1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7



Brau19 728x90 PL

Wydarzenia

Sercem radlera jest Jasne Okocimskie

30 maja marka Okocim rozpoczyna kampanię reklamową letnich piw typu radler, w tym nowego smaku – Okocim Radler Truskawka
z kwiatem lipy. Nowy spot to kolejna odsłona platformy komunikacyjnej pt. „Tu się warzy z zasadami”. Tym razem film podkreśla zasadę: „Warzymy, nie produkujemy”.

Okocimscy piwowarzy celebrują początek lata

Kreacja nowego spotu wykorzystuje motyw okocimskiego festiwalu, na którym piwowarzy, na dziedzińcu Browaru Okocim, wspólnie z uczestnikami celebrują nadejście lata. Bohaterem filmu jest Mariusz Karaś, piwowar z Okocimia, związany z browarem od 24 lat. Podczas festiwalu najważniejsze są radlery i ich smak - uczestnicy próbują wszystkich wariantów, mówiąc o swoich odczuciach i orzeźwiającym, piwnym i owocowym charakterze tych piw.

Jak mówi Mariusz Karaś, "Sercem radlera jest piwo – nasze Jasne Okocimskie". Zaś jego sekretem złota proporcja piwa oraz lemoniady z owoców. I to właśnie ona zapewniła marce uznanie konsumentów, a także złote medale na jednym z największych festiwali piwnych w Polsce, Chmielakach Krasnostawskich. Browar Okocim warzy kilka wariantów smakowych piw typu Radler – Radler z limonką, Radler Grejpfrut z limonką, Radler Limonka z owocami leśnymi oraz nowość tego sezonu Radler Truskawka z kwiatem lipy.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Upside. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Highnoon.pl, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative (należący do IPG Mediabrands).
Nowy spot obejrzeć można pod linkiem: https://youtu.be/7Ap1yJt1DEw

Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA-NOT

vimax

Ekomix

sitspoz