1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

 

MarkiWłasne23 580x120px

Produkty

Zaoszczędź do 60% czasu i 70% wody dzięki mocnemu czyszczeniu zbiornika

Czas trwania mycia i koszt zużytej wody to niektóre ze wskaźników KPI, które odgrywają ważną rolę w branżach związanych z higieną. Alfa Laval TJ40G wykorzystuje strumień o dużej sile uderzenia co skutecznie myje twarde pozostałości w zbiornikach i zmniejsza ryzyko zanieczyszczenia produktu. Turbina obrotowa ma cztery dysze i pozwala na mycie zbiornika 60% szybciej niż statyczne kule myjące, co wydłuża dostępny czas pracy pomiędzy przestojami szarżami produkcyjnymi. Krótszy proces mycia to również mniej wody i mniej środków czyszczących, co redukuje koszty eksploatacji nawet o 70%.

Czytaj więcej...

Rusza kolejna kampania marki Świeżych Soków “Cymes”

17 lutego 2017 r. rusza kolejna kampania marki Świeżych Soków “Cymes” produkowanych przez firmę Victoria Cymes. Ambasadorką marki została aktorka Weronika Książkiewicz, którą zobaczymy w spotach telewizyjnych i billboardach sponsorskich. Kampania telewizyjna będzie wspierana działaniami w prasie, internecie i aktywacjami w mediach społecznościach.

Czytaj więcej...

Sulimar wprowadził na rynek zestaw piw z okazji Dnia Świętego Walentego

Browar Sulimar  wprowadził na rynek zestaw 2 piw pod marką Cornelius z okazji Dnia Świętego Walentego. Jest to prawdopodobnie pierwsza koncepcja piwa walentynkowego. Ta ciekawa koncepcja obejmuje piwo dla kobiety - puszka w kolorze malinowym. Jest to malinowe piwo dla kobiety, subtelnie słodkie, delikatnie pachnące maliną, pięknie rubinowe – prezentujące tą łagodniejszą i piękniejszą część związku, które błogosławił Święty Walenty. Preparat malinowy, który nadał piwu unikalny smak został opracowany przez Zentis Polska Sp. z o.o. Piwo Cornelius Malinowy ma 5% obj. alkoholu i brzeczkę 12,9 % wag.

Czytaj więcej...

Nowa promocja marki Harnaś - MULTIMILIONER

1 lutego rusza MULTIMILIONER – nowa odsłona promocji piwa marki Harnaś. Jedna z największych na rynku loterii uatrakcyjnia w tym roku swoją mechanikę. Marka wprowadza do loterii typu instant-win nagrodę pieniężną – oprócz butelki piwa konsument może wygrać 100 złotych.

Czytaj więcej...

Produkty z rodziny Coca-Cola będą dostępne w nowej, ujednoliconej szacie graficznej

Od stycznia 2017 r. wszystkie produkty z rodziny Coca-Cola będą dostępne w nowej, ujednoliconej szacie graficznej. Ta zmiana jest kolejnym etapem wdrażanej w Polsce od 2016 r. strategii „One Brand". Zakłada ona pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki, z różnymi wariantami, tak by promować wybór wariantu Coca-Cola zgodnego z preferencjami konsumentów.

Czytaj więcej...

Nowe życie żyta w Polsce

W ciągu ostatnich 15 lat powierzchnia upraw żyta w Polsce zmalała ponad dwukrotnie do ok. 1 mln ha, a zbiory spadły niemal dwukrotnie do 2,8 mln t. Kraj, będący światowym liderem w produkcji żyta, dał się wyprzedzić Niemcom. Zboże, które coraz bardziej traci na znaczeniu i jest uprawiane głównie na piaszczystych glebach Mazowsza i Podlasia – bo nic lepszego na nich nie wyrośnie – ostatnio zyskuje nowych konsumentów – browary regionalne i rzemieślnicze.

Czytaj więcej...

Pijmy soki nie tylko od święta

100% soki i musy owocowo-warzywne to idealna alternatywa dla świeżych owoców i warzyw. Szczególnie w okresie zimowym pozwalają one dostarczyć organizmowi niezbędnych witamin i minerałów. Zarówno Światowa Organizacja Zdrowia, Instytut Żywności i Żywienia oraz eksperci zalecają spożywanie soków i musów, które z powodzeniem mogą zastąpić jedną porcję warzyw i owoców dziennie. Jednak wokół tych produktów narosło wiele mitów, które sieją wątpliwość – w tym artykule postaramy się je rozwiać!

Czytaj więcej...

logo sigma

BB 23 Banner stat 180x360px EN

Baner Moeschle Polska

vimax

Ekomix

sitspoz