1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Wydarzenia

Śliwka kalifornijska dla Szefów

Żniwa w Kalifornii zakończyły się w USA ponad miesiąc temu, ale branża nie zwalnia tempa i aktywnie promuje śliwkę kalifornijską na całym świecie.
W październiku br. California Prune Board wzięła udział w Kongresie Szefów Kuchni w Warszawie.


California Prune Board (CPB) reprezentuje całą branżę suszonej śliwki z Kalifornii. Organizacja prowadzi globalną kampanię promującą śliwki kalifornijskie również w Polsce. Niedawno CPB dołączyła do projektu „Ameryka od Kuchni”, prowadzonego przez Biuro Rolne Ambasady USA w Warszawie, skupiającego eksporterów żywności z USA.
To właśnie w ramach tej inicjatywy ekspozycja ze śliwkami kalifornijskimi pojawiła się na Kongresie Szefów Kuchni.
Jak mówi Kevin Verbruggen, nowy dyrektor marketingu w California Prune Board (Europe) – „To dla nas zaszczyt, że mieliśmy kolejną okazję spotkać się ze społecznością znakomitych szefów kuchni. Cieszę się, że polskie firmy są wśród licznych partnerów z całego świata wybierających śliwkę suszoną z Kalifornii. Kalifornia jest pewnym źródłem dostaw.
Śliwki kalifornijskie to stała wysoka jakość, rozmiar i niepowtarzalny smak dzięki któremu owoc ten zaskakująco dobrze łączy się z licznymi potrawami. Oprócz oczywistych benefitów kulinarnych możemy również mówić o licznych właściwości odżywczych jakie wnoszą do profesjonalnej kuchni wysokiej jakości śliwki suszone z USA. To wielka zaleta dla branży restauracyjnej.”
W nowej odsłonie
Kongres Szefów Kuchni, był doskonałą okazją zarówno do ponownego zaprezentowania korzyści jakie płyną z używania śliwek kalifornijskich w profesjonalnych kuchniach, ale także do prezentacji na żywo nowej identyfikacji wizualnej marki pod którą kalifornijska branża działa od maja 2019. Nowa marka reprezentuje wszystko, co decyduje
o niepowtarzalności śliwki suszonej z Kalifornii: świetne warunki uprawy, wiedzę pokoleń sadowników, perfekcyjny system suszenia oraz rolnictwo najwyższej jakości na świecie.
Zdrowo zaangażowani
W ramach programów prowadzonych na cały świecie, California Prune Board angażuje się w liczne inicjatywy obejmujące m.in działania marketingowe, ulepszanie rygorystycznych procedur produkcji suszonej śliwki, wspieranie rozwoju rynków, a także zaawanasowanych badań naukowych nad zgłębieniem wiedzy nt. wpływu spożywania śliwek suszonych na zdrowie, szczególnie w obszarach zdrowia jelit oraz zdrowia kości. Wśród licznych badań obecnie wiadomo, że suszone śliwki są bogatym źródłem witaminy K oraz źródłem manganu, obie substancje mogą przyczyniać się do zachowania zdrowia układu kostnego. Dlatego 20 października w czasie Światowego Dnia Osteoporozy 2019, branża śliwki kalifornijskiej wsparła globalną kampanię organizowaną przez The International Osteoporosis Foundation (IOF) na rzecz podnoszenia świadomości
i profilaktyki osteoporozy.
Obecnie Kalifornia odpowiada za 99% produkcji suszonej śliwki w USA oraz zaspokaja 40% światowych dostaw tego owocu.

CPB suszone sliwki kalifornijskie

logo sigma

Baner Moeschle Polska

vimax

Ekomix

sitspoz