Wydarzenia
Grupa Żywiec ma nowego prezesa
Grupa Żywiec od marca ma nowego prezesa zarządu. Na prośbę poprzedniego prezesa Francois-Xaviera Mahot rada nadzorcza podjęła uchwałę o odwołaniu go ze stanowiska i powołaniu na jego następcę Simona Amora - podają wirtualnemedia.pl.
Simon Amor rozpoczął karierę w Grupie Heineken (do której należy Grupa Żywiec) w 2016 roku jako dyrektora off trade i członek zespołu zarządzającego Heineken UK. Od lipca 2020 roku był dyrektorem zarządzającym brytyjskiego oddziału Heinekena.
Przed dołączeniem do Grupy Heineken Simon Amor pełnił różne funkcje zarządcze w ColgatePalmolive, w tym rolę grupowego dyrektora sprzedaży Wielkiej Brytanii i Irlandii (2014-2016), Dyrektora Sprzedaży Colgate-Palmolive Australia (2011 – 2014) i Dyrektora ds. Rozwoju Klientów w ColgatePalmolive Europe (2007-2010). Jest Absolwentem Uniwersytetu w Surrey (1991 – 1995).
Przyszłość tradycyjnego modelu żywienia – edukacja konsumentów poprzez systemy etykietowania żywności
Właściwe i zrównoważone odżywianie to troska o własne zdrowie, a zbilansowana dieta pomaga także uniknąć wielu chorób. Tradycyjne modele żywienia, takie jak dieta śródziemnomorska, stanowią niezbędne elementy walki z otyłością i chorobami cywilizacyjnymi. Promowanie zrównoważonego odżywiania, odpowiednio oznakowanej żywności i zdrowego stylu życia gwarantuje lepsze wyniki w dłuższej perspektywie, niż wykluczanie niektórych składników spożywczych z diety. Z tego powodu Ambasada Włoch w Warszawie zorganizowała 4 marca br. debatę z udziałem ekspertów z Włoch i Polski pt. „Przyszłość tradycyjnego modelu żywienia – edukacja konsumentów poprzez systemy etykietowania żywności”.
Codziennie pij Kubusia IMMUNO na odporność
W ostatnim czasie, gdy odporność ma kluczowe znaczenie, Kubuś wprowadził linię IMMUNO. To specjalnie opracowana kompozycja soków i przecierów owocowo-warzywnych z ekstraktami roślinnymi aceroli, dzikiej róży i czarnego bzu, które powszechnie znane są w budowaniu odporności. Wszystkie są bez dodatku cukru.
Grupa Żywiec: 5-proc. wzrost sprzedaży i zysku operacyjnego w 2020 r.
Grupa Żywiec zanotowała ponad 5-procentowy wzrost przychodów w 2020 roku , jednak tak dla niej jak i dla całej branży piwnej był to rok bezprecedensowy.
Mazurska Manufaktura wraca na rynek z kultowym piwem Jurand, najpierw do Biedronki
Mazurska Manufaktura SA, specjalizująca się w rzemieślniczych alkoholach mocnych, reaktywuje legendarne na Warmii i Mazurach piwo Jurand. Pierwszy rozlew JurandaPils jest dostępny od 11 lutego w wybranych sklepach sieci Biedronka. Od połowy marca na rynku pojawi się także Jurand Jasne Pełne i Ciemne, w pojemnościach 0,5 oraz 0,33 l.
Pilsweizer wprowadza do oferty nowe piwo - Pilsvar British IPA
Browar Pilsweizer z Grybowa wprowadza na rynek kolejną propozycję dla konsumentów poszukujących ciekawych smaków piwnych – Pilsvar British IPA, bardzo klasyczne piwo w stylu IPA, górnej fermentacji, oparte na brytyjskich chmielach: Pacific Gem, Fuggle, East Kent Goldings.
Poznań wiosenną stolicą polskiego wina!
WINO – Targi Polskich Win i Winnic już niebawem zadebiutują
na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Najlepsi producenci win, cydrów,
a także dostawcy technologii i sprzętów winiarskich zaprezentują swoje produkty i rozwiązania. Całość dopełnią komentowane degustacje oraz Wielki Konkurs Polskich Win, który wyłoni najlepsze trunki produkowane nad Wisłą.
KUPS: Jak wyróżnić produkty owocowo-warzywne na półce w sklepie?
Producenci soków, soków NFC, musów, smoothies, owoców czy warzyw również mogą wyróżnić swoje produkty, wśród innych, na półkach w sklepie. Jednym ze sposobów jest System jakości Certyfikowany Produkt, a informacje o nim można przekazywać konsumentowi na różne sposoby - mówiła Barbara Groele, Sekretarz Generalna Stowarzyszenia Krajowa Unia Producentów Soków podczas warsztatów branżowych pt. „Jak skutecznie wprowadzić produkty owocowo-warzywne do sieci handlowych?”.
Browar Pilsweizer wprowadza na rynek piwo z wyłącznością dla jednej hurtowni
Browar Pilsweizer rozpoczął produkcję i wprowadza do sprzedaży nowe piwo - Krakoskie. Zgodnie z nazwą piwo będzie miało charakter regionalny, dostępne będzie w Krakowie i w Małopolsce, w sklepach i kanale HoReCa. Piwo Krakoskie jest wspólnym projektem Browaru Pilsweizer i krakowskiej hurtowni Piwny Raj.