1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Wydarzenia

Nagroda dla Carlsberg Polska za innowację SNAP PACK

Carlsberg Polska jako pierwszy w branży piwowarskiej wprowadził na polski rynek przełomowe rozwiązanie opakowaniowe – SNAP PACK, które zastępuje folię używaną do owijania wielopaków piwa Carlsberg. Innowacja została doceniona w konkursie Modern Retail Awards 2022 w kategorii „Sustainable Innovation”.

 

CP Snap Pack Zabka 2022
Rozwiązanie SnapPack zostało zgłoszone do konkursu przez klienta Carlsberg Polska - sieć sklepów Żabka, do których pod koniec 2021 roku wprowadzony został po raz pierwszy w Polsce sześciopak piwa Carlsberg z rozwiązaniem Snap Pack. Snap Pack to pionierski multipack, który łączy puszki ze sobą za pomocą punktów klejowych. Zastosowanie Snap Packa redukuje zużycie folii aż o 82% w porównaniu do standardowego multipaka owiniętego folią i tym samym zmniejsza emisję CO2. Pozostaje tylko niezbędna ilość folii tworząca rączkę, która umożliwia wygodne przenoszenie 6-paka w dowolne miejsce. - Badania śladu węglowego dla Carlsberg Polska pokazują, że opakowania generują dużą jego część. Dlatego każde rozwiązanie redukujące ilość CO 2 jest na wagę złota. Snap Pack pozwala ograniczać ilość użytej folii o ponad 80% w porównaniu do standardowego multipaka owiniętego tworzywem sztucznym – mówi Teresa Aldea, kierownik ds. zrównoważonego rozwoju w Carlsberg Polska. Konkurs Modern Retail Awards ma na celu wyróżnienie przedsiębiorstw, które przyczyniają się do rozwoju sektora handlu detalicznego i dystrybucji. Jest on organizowany przez jedną z najważniejszych w Polsce organizacji branżowych - Polską Organizację Handlu i Dystrybucji (POHiD). Carlsberg Polska otrzymał nagrodę w kategorii SUSTAINABLE INNOVATION. Pokazuje ona, że praca nad Snap Pack'iem i podobnymi rozwiązaniami jest bardzo ważna i potrzebna, by chronić środowisko i planetę.

www.carlsbergpolska.pl​



logo sigma

Baner Moeschle Polska

vimax

Ekomix

sitspoz