1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Wydarzenia

Okocimscy piwowarzy w nowym spocie zdradzają tajniki warzenia lagera

Marka Okocim w ramach kampanii „Tu się warzy z zasadami” przygotowała kolejny spot reklamowy. Tym razem piwowarzy z Okocimia zdradzają tajniki uzyskiwania klarowności okocimskich lagerów poprzez wymrażanie piwa.

Film zatytułowany „Wymrażanie” opowiada o jednym z etapów procesu warzenia piwa, polegającym na bardzo precyzyjnym wymrożeniu piwa do temperatury
minus 1,5 stopnia. Jak tłumaczy w spocie Paweł Zych, okocimski piwowar, piwo dzięki temu zyskuje klarowność i orzeźwiający charakter. To metoda mająca źródła w tradycji browaru, w którym w XIX wieku do schładzania piwa służył lód, pochodzący z pobliskiego stawu.

Wymrażanie w Browarze Okocim

Spot jest częścią platformy komunikacyjnej „Tu się warzy z zasadami” (realizowanej od relaunchu marki w 2016 roku) i wspiera jeden
z najbardziej popularnych wariantów piwa Okocim - Jasne Okocimskie. To piwo warzone zgodnie ze sztuką piwowarską jedynie z trzech składników: wody, chmielu i słodu jęczmiennego. 

Spot obejrzeć można pod linkiem: https://youtu.be/1qKGZ2QBoL4

 

 

Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA-NOT

CFS Zeichnung

Zimna, mikrobiologiczna
filtracja stabilizująca
system CFS NEO

180708 Added Value Calibration 180x380 static PL

Kompendium wiedzy o piwie