1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Wydarzenia

Tymbark Vitamini prezentuje piękno – w każdej postaci.

Tymbark w komunikacji poświęconej sokom Vitamini skupia się na pięknie, a właściwie na różnych jego odsłonach. Marka podkreśla, że bez względu na okoliczności i różnice między kobietami, każda z nich jest piękna i każda ma prawo czuć się dobrze w swojej skórze.

Czytaj więcej...

Nowe możliwości online z Endress+Hauser

Cyfryzacja coraz bardziej wpływa na nasz styl życia i sposób działania. W sferze prywatnej, każdy z nas jest przyzwyczajony do zakupów przez internet czy bankowości elektronicznej. Dlaczego rezygnować z tych udogodnień przy codziennych, służbowych obowiązkach? Endress+Hauser wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom.

Czytaj więcej...

Opłata cukrowa: kolejne uderzenie w polskich przedsiębiorców, sadowników i konsumentów

Warszawa, 20 stycznia 2020: Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków i 8 wiodących organizacji rolniczych w Polsce skierowało do Ministerstwa Zdrowia i Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, pismo, w którym sprzeciwia się nowej opłacie, w postaci podatku cukrowego od napojów. Zdaniem branży nowa danina jest szkodliwa dla sadowników, producentów oraz samych konsumentów.

Czytaj więcej...

Plan wprowadzenia dodatkowej opłaty od małych formatów alkoholowych tzw. „małpek”

Plan wprowadzenia dodatkowej opłaty od małych formatów alkoholowych (butelki poniżej 300 ml, tzw. „małpki”) to kolejny atak na branżę spirytusową, która już od wielu lat nie jest odpowiedzialna za wysoką konsumpcję alkoholu w Polsce. Firmy zrzeszone w Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS), alarmują - polskie państwo preferuje piwo – najpopularniejszy napój alkoholowy w Polsce – który choć zawiera ten sam etanol, co wyroby spirytusowe, może być swobodnie reklamowany, a dla większości społeczeństwa już przestał jednoznacznie kojarzyć się z alkoholem. Po niespodziewanie wysokiej podwyżce akcyzy - od 2020 roku - polski rząd kolejny raz wzmacnia uprzywilejowaną pozycję piwa.

Czytaj więcej...

PINTA warzy coraz więcej piwa

Rzemieślniczy Browar PINTA zwiększył w 2019 roku produkcję swoich piw o ok. 1 700 hektolitrów. Uwarzenie ponad 18 000 hektolitrów piwa przez pionierów piwnej rewolucji w Polsce jest przede wszystkim zasługą większych mocy produkcyjnych po uruchomieniu własnego browaru w Wieprzu koło Żywca, dalszego rozszerzenia oferty piwnych stylów i rosnącej popularności piw premium.

Czytaj więcej...

Opłata od alkoholu w małych opakowaniach to dalsza promocja picia piwa

W imieniu przedsiębiorców zrzeszonych w Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy chciałbym wyrazić zaniepokojenie branży planami wprowadzenia dodatkowej opłaty dla sprzedawców napojów alkoholowych o objętości nie przekraczającej 300 ml. Byłoby to kolejne już wzmocnienie uprzywilejowanej pozycji jednej grupy napojów alkoholowych - piwa, ponieważ to przede wszystkim napoje spirytusowe są sprzedawane w małych opakowaniach.

Czytaj więcej...

System Jakości Certyfikowany Produkt (CP) – podsumowanie działań komunikacyjnych w 2019 roku

System Jakości Certyfikowany Produkt (CP) to odpowiedź branży owocowo-warzywnej na potrzeby konsumentów, którzy, jak potwierdzają wyniki badań konsumenckich,[1] poszukują produktów o prozdrowotnych właściwościach. W tym roku działania Systemu zostały wsparte kampanią informacyjno-promocyjną, która obejmowała aktywności w prasie, telewizji, internecie, a także obecność w sieciach handlowych, na wydarzeniach branżowych i konsumenckich.

Czytaj więcej...

Będzie więcej Ataku Chmielu

Wiosną 2020 roku Browar PINTA zamierza uruchomić nowe zbiorniki o łącznej pojemności 600 hl, żeby zwiększyć produkcję Ataku Chmielu – piwa, które prawie 9 lat temu rozpoczęło piwną rewolucję w Polsce. Obecnie piwowarzy PINTY warzą około 4 tys. hektolitrów tego piwa rocznie, co nie wystarcza do zaspokojenia rosnącego apetytu na pierwsze polskie IPA.

Czytaj więcej...

Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA-NOT

vimax

Ekomix

sitspoz