1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Wydarzenia

Tyskie 0,0% już w sklepach. Hołek ambasadorem marki.

Od marca w dystrybucji pojawiła się bezalkoholowa wersja lubianej i najbardziej znanej w naszym kraju marki – Tyskie 0,0%.

 

Ta nowość doskonale wpisuje się w bardzo mocny i stale rosnący trend na rynku piwnym – non alco. Choć Tyskie 0,0% jest pozbawione alkoholu, zachowało ceniony przez konsumentów zbalansowany, klasyczny smak „jasnego pełnego”. Dzięki temu doskonałym piwem Tyskim cieszyć się będzie można również w sytuacjach, gdy alkohol nie jest wskazany.

Tyskie 0,0% dostępne jest w dwóch wersjach: w butelce i puszce o pojemności 500 ml. Jego wprowadzenie na rynek wspierać będzie mocna kampania reklamowa obejmująca: spoty telewizyjne, radiowe, reklamy prasowe, billboardy i działania w Internecie. We wszystkich działaniach reklamowych zobaczyć lub usłyszeć będzie można Krzysztofa Hołowczyca, który został ambasadorem nowej marki.

TYSKIE ZERO pion

„Zostałem ambasadorem Tyskiego 0,0%, ponieważ uważam, że to piwo daje kierowcom realną alternatywę. Nie muszą rezygnować z czegoś, co lubią, a jednocześnie mogą być bardziej odpowiedzialni i mieć pewność, że nawet przypadkiem nie siądą za kółkiem pod wpływem alkoholu.”

logo sigma

Baner Moeschle Polska

vimax

Ekomix

sitspoz