. To zimowa nowość AMBRA S.A., największego w Polsce producenta cydru.

Czytaj więcej...

Fani wybrali projekt okolicznościowej puszki na 100-lecie Legii

Po raz pierwszy w historii marki Królewskie konsumenci zadecydowali o wyglądzie limitowanej edycji puszki. Marka, która od ponad 10 lat jest sponsorem piłkarskiej drużyny Legii Warszawa, po raz kolejny włączyła się w obchody 100-lecia Klubu i zaprosiła fanów do internetowych wyborów limitowanej edycji puszki. Wyborom towarzyszył konkurs “Puszka na 100-lecie Legii”, w którym przy okazji głosowania można było wygrać m.in. bilety VIP na mecz Legii. Zgodnie z zapowiedzią, limitowana edycja Królewskiego będzie dostępna w sklepach od listopada 2016 r.

Czytaj więcej...

Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA-NOT

Ekomix

180708 Added Value Calibration 180x380 static PL

sitspoz