1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

 

baner_portal

Wydarzenia

Tymbark – naturalnie do posiłku

Niezależnie od tego, jakie potrawy przygotujemy, Tymbark ze wszystkimi komponuje się doskonale. Bo pasuje – naturalnie do posiłku. I smakuje – do wszystkiego. Nowy spot marki przedstawia różne dania w kompozycji z dużym, familijnym opakowaniem napoju owocowego – każde zestawienie wygląda dobrze, bo do wszystkich pasuje Tymbark. Kampanii telewizyjnej towarzyszą dodatkowe jej odsłony w social mediach i bankomatach.

Czytaj więcej...

Žatecký 0,0% w nowym spocie

W głównych stacjach telewizyjnych pojawił się spot marki Žatecky prezentujący tegoroczną bezalkoholową nowość – piwo Žatecký 0,0%. Nowy wariant wszedł na rynek w marcu.

Czytaj więcej...

Nowa Warka Radler 3,5% wchodzi na rynek

Odpowiadając na potrzebę coraz większej różnorodności piw smakowych, Warka Radler 2% zmieniła swoje oblicze i od teraz zawiera 3,5% alkoholu. Produkt pojawi się na rynku w odświeżonym opakowaniu.

Czytaj więcej...

Owoce Świata w nowych opakowaniach

Owoce Świata Tymbark to linia liderskich napojów egzotycznych. Popularne produkty teraz dostępne są w nowych kartonach – inspirowane podróżami opakowania są smuklejsze i wygodniejsze w otwieraniu.

Czytaj więcej...

Woda Kubuś Waterrr

Woda źródlana Kubuś Waterrr to produkt przygotowany dla najmłodszych – czysta woda w wygodnej butelce z korkiem niekapkiem zapewnia dzieciom wygodę, której potrzebują każdego dnia. By zachęcić do sięgania po wodę, Kubuś dodatkowo wprowadził specjalne etykiety – teraz wody Waterrr dostępne są z wizerunkami bohaterów stacji Nickelodeon na opakowaniach!

Czytaj więcej...

Pracownicy Kompanii Piwowarskiej niosą pomoc najbardziej potrzebującym podczas epidemii

Niemal 260 tysięcy puszek napoju bezalkoholowego B-life i prawie 78 tysięcy złotych na rzecz funduszu interwencyjnego Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy trafi do najbardziej potrzebujących w czasie epidemii, z inicjatywy pracowników Kompanii Piwowarskiej. Pomoc jest wyrazem wdzięczności i solidarności z tymi, którzy w tych trudnych chwilach pozostają na pierwszej linii frontu walki z epidemią.

Czytaj więcej...

Postaw Warkę bez wychodzenia z domu – rusza nowa aktywacja Warki

Jak postawić kumplowi piwo nie wychodząc w domu? Warka rusza właśnie z nową aktywacją konsumencką – „Postaw Warkę”, w ramach której zachęca do tego, by zostać w domu i wysłać zapas piwa wybranej przez siebie osobie. Codziennie do wygrania jest 100 zestawów piw Warka Jasne Pełne. Akcję, która potrwa do 17 maja, wspiera spot telewizyjny i działania w internecie.

Czytaj więcej...

Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA-NOT

moeschle

vimax

Ekomix

sitspoz