1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

 

MarkiWłasne23 580x120px

Wydarzenia

KIEDY PROWADZISZ – NIGDY NIE PIJ

- Może piwo dla Pana? Nie, dziękuję, wciąż prowadzę - z uśmiechem odpowiada Sir Jackie Stewart, legenda Formuły 1, w najnowszym spocie Heinekena. „Kiedy prowadzisz – nigdy nie pij” – pod tym hasłem 1 grudnia startuje kampania telewizyjna marki.

Jak myślisz, kim jesteś, Jackiem Stewartem? Przez lata pytanie to było standardowym powitaniem kierowców zatrzymanych za przekroczenie prędkości przez policjantów w Szkocji. I nie bez kozery, bo Sir Jackie Stewart znany także jako „Latający Szkot” („The Flying Scot”) jest legendą Formuły 1 i trzykrotnym mistrzem świata w latach 1969, 1971 i 1973. Jest również zaangażowany w działalność na rzecz bezpieczeństwa drogowego, dlatego przekaz „Kiedy prowadzisz – nigdy nie pij”, w jego wykonaniu brzmi jeszcze bardziej bezkompromisowo i nie pozostawia żadnych wątpliwości.

- W ramach partnerstwa z Formułą 1 chcemy w nowy i innowacyjny sposób podejść do komunikacji odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. – mówi Marcin Filipiak, przedstawiciel marki Heineken w Grupie Żywiec. - Ważne jest nie tylko wskazywanie skutków nadużywania alkoholu, ale przede wszystkim kształtowanie świadomych postaw i zachowań konsumentów. W spocie mocno akcentujemy zasadę, że kiedy prowadzimy samochód, abstynencja jest jedyną opcją. – dodaje Filipiak.

Heineken jest globalnym sponsorem Formuły 1 od czerwca 2016 roku. Kampania „Kiedy prowadzisz – nigdy nie pij” jest elementem działań Heinekena w zakresie promocji odpowiedzialnego spożycia alkoholu. Komunikacja odpowiedzialnościowa jest obecna również w czasie wszystkich imprez sponsorowanych przez markę, takich jak Liga Mistrzów UEFA i Mistrzostw Świata w Rugby, a także na setkach festiwali muzycznych i koncertów na całym świecie. Informacje o kampanii promującej odpowiedzialne spożycie pojawiają się również na wszystkich opakowaniach marki.

Spot emitowany będzie od 1 grudnia br. we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w Internecie.
Reklamę dla Heineken’a stworzyła agencja Publicis Italia, reżyserem jest Gary Freedman. Utwór wykorzystany w reklamie nosi tytuł „Heroes” i wykonywany jest przez Davida Bowie. W Polsce dla marki pracują: agencja K2 oraz dom mediowy Starcom, który odpowiada za planowanie i zakup mediów.

logo sigma

BB 23 Banner stat 180x360px EN

Baner Moeschle Polska

vimax

Ekomix

sitspoz