1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

czaja

Wydarzenia

PINTA i Lidl wspierają piwowarów domowych

Już na majówkę 2021 roku będzie można wypić pierwsze z czterech najlepszych piw domowych w Polsce wybranych w konkursie „Niech świat pozna Twoje piwo!”. Warzeniem według receptur piwowarów domowych zajmie się rzemieślniczy Browar PINTA, a sprzedażą na terenie całego kraju Lidl Polska.

Czytaj więcej...

Pilsweizer wprowadza do oferty nowe piwo - Pilsvar British IPA

Browar Pilsweizer z Grybowa wprowadza na rynek kolejną propozycję dla konsumentów poszukujących ciekawych smaków piwnych – Pilsvar British IPA, bardzo klasyczne piwo w stylu IPA, górnej fermentacji, oparte na brytyjskich chmielach: Pacific Gem, Fuggle, East Kent Goldings.

Czytaj więcej...

Przez pandemię spadło zapotrzebowanie na napoje energetyczne

W ciągu 11 miesięcy br. było tylko o 1,7% więcej promocji napojów energetycznych w sieciach handlowych niż w analogicznym okresie ub.r. Natomiast analiza wyników z I kwartału 2018 i 2019 roku wykazała wzrost aż o 40,3%, w niektórych formatach – nawet o 80%. Ostatnio największy przyrost odnotowano w dyskontach – o 36%. Dla porównania, w sieciach typu convenience wyniósł on 11,5%. Z kolei najbardziej widoczny spadek zaliczyły hipermarkety, tj. o 28,2%.

Czytaj więcej...

Browar Pinta uwarzył w 2020 r. rekordową ilość piwa, w 2021 r. zwiększy moce produkcyjne

Browar Pinta w roku 2020 uwarzył rekordową w swojej historii ilość ponad 21 000 hektolitrów piwa, co oznacza wzrost o 14 proc. w porównaniu do roku 2019. W 2021 roku, w którym PINTA obchodzi 10-lecie swojej działalności, moce produkcyjne browaru mają być zwiększone w szczycie sezonu do 30 000 hektolitrów, żeby w pełni zaspokoić rosnące zapotrzebowanie na kraftowe piwa z Wieprza.

Czytaj więcej...

Kasztelan z nagrodami KTR 2020!

Marka Kasztelan zdobyła 3 nagrody w konkursie Klubu Twórców Reklamy 2020. Brązowe statuetki przyznano kampanii pod hasłem „Racz Waść Wpaść” w trzech podkategoriach – Copywriting, Production Exellence oraz Production Design.

Czytaj więcej...

Sklepy promują piwa bezalkoholowe

Jak wynika z danych międzynarodowej agencji badawczo-analitycznej Hiper-Com Poland oraz Centrum Analiz Grupy AdRetail, o ponad 7% wzrosła liczba promocji piwa bezalkoholowego w ciągu ostatnich 11 miesięcy w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. Największy skok, przekraczający 30%, odnotowano w formacie convenience.

Czytaj więcej...

logo sigma

engineering

moeschle

vimax

Ekomix

sitspoz