1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

 

baner pc 620x180

 

EasyDiscWO

Wydarzenia

Lżejsza i bardziej przyjazna dla środowiska – nowa butelka piwa Specjal od Ardagh Group

Należące do Grupy Żywiec piwo Specjal dostępne jest od wiosny w nowej, zwrotnej butelce 500 ml. Za jej produkcję odpowiedzialny jest Ardagh Group. Butelka razem z odświeżoną etykietą podkreśla charakter piwa i jest bardziej przyjazna dla środowiska.

Marka Special kładzie duży nacisk na regionalność. Nie tylko odwołuje się do lokalnych tradycji, ale także powstaje we współpracy z dostawcami ze swojego regionu. Stąd też na etykiecie i kontr-etykiecie pojawiły się nowe ikony: Browar z regionu, Słodownia z regionu, Jęczmień z regionu, Drukarnia z regionu a także rycina Browaru Elbląg, sygnatura tamtejszych piwowarów oraz herb miasta.
Nowa butelka ma unikalny kształt i charakterystyczny grawerunek na szkle. „Jest ona dla nas ważnym elementem marki, który sprawia, że już wizualnie odróżniamy się od innych piw na półce. Jej kształt dodatkowo podkreśla unikalność i regionalność Specjala, a na odświeżonych opakowaniach wciąż dominują czerń i złoto, kolory charakterystyczne dla tej marki” informuje Barbara Rychel, zarządzająca marką Specjal.
Istotnym działaniem pro-środowiskowym było odchudzenie butelki. Jest ona lżejsza od poprzedniej o 10 gram. „To subtelna wydawałoby się różnica, która ma jednak ogromne znaczenie dla ochrony środowiska naturalnego. W skali całego procesu dystrybucji i logistyki przekłada się ona na liczoną w tonach redukcję wagi ładunku. Efektem tego jest ograniczenie emisji dwutlenku węgla oraz zmniejszenie śladu węglowego. Cieszymy się, że już po raz kolejny mogliśmy współpracować z Grupą Żywiec, a przede wszystkim z tego, że nasze spojrzenia na kwestie ekologii są zbieżne” podkreśla Barbara Maciałczyk, kierownik marketingu Ardagh Group.

Tyskie 0,0% z nowym spotem telewizyjnym.

Tyskie (Kompania Piwowarska) rozpoczyna kampanię reklamową z udziałem Krzysztofa Hołowczyca promującą piwo bezalkoholowe – Tyskie 0,0%. Komunikacja skierowana jest głównie do kierowców, a akcja spotu rozgrywa się w warsztacie samochodowym.

Czytaj więcej...

Otwórz się na Tymbark Gazzzowany!

Tymbark Gazzzowany to propozycja marki na lato. Napój gazowany z sokiem owocowym, w wygodnej puszce i w trzech wakacyjnych smakach do wyboru. A pod zawleczką… kultowe tymbarkowe hasła! To idealna kompozycja na ciepłe dni.

Czytaj więcej...

ZaSTREETFOODuj się punkcie frytek

Uwielbiamy frytki! Są bardzo smaczne, a wzbogacone o odpowiedni sos zyskują miano arcydzieła kulinarnego. Stąd firma Roleski wprowadziła do swojej oferty dwa oryginalne Sosy z serii Street Food - do frytek belgijski i curry. Dzięki nim możemy cieszyć się charakterystycznymi smakami smażonych ziemniaków serwowanych w Food Truck'ach z różnych zakątków globu.

Czytaj więcej...

Skup butelek zwrotnych Kompanii Piwowarskiej ponownie otwarty!

Prawie 1 milion butelek zwrotnych w ciągu 8 miesięcy funkcjonowania skupu butelek przy Lech Browary Wielkopolski oddali mieszkańcy Poznania i okolic. Butelki zyskały „nowe życie” a Wielkopolska – czystsze środowisko. Po chwilowym zawieszeniu działalności, wynikającym z sytuacji epidemiologicznej, skup butelek ponownie otworzył się dzisiaj na ekopiwoszy.

Czytaj więcej...

Napoje Tymbark w wakacyjnych smakach

Sezon wiosenno-letni to dla Tymbarku tradycyjnie czas wprowadzania limitowanych nowości. Tego roku również ich nie zabraknie! Marka wprowadza na sklepowe półki trzy nowe napoje o wakacyjnych, orzeźwiających smakach: Pomarańcza-Ananas, Limonka-Ananas i Truskawka-Malina.

Czytaj więcej...

Unidex Resizer 800

Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA-NOT

engineering

moeschle

vimax

Ekomix

sitspoz