1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Wydarzenia

Żywieccy browarnicy w nowym spocie Ż

Piwowarzy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej nieustannie poszukują nowych smaków, odkrywając przed konsumentami bogactwo piwnego świata. Każdy z nich pełen jest pasji, a do warzenia piwa podchodzi z radością i gotowością do eksperymentowania, czego wynikiem są piwne gatunki Żywca. Praca żywieckich browarników została zaprezentowana w nowym spocie marki, będącym kwintesencją hasła „Chce się Ż”.


Browarnicy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej stoją na straży najwyższej jakości piwa warzonego w Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu. Długa historia, lata doświadczenia i Chęć Ż sprawiają, że żywieccy piwowarzy nieustannie poszukują nowych receptur i chętnie eksperymentują z gatunkami. Doskonale widać to w nowym spocie reklamowym marki, w którym wystąpili browarnicy – Jerzy Czarnik, Witold Matlak, Adam Żyrek, Kamil Stepak i Jakub Bachowski.
- Marka Żywiec nieustannie się rozwija – mówi Anna Paciejewska-Łapińska, Kierownik marki Żywiec. - Wszystko dzięki wielkiej pasji i zaangażowaniu żywieckich piwowarów. Nowy spot to z jednej strony wyraz uznania dla ich kunsztu, a z drugiej – dla radości, z jaką podchodzą do pracy. Są doskonałą emanacją hasła Chce się Ż – dodaje.
Poza spotem telewizyjnym, marka prowadzi również komunikację w kanale digital. Oprócz prawdziwych piwowarów w kampanii bierze udział stand-uper – Wojtek Fiedorczuk, który w charakterystycznym dla siebie lekkim stylu rozmawia z żywieckimi browarnikami, by odpowiedzieć na pytania konsumentów zadawane w sieci. Dzięki temu oryginalnemu konceptowi konsumenci będą mieli możliwość poszerzenia swojej wiedzy na temat piwnego świata. Materiały wideo z udziałem Fiedorczuka będą udostępniane w social mediach marki Żywiec oraz na YouTubie.
Nowe spoty można oglądać od 13 marca br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w internecie i w mediach społecznościowych.

Żywiec od lat zachęca do sięgania w życiu po więcej, a dzięki ofercie różnorodnych stylów piwnych daje konsumentom szansę na poznawanie nowych gatunków. Obecnie w portfolio Żywca znajduje się sześć piwnych specjalności: Żywiec Porter, Żywiec Białe, Żywiec 0.0% Białe, Żywiec Amerykańskie Pszeniczne, Żywiec APA oraz Żywiec Sesyjne IPA.
Za komunikację ATL odpowiada 2012 Agency. Reżyserem spotu jest Antoni Nykowski, za jego realizację odpowiada dom produkcyjny Opus Film, za postprodukcję – Televisor, a za dźwięk Ztudio&Burza. Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiedzialna jest agencja VMLY&R, a za działania BTL – agencja JUST. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

logo sigma

Baner Moeschle Polska

vimax

Ekomix

sitspoz