1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Produkty

Książęce spełnia marzenia piwoszy – Porter Bałtycki już w ofercie!

Książęce nie spoczywa na laurach i prezentuje kolejny stały wariant w kolekcji. Książęce Porter o głębokiej, ciemnej barwie, niezwykłej mocy ekstraktu oraz złożonym profilu sensorycznym czerpie z najlepszych tradycji piwowarskich naszego regionu.
Książęce powróciło z dalekiej podróży. Po wyprawie do odległych Indii, które miały olbrzymi wkład w powstanie stylu IPA, kolekcja specjalności znalazła inspirację znacznie bliżej – u wybrzeży Bałtyku, w historii lokalnego browarnictwa.

Czytaj więcej...

Naturalna rewolucja w segmencie napojów. Żywność Barwiąca to możliwość realizacji innowacyjnych koncepcji kolorystycznych

Odżywianie jest ostatnio gorącym tematem lajfstajlowym. Mówi się nawet, że odzwierciedla naszą osobowość. Konsumenci poszukują produktów i napojów nieprzeciętnych, przykuwających uwagę intrygującymi, żywymi kolorami – nierzadko, by utrwalić np. na zdjęciu znakomicie prezentujący się lunch lub wspólny wypad z przyjaciółmi, a później zamieścić na portalu społecznościowym.

Czytaj więcej...

Kasztelan w nowej odsłonie

Kasztelan Niepasteryzowane odświeża swój wizerunek, podkreślając lokalność i najwyższą jakość naturalnych składników. Nowa szata graficzna piwa przedstawia sielski krajobraz mazowieckiej wsi, nawiązujący do prostoty i naturalności – filarów marki.

Czytaj więcej...

Nowy styl Ż – Żywiec Sesyjne IPA

Kategoria piwnych specjalności cieszy się coraz większą popularnością wśród konsumentów, stanowiąc jeden z najszybciej rozwijających się segmentów piw w Polsce. Jego zdecydowanym liderem niezmiennie od kilku lat jest marka Żywiec, która właśnie poszerzyła swoje piwne portfolio o kolejny wariant – Żywiec Sesyjne IPA. Nowe piwo dołączyło do żywieckiej rodziny, w której obok klasycznego lagera, obecnie znajdują się Białe, Porter, APA, Amerykańskie Pszeniczne i Saison.

Czytaj więcej...

Jakość i tradycja zamknięta w oryginalnej butelce

Tradycja to coś, co powinniśmy pielęgnować. Kiedyś przekazywana z pokolenia na pokolenie, następnie straciła na wartości i znaczeniu tylko po to, aby dziś wrócić ze zdwojoną siłą. Współcześnie w wielu sferach życia wracamy też do korzeni. Nie dziwi więc fakt, że uznanie zyskują ponownie wódki tradycyjne, jak na przykład ziemniaczana.

Czytaj więcej...

Truskawkowo-lipowy smak lata od okocimskich piwowarów

W marcu marka Okocim wprowadzi na rynek nowość – Radler Truskawka z kwiatem lipy. Nowe dzieło piwowarów z browaru w Brzesku zainspirowane smakami i zapachami lata to aromatyczne połączenie Jasnego Okocimskiego oraz owocowo-kwiatowej lemoniady.

Czytaj więcej...

Śliwka Kalifornijska coraz lepsza w oczach Polaków

Z badań przeprowadzonych na zlecenie California Prune Board w 2017 r. wynika, że ankietowani coraz bardziej doceniają jakość premium suszonej śliwki z Kalifornii. Wzrasta też pozytywny sposób postrzegania śliwki kalifornijskiej jako owocu o lepszym smaku i dobrej jakości, w stosunku do ceny.
Suszona śliwka z Kalifornii słynie ze swojej wysokiej jakości. Jak pokazują badania z 2017 roku, w oczach ankietowanych Polaków obraz ten się potwierdza, a co więcej, od 2014 roku systematycznie zyskuje na znaczeniu.

Czytaj więcej...

Redd’s Bianco – wyjątkowy, lekko wytrawny wariant w gronie piw smakowych

Stało się! Eksplorując świat owoców i egzotycznych dodatków Redd’s zaplątał się w pędy winnej latorośli i tak narodził się Redd’s Bianco. Nowy wariant o lekko wytrawnym smaku winogron już w marcu dołącza do grona popularnych piw smakowych od Kompanii Piwowarskiej, które w tym sezonie będą promowane pod hasłem „Redd’s. Inny niż inne”.

Czytaj więcej...

Niemożliwe nie istnieje - wyjątkowo wytrzymała butelka wody Tiche

Wyjątkowa pod względem wytrzymałości i taliowania, butelka litewskiej wody mineralnej Tiche o nowej pojemności 750 ml została opracowana na podstawie wytycznych klienta w dziale projektowym OEG Design gostyńskiej huty szkła i tam też wyprodukowana.
Nowa, większa butelka o pojemności 750 ml jest wzorowana na istniejącej 330 ml. Na przodzie znajduje się charakterystyczny dla marki Tiche symbol starożytnej Nimfy niosącej krystaliczną wodę prosto z serca Ziemi. To grawer, który został zoptymalizowany pod kątem możliwości jego uformowania w procesie produkcji cienkościennych opakowań szklanych NNPB (Narrow-Neck Press And Blow). Dzięki temu obniża się waga opakowania szklanego o blisko 33 proc., co wpisuje się w rynkowe trendy opakowaniowe.

Czytaj więcej...

Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA-NOT

CFS Zeichnung

Zimna, mikrobiologiczna
filtracja stabilizująca
system CFS NEO

180708 Added Value Calibration 180x380 static PL

Kompendium wiedzy o piwie