1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Wydarzenia

Smaki zjednoczone z Ameryki!

Branża śliwki kalifornijskiej wystartowała z piątą edycją programu marketingowego promującego ten owoc na polskim rynku. Jednocześnie California Prune Board dołączyła do inicjatywy „Ameryka od Kuchni”, koordynowanej przez Dział Rolny Ambasady USA w Warszawie.


Rosnąca świadomość
Wśród badanych konsumentów rośnie świadomość tego, że w Kalifornii produkowana jest suszona śliwka. W 2014 r. 63 proc. ankietowanych była świadoma tego faktu natomiast w 2017 r. już 67 proc. Taki stan rzeczy cieszy Esther Ritson – Elliott, stojącą na czele europejskiego zespołu California Prune Board – wspólnie z branżą plantatorów i firm pakujących z Kalifornii, produkującą owoce uważane za najlepsze suszone śliwki na świecie, pracujemy nad tym aby dobra reputacja śliwki kalifornijskiej wzmacniała się zarówno w Polsce jak i w całej Europie. Konsumenci coraz lepiej rozumieją, że suszone śliwki z Kalifornii są owocami wysokiej jakości, za które warto zapłacić więcej, ponieważ niosą za sobą wyjątkowe korzyści smakowe i zdrowotne. Natomiast nasi partnerzy, którzy posiadają śliwki kalifornijskie w swoim biznesowym portfolio mają pewność, że dostarczają swoim klientom produkt wysokiej i powtarzalnej jakości – mówi ekspertka.
Rozwój rynku
Głównym celem programów marketingowych prowadzonych przez California Prune Board jest wspieranie rynku poprzez inwestycje w badania, edukację oraz promocję kategorii śliwki kalifornijskiej. W tym roku kalifornijska branża włączyła się również w działania programu „Ameryka od Kuchni” prowadzonego przez Dział Rolny Ambasady USA w Warszawie. Jest to inicjatywa informacyjna powołana w odpowiedzi na liczne zapytania dotyczące produktów z USA. W programie bierze udział większość zrzeszeń producentów artykułów rolno-spożywczych z USA, obecnych na rynkach europejskich. Jednym z licznych projektów programu „Ameryka od Kuchni” była wystawa targowa producentów żywności z USA w specjalnym amerykańskim pawilonie podczas targów GASTROFOOD® na początku listopada br. w Krakowie, gdzie śliwka kalifornijska gościła na ekspozycji wspólnie z licznymi reprezentantami biznesów spożywczych ze Stanów Zjednoczonych.

Śliwki Kalifornijskie

logo sigma

Baner Moeschle Polska

vimax

Ekomix

sitspoz