1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

 

baner pc 620x180

 

EasyDiscWO

Wydarzenia

Zatrzymać lato na dłużej – o mrożeniu owoców i nie tylko

Kobiałki pełne truskawek, czereśnie prosto z ogrodu i bób kupiony na targu – teraz cieszymy się ich smakiem, korzystając ze wszystkich sezonowych zbiorów. To jednak także dobry moment, aby zapobiec niemiłym rozczarowaniom, kiedy to na przykład w listopadzie mając ochotę na ciasto z truskawkami przekonamy się, że te z importu to jednak mało smaczna, a do tego bardzo droga alternatywa. Zamiast tęsknić za sezonowymi dobrami, zarezerwujmy wolne miejsce w zamrażarce, bo czas na mrożonki!

Czytaj więcej...

PINTA nawarzy piwa z 2010 roku

Zarzewiem piwnej rewolucji w Polsce było rzemieślnicze wskrzeszenie piwa w jedynym polskim stylu Grodziskie, pogrzebanego w 1993 roku przez Lech Browary Wielkopolski S.A. Jutro z okazji 10. rocznicy nawarzenia Piwa á la Grodziskie Browar PINTA zrobi jego replikę.

Czytaj więcej...

Tyskie w nowym spocie świętuje powrót przejść na TY w pubach

Tyskie w nowym spocie reklamowym, przy wtórze piosenki Marka Grechuty, świętuje powolny powrót rzeczywistości do normalności. Marka z nadzieją wypatruje lepszych dni, „dni których jeszcze nie znamy”. Symbolem nowego otwarcia są przygotowania do sezonu, kiedy w spokoju będzie można nadrobić spotkania ze znajomymi, których brakowało w ostatnich miesiącach.
Spotowi telewizyjnemu towarzyszy zaplanowany na całe lato szereg działań związanych
z branżą gastronomiczną. Najbliższym przykładem jest akcja promocyjna w około 5000 lokali gastronomicznych, w której konsumenci dostaną drugie Tyskie do przejścia na TY w cenie jednego piwa. Akcja będzie dodatkowo wspierana promocją lokali w obrębie ich najbliższej społeczności.
To kolejne działania brandu wspierające sektor gastronomiczny w trakcie pandemii. Od kwietnia, gdy obostrzenia spowodowały zamknięcie pubów i restauracji, Kompania Piwowarska odbierała na swój koszt niesprzedane piwo beczkowe, a w zamian przekazywała świeże na nowe otwarcie (wartość piwa świeżego wyniosła nie mniej niż 5,6 mln zł).
Za przygotowanie kampanii odpowiadają Bardzo oraz GONG. Za reżyserię spotu - Karolina Lewicka
i Tomasz Kapuściński. Produkcję powierzono OTO films, zaś zakup mediów – Zenith.


Marka Tyskie konsekwentnie realizuje misję łączenia ludzi pomimo różnic poprzez hasło „Przejdźmy na TY”. Działania marki są niezmienne: znaleźć wspólny mianownik mimo barier, które polaryzują Polaków w relacjach międzyludzkich.
Największy potencjał marka dostrzegła w realizacji eksperymentów społecznych, w których Tyskie mogłoby realnie zmienić nastawienie ludzi i wpływać na pogłębienie otwartości wśród wspólnot.
Pierwszy projekt w duchu eksperymentu społecznego powstał w najzwyklejszym bloku, jakich tysiące w Polsce. Marka postanowiła odczarować relacje pomiędzy sąsiadami - w większości nieznających swoich imion i ośmielić ich do poznania siebie nawzajem. W tym celu powstał pierwszy bar w windzie prowadzony przez barmana, który zachęcał do wspólnych przejść na TY.
Podczas ubiegłego lata Tyskie podchwyciło najgorętszy wakacyjny temat, co roku powracający jak bumerang. Mowa o parawanach, które dzielą Polaków zarówno na plaży jak i w opiniach. Marka zbudowała bar na plaży, w którym można było oddać w depozyt parawan, a w zamian otrzymać Tyskie i przejść z pozostałymi plażowiczami na TY.
W marcu bieżącego roku Tyskie szybko zareagowało na social distancing, zamknięcie barów i kolejne obostrzenia związanie z pandemią. Tak powstał spot „Zawsze damy radę przejść na TY”, przedstawiający Polaków na przestrzeni wieków, którzy mimo trudności, wykorzystując siłę relacji, potrafili wspierać się na duchu i przezwyciężyć trudności.
W komunikacji digital follow-upem spotu TV był społeczny projekt filmowy, który powstał we współpracy z Wojtkiem Mannem. Marka Tyskie wraz z lubianym dziennikarzem pokazała, że mimo trudnych czasów oraz barier warto się wspierać i być częścią wspólnoty. W efekcie, na wspólne zaproszenie do akcji, powstał film - pełen nadziei i wiary w lepszą przyszłość - łączący amatorskie nagrania konsumentów. Wideo spotkało się z bardzo pozytywnym odbiorem internautów,
a współpraca z Mannem pozytywnie wpłynęła na wizerunek marki oraz zaangażowanie. Film obejrzały miliony internautów, sama akcja natomiast stała się jedną z najcieplej odbieranych
w panującym wówczas trendzie #zostańwdomu.

 

Domowe burgery z soczystym, szarpanym kurczakiem bbq

Burgery to wciąż niekwestionowany numer jeden w menu wielu barów i restauracji. Jednak, mimo swej popularności, przestały być one typowym fast foodem, a zaczęły być daniem zarówno smacz-nym, jak i pożywnym. Domowe burgery z sosem do Hamburgerów i Hot Dogów Roleski to dosko-nała opcja dla miłośników zdrowego jedzenia, poszukujących nowych, ciekawych i smacznych kombinacji w swojej kuchni.

Roleski sos do hamburgerow hot dogow

Kiedy spojrzymy na definicję burgera, standardowo danie to składa się z bułki z kotletem wołowym, warzywami oraz sosem, który dopełnia smak potrawy. Jednak zamiast tłuściejszego mięsiwa, do środka można dać ser halloumi, delikatne mięso z kurczaka czy nawet marynowane tofu. Przygo-towanie takiego idealnego burgera ułatwia nowy Sos do Hamburgerów i Hot Dogów Street Food Roleski, który doskonale skomponuje się z wysmażonym mięsem, jak i wegańskim farszem. Sos powstał na bazie jednego z najpopularniejszych sosów – Worcester – z dodatkiem kremowego ma-jonezu, pomidorów i przypraw. Co więcej, Sos do Hamburgerów i Hot Dogów Roleski nie zawiera glutenu, GMO, konserwantów i glutaminianu sodu.
W poszukiwaniu nowych smaków warto wypróbować domowe burgery z soczystym, szarpanym kurczakiem bbq z dodatkiem nowego Sosu do Hamburgerów i Hot Dogów od Roleski. Dzięki połą-czeniu uniwersalności drobiu, delikatnej ostrości cebuli, oraz charakterystycznemu aromatowi so-su, smakują one niczym burgery z prawdziwej, nowojorskiej knajpki.

TIGER ENERGY DRINK oddaje unikalną Mazdę RX-7

Tiger w najnowszej kampanii opowiada historię o prawdziwym undergroundowym świecie samochodowym. Od zakupu auta, przez modyfikacje mechaniczne, aż po wykończenie i design. W realizacji projektu pomogą nam eksperci poszczególnych dziedzin tunningu. Głównym bohater to MAZDA RX-7 – legendarne japońskie auto występujące w prawie każdej części Need For Speed oraz w wielu popularnych filmach wyścigowych, a także bardzo szanowane w świecie motoryzacyjnym. Po wszystkich modyfikacjach MAZDA RX-7 zostanie rozlosowana w loterii Tigera, razem z innymi atrakcyjnymi nagrodami.
NFS to marka znana każdemu fanowi gier wyścigowych – łącznie sprzedała 150 milionów gier na świecie, co daje siódmą pozycję w rankingach ilości sprzedanych kopii. Tunning jest w DNA marki NFS od lat.

Komunikacja loterii jest spójna ze stylem dotychczasowej kampanii Tigera – całą historię również przestawia Abradab, a tekst oparty jest o serię pytań i odpowiedzi „TAK!” lub „NIE!”. Kampania oparta została o Youtube, VOD i media społecznościowe, spot pojawił się także w telewizji. Na podstawie przesyłanych dowodów zakupu dowolnego Tigera, każdego dnia losowano nagrody pieniężne, a przed nami wyłonienie laureata nagrody głównej.

 

Žatecký ma Dobre Noviny!

Marka Žatecký rozpoczęła na You Tubie emisję nowego programu komediowego pt. „Dobre Noviny by Žatecký”. Prowadzą go dwaj znani standuperzy - Michał Kempa i Piotr Szumowski, którzy we właściwy sobie żartobliwy sposób komentują aktualną sytuację.

Czytaj więcej...

Browar PINTA inwestuje w rozwój produkcji

Browar PINTA sfinalizował w czerwcu br. zaplanowane jeszcze przed lockdownem inwestycje w dodatkowe zbiorniki i linię do rozlewu piw w puszkach. W bardzo trudnym dla browarów rzemieślniczych okresie, od początku marca do końca maja tego roku, sprzedaż piw PINTY spadła zaledwie o 3%, co pionierzy piwnej rewolucji w Polsce zawdzięczają m.in. nowościom oraz szybkiemu zastąpieniu piwa w beczkach, którego nie odbierały zamknięte puby, piwami w butelkach i puszkach.

Czytaj więcej...

Unidex Resizer 800

Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA-NOT

engineering

moeschle

vimax

Ekomix

sitspoz