1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Produkty

Okocim - piwo ze 170-letnią historią

Pasja do warzenia piwa, doświadczenie piwowarów i 170-letnia historia stoją u podstaw piwa Okocim. Marka wraca obecnie do swoich korzeni, odświeżając portfolio produktowe oraz komunikację. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Okocim odwołuje się do historii browaru, wartości wyznawanych przez jego założyciela Jana Goetza, a także podkreśla rolę piwowarów, dla których pasją życia jest warzenie najlepszego piwa i dzielenie się nim z innymi.

Czytaj więcej...

Marwit postawił na rozwiązania informatyczne INFOVER

Firma Marwit, ogólnopolski lider w produkcji i dystrybucji świeżych produktów, wdrożyła SYLOGIS – system informatyczny autorstwa kieleckiej spółki INFOVER. To innowacyjne rozwiązanie usprawnia procesy związane z dystrybucją produktów, realizacją zamówień, wpływając tym samym na wzrost sprzedaży.

Czytaj więcej...

Warzywa - surowe czy gotowane – które są zdrowsze?

Jarzyny i słodkie owoce to bogactwo cennych substancji odżywczych i witamin. Nie każdy jednak wie, że w niektórych przypadkach poddanie ich obróbce sprawi, że staną się bardziej wartościowe niż ich surowe odpowiedniki. Jak należy je przygotować, aby dostarczyły naszemu organizmowi maksymalną ilość pożądanych składników?

Czytaj więcej...

Puszka na 100-lecie Legii

Agencja kreatywna Point of View (PoV sp. z o.o.) uruchomiła dla marki piwa Królewskie aktywację „Puszka na 100-lecie Legii”. Wybrany przez fanów wzór puszki zostanie jeszcze w tym roku wprowadzony do dystrybucji. Akcji wyboru puszki towarzyszy konkurs i kampania digital, całość potrwa do 18 września.

Czytaj więcej...

logo sigma

Baner Moeschle Polska

vimax

Ekomix

sitspoz