1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

 

baner_portal

Wydarzenia

Tyskie 0,0% z nowym spotem telewizyjnym.

Tyskie (Kompania Piwowarska) rozpoczyna kampanię reklamową z udziałem Krzysztofa Hołowczyca promującą piwo bezalkoholowe – Tyskie 0,0%. Komunikacja skierowana jest głównie do kierowców, a akcja spotu rozgrywa się w warsztacie samochodowym.

 

Popularność piw bezalkoholowych rośnie - w 2019 roku po piwa bezalkoholowe sięgnęło ponad 8 milionów Polaków , a sama sprzedaż osiągnęła w przeliczeniu na opakowania blisko 250 milionów . Piwo bezalkoholowe to dobra alternatywa również dla kierowców, których w Polsce jest obecnie ponad 21 milionów . Do nich swoją komunikację kieruje Tyskie 0,0%, które obecne jest na rynku od lutego, w dwóch wariantach: w butelce i puszce o pojemności 500 ml.

TYSKIE ZERO poziom

„Widzimy duży potencjał dla Tyskie 0,0%, w działaniach skierowanych do kierowców. Dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z Krzysztofem Hołowczycem i komunikację podkreślającą kontekst bezpieczeństwa i trzeźwości na drodze. Mamy dobry plan, jeśli chodzi o wsparcie marketingowe tego produktu. Chcemy jak najlepiej wykorzystać nadchodzące wakacje, które Polacy najprawdopodobniej spędzą głównie w Polsce, podróżując po kraju samochodem.” – mówi Paweł Półtorak, Senior Brand Manager marki Tyskie.
Według Polskiej Organizacji Turystycznej ponad 80% Polaków wyjedzie na wakacje w Polsce, a 60% z nich wybierze miejsce odpoczynku w odległości 200 km od domu. To wyjątkowa okazja do prowadzenia działań edukacyjnych dotyczących bezpieczeństwa na drodze i działań sprzedażowych, budujących świadomość marki wśród kierowców.

Tyskie 0,0% będzie promowane w telewizji, na billboardach, w internecie, social mediach i PR. Marka będzie również budować widoczność Tyskiego 0,0% w ramach multibrandowych Stref 0%. Za realizację kampanii odpowiadają partnerzy marki Tyskie: Bardzo, Gong, Huta 19 im. Joachima Fersengelda, domy produkcyjne OTO, Shootme oraz Televisor, natomiast projekt etykiety Tyskiego 0,0% stworzyła agencja BNA.

 

Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA-NOT

moeschle

vimax

Ekomix

sitspoz