1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

jmreurope

640 x 340 dziewczyna

Wydarzenia

Będzie więcej Ataku Chmielu

Wiosną 2020 roku Browar PINTA zamierza uruchomić nowe zbiorniki o łącznej pojemności 600 hl, żeby zwiększyć produkcję Ataku Chmielu – piwa, które prawie 9 lat temu rozpoczęło piwną rewolucję w Polsce. Obecnie piwowarzy PINTY warzą około 4 tys. hektolitrów tego piwa rocznie, co nie wystarcza do zaspokojenia rosnącego apetytu na pierwsze polskie IPA.

Czytaj więcej...

TYM, którzy… Kolejne odsłony kampanii świątecznej Tymbarku

Na co dzień nie zawsze mamy chwilę, by się zatrzymać i docenić tych, którzy nas wspierają. A przecież te nawet drobne gesty naszych bliskich tworzą życie wyjątkowym. Tymbark kontynuuje świąteczną kampanię nie tylko w telewizji, ale też na billboardach w całej Polsce, aby przypomnieć, że warto dać coś od siebie właśnie TYM, którzy dbają o naszą codzienność. W kampanię włączyła się także AniKa Dąbrowska, zwyciężczyni drugiej edycji „The Voice Kids”, nagrywając dla Tymbarku świąteczną piosenkę.

Czytaj więcej...

Zapraszamy do odwiedzenia bloga napojowego - www.polewajzadamem.pl -

Zapraszamy serdecznie do odwiedzenia bloga napojowego, który prowadzi nasz kolega redakcyjny i redaktor tematyki napojowej W miesięczniku Przemysł Fermentacyjny i Owocowo-Warzywny - Adam Bogacz.

PolewajzAdamem.pl  to pierwszy w Polsce blog napojowy mówiący o wszystkich kategoriach napojowych. Przedstawia nie tylko aspekty teoretyczne, ale także ciekawe zdarzenia z doświadczeń Autora przeplatane humorem, ciekawostkami i dykteryjkami.

Czytaj więcej...

Z Kalifornii na świąteczny stół

W grudniu br. handel liczy na udane zakupowe szaleństwo. Pomóc mają aż trzy handlowe niedziele i świąteczna gorączka. Jak co roku na stołach nie zabraknie lubianych przez konsumentów suszonych śliwek. Z archiwalnych badań California Prune Board, wynika, że ponad połowa ankietowanych (51 proc.), kupuje śliwkę suszoną właśnie w okresie świątecznym. Ta tendencja utrzymuje się od lat, choć również wyraźnie widać, że popularyzuje się trend konsumowania tego owocu przez cały rok – na co dzień w kuchni, czy w formie przekąski. Dodatkowo za sprawą licznych inicjatyw branży z Kalifornii, konsumenci wciąż odkrywają różnorodność kulinarną śliwki kalifornijskiej.

Czytaj więcej...

Czy kolor ma znaczenie? Co kryje się w barwach warzyw i owoców

Okrągłe, podłużne, miękkie, twarde, chropowate, gładkie, a przede wszystkim – kolorowe. Owoce i warzywa są niezwykle różnorodne nie tylko pod względem kształtu, ale i barwy. Czy ma ona znaczenie? Okazuje się, że tak! Kolor jest powiązany ze składnikami odżywczymi, zawartymi w warzywach i owocach, a co za tym idzie, z prozdrowotnym wpływem na organizm.

Czytaj więcej...

Podsumowanie 6. edycji programu grantowego InicJaTyWy

Carlsberg Polska podsumował 6. edycję programu grantowego InicJaTyWy. W jego ramach 9 organizacji otrzymało granty, dzięki którym powstały przyjazne miejsca dla społeczności lokalnych w sąsiedztwie browarów Bosman, Kasztelan i Okocim. W tym roku program odbył się
w nowej formule skierowanej do organizacji pozarządowych oraz instytucji użyteczności publicznej.

Czytaj więcej...

Mus + Zboże od Tymbarku w kampanii digitalowej

W kampanii digitalowej Tymbark poinformował o swoich nowościach produktowych. Nowe przekąski od Tymbarku to musy w trzech wariantach smakowych: jabłko, cynamon + kasza jaglana; owoce tropikalne + ryż; jabłko, mango, banan + płatki owsiane.

Czytaj więcej...

Jedzenie w domu, a może danie na wynos – czy Polacy jeszcze gotują?

Niemal 93% Polaków biorących udział w badaniu przeprowadzonym w ramach III edycji kampanii „Warzywa i owoce – na szczęście!” deklaruje, że zdarza im się gotować w domu, a ponad 40% twierdzi, że robi to codziennie . Najwięcej badanych gotuje zarówno dla siebie, jak i rodziny, a za powód podaje troskę o zdrowie oraz kontrolę nad tym, co jest na talerzu. Inspiracji poszukują na portalach z przepisami, a także wśród członków rodziny. Emocje, które najczęściej towarzyszą Polakom podczas gotowania, są zdecydowanie pozytywne.

Czytaj więcej...

Polacy przeciwni podwyżce akcyzy na piwo

ak pokazują badania zrealizowane przez Agencję Badań Rynku i Opinii SW Research[1], Polacy są przeciwni podwyżce akcyzy na piwo. Nie wierzą również w zapewnienia rządu, iż jest ona spowodowana troską o zdrowie społeczeństwa.

Czytaj więcej...

Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA-NOT

engineering

moeschle

vimax

Ekomix

sitspoz