1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

640 x 340 dziewczyna

 

 

 

veolia web 580x120 1

Wydarzenia

A Ty? Co masz pod kapslem? – najlepsze emocje od Tymbarku!

Kapsel Tymbarku zawsze trafia w punkt. Odkryte hasełko wyzwala najlepsze emocje i zbliża tych, którzy dzielą się nim ze sobą. W najnowszej kampanii tymbarkowy kapsel opanował media, by wywoływać uśmiech na twarzy każdego, kto go odczyta.

 Nowa kampania marki jest skupiona wokół fenomenu kapsla Tymbarku. Spot przedstawia krótkie historie ludzi uchwyconych w trakcie codziennych sytuacji. Każdą z nich łączy jeden wspólny element – kapsel. W odkrywających go bohaterach wywołuje spontaniczne reakcje. Dzięki trafnym hasełkom pociesza, motywuje, bawi lub po prostu „w punkt” komentuje wydarzenia. Bo każde hasełko spod kapsla ma moc wyzwalania pozytywnych emocji. Wystarczy zerknąć, by na twarzy pojawił się uśmiech. 

Co masz pod kapslem Tymbark

Wszystkie materiały w kampanii spaja hasło: „A Ty? Co masz pod kapslem?”. To pytanie słyszymy bardzo często od towarzyszących nam osób, gdy sięgamy po napój Tymbarku. Po otwarciu butelki nasz wyraz twarzy momentalnie się zmienia. Odrywanie i dzielenie się hasłem spod kapsli stało się naturalne i dla wielu stanowi pozytywny rytuał.
Poza telewizją i platformami VOD Tymbark w kampanii wykorzystuje szeroko różne platformy komunikacji. Kreacje na nośnikach digitalowych i outdoorowych zostały kontekstowo dopasowane do lokalizacji i tematu. Reklamy na witrynach w sieci są z kolei dopasowane tematycznie do ich treści.

Ideę kampanii marka kontynuuje w rozbudowanej komunikacji social mediowej w internecie Oprócz kampanii display Tymbark prowadzi komunikację na własnych kanałach marki (w tym poprzez chatbota), a do wspólnego odkrywania haseł zaangażował także influencerów. Różnorodni twórcy związani m.in. z YouTubowym „Studiem Tymbark” rozpoczęli wyzwanie polegające na tym, by odkrywać hasła Tymbarku, wcielać je w życie i podawać wirtualnie kapsel dalej, zarazem nominując kolejne osoby do tego samego. Wszystko po to, by najlepsze emocje od Tymbarku przekazywać dalej – również online.

 

A Ty? Co masz pod kapslem?: https://youtu.be/gJPdt8_-sgg

Zatrzymać lato na dłużej – o mrożeniu owoców i nie tylko

Kobiałki pełne truskawek, czereśnie prosto z ogrodu i bób kupiony na targu – teraz cieszymy się ich smakiem, korzystając ze wszystkich sezonowych zbiorów. To jednak także dobry moment, aby zapobiec niemiłym rozczarowaniom, kiedy to na przykład w listopadzie mając ochotę na ciasto z truskawkami przekonamy się, że te z importu to jednak mało smaczna, a do tego bardzo droga alternatywa. Zamiast tęsknić za sezonowymi dobrami, zarezerwujmy wolne miejsce w zamrażarce, bo czas na mrożonki!

Czytaj więcej...

PINTA nawarzy piwa z 2010 roku

Zarzewiem piwnej rewolucji w Polsce było rzemieślnicze wskrzeszenie piwa w jedynym polskim stylu Grodziskie, pogrzebanego w 1993 roku przez Lech Browary Wielkopolski S.A. Jutro z okazji 10. rocznicy nawarzenia Piwa á la Grodziskie Browar PINTA zrobi jego replikę.

Czytaj więcej...

Tyskie w nowym spocie świętuje powrót przejść na TY w pubach

Tyskie w nowym spocie reklamowym, przy wtórze piosenki Marka Grechuty, świętuje powolny powrót rzeczywistości do normalności. Marka z nadzieją wypatruje lepszych dni, „dni których jeszcze nie znamy”. Symbolem nowego otwarcia są przygotowania do sezonu, kiedy w spokoju będzie można nadrobić spotkania ze znajomymi, których brakowało w ostatnich miesiącach.
Spotowi telewizyjnemu towarzyszy zaplanowany na całe lato szereg działań związanych
z branżą gastronomiczną. Najbliższym przykładem jest akcja promocyjna w około 5000 lokali gastronomicznych, w której konsumenci dostaną drugie Tyskie do przejścia na TY w cenie jednego piwa. Akcja będzie dodatkowo wspierana promocją lokali w obrębie ich najbliższej społeczności.
To kolejne działania brandu wspierające sektor gastronomiczny w trakcie pandemii. Od kwietnia, gdy obostrzenia spowodowały zamknięcie pubów i restauracji, Kompania Piwowarska odbierała na swój koszt niesprzedane piwo beczkowe, a w zamian przekazywała świeże na nowe otwarcie (wartość piwa świeżego wyniosła nie mniej niż 5,6 mln zł).
Za przygotowanie kampanii odpowiadają Bardzo oraz GONG. Za reżyserię spotu - Karolina Lewicka
i Tomasz Kapuściński. Produkcję powierzono OTO films, zaś zakup mediów – Zenith.


Marka Tyskie konsekwentnie realizuje misję łączenia ludzi pomimo różnic poprzez hasło „Przejdźmy na TY”. Działania marki są niezmienne: znaleźć wspólny mianownik mimo barier, które polaryzują Polaków w relacjach międzyludzkich.
Największy potencjał marka dostrzegła w realizacji eksperymentów społecznych, w których Tyskie mogłoby realnie zmienić nastawienie ludzi i wpływać na pogłębienie otwartości wśród wspólnot.
Pierwszy projekt w duchu eksperymentu społecznego powstał w najzwyklejszym bloku, jakich tysiące w Polsce. Marka postanowiła odczarować relacje pomiędzy sąsiadami - w większości nieznających swoich imion i ośmielić ich do poznania siebie nawzajem. W tym celu powstał pierwszy bar w windzie prowadzony przez barmana, który zachęcał do wspólnych przejść na TY.
Podczas ubiegłego lata Tyskie podchwyciło najgorętszy wakacyjny temat, co roku powracający jak bumerang. Mowa o parawanach, które dzielą Polaków zarówno na plaży jak i w opiniach. Marka zbudowała bar na plaży, w którym można było oddać w depozyt parawan, a w zamian otrzymać Tyskie i przejść z pozostałymi plażowiczami na TY.
W marcu bieżącego roku Tyskie szybko zareagowało na social distancing, zamknięcie barów i kolejne obostrzenia związanie z pandemią. Tak powstał spot „Zawsze damy radę przejść na TY”, przedstawiający Polaków na przestrzeni wieków, którzy mimo trudności, wykorzystując siłę relacji, potrafili wspierać się na duchu i przezwyciężyć trudności.
W komunikacji digital follow-upem spotu TV był społeczny projekt filmowy, który powstał we współpracy z Wojtkiem Mannem. Marka Tyskie wraz z lubianym dziennikarzem pokazała, że mimo trudnych czasów oraz barier warto się wspierać i być częścią wspólnoty. W efekcie, na wspólne zaproszenie do akcji, powstał film - pełen nadziei i wiary w lepszą przyszłość - łączący amatorskie nagrania konsumentów. Wideo spotkało się z bardzo pozytywnym odbiorem internautów,
a współpraca z Mannem pozytywnie wpłynęła na wizerunek marki oraz zaangażowanie. Film obejrzały miliony internautów, sama akcja natomiast stała się jedną z najcieplej odbieranych
w panującym wówczas trendzie #zostańwdomu.

 

Domowe burgery z soczystym, szarpanym kurczakiem bbq

Burgery to wciąż niekwestionowany numer jeden w menu wielu barów i restauracji. Jednak, mimo swej popularności, przestały być one typowym fast foodem, a zaczęły być daniem zarówno smacz-nym, jak i pożywnym. Domowe burgery z sosem do Hamburgerów i Hot Dogów Roleski to dosko-nała opcja dla miłośników zdrowego jedzenia, poszukujących nowych, ciekawych i smacznych kombinacji w swojej kuchni.

Roleski sos do hamburgerow hot dogow

Kiedy spojrzymy na definicję burgera, standardowo danie to składa się z bułki z kotletem wołowym, warzywami oraz sosem, który dopełnia smak potrawy. Jednak zamiast tłuściejszego mięsiwa, do środka można dać ser halloumi, delikatne mięso z kurczaka czy nawet marynowane tofu. Przygo-towanie takiego idealnego burgera ułatwia nowy Sos do Hamburgerów i Hot Dogów Street Food Roleski, który doskonale skomponuje się z wysmażonym mięsem, jak i wegańskim farszem. Sos powstał na bazie jednego z najpopularniejszych sosów – Worcester – z dodatkiem kremowego ma-jonezu, pomidorów i przypraw. Co więcej, Sos do Hamburgerów i Hot Dogów Roleski nie zawiera glutenu, GMO, konserwantów i glutaminianu sodu.
W poszukiwaniu nowych smaków warto wypróbować domowe burgery z soczystym, szarpanym kurczakiem bbq z dodatkiem nowego Sosu do Hamburgerów i Hot Dogów od Roleski. Dzięki połą-czeniu uniwersalności drobiu, delikatnej ostrości cebuli, oraz charakterystycznemu aromatowi so-su, smakują one niczym burgery z prawdziwej, nowojorskiej knajpki.

TIGER ENERGY DRINK oddaje unikalną Mazdę RX-7

Tiger w najnowszej kampanii opowiada historię o prawdziwym undergroundowym świecie samochodowym. Od zakupu auta, przez modyfikacje mechaniczne, aż po wykończenie i design. W realizacji projektu pomogą nam eksperci poszczególnych dziedzin tunningu. Głównym bohater to MAZDA RX-7 – legendarne japońskie auto występujące w prawie każdej części Need For Speed oraz w wielu popularnych filmach wyścigowych, a także bardzo szanowane w świecie motoryzacyjnym. Po wszystkich modyfikacjach MAZDA RX-7 zostanie rozlosowana w loterii Tigera, razem z innymi atrakcyjnymi nagrodami.
NFS to marka znana każdemu fanowi gier wyścigowych – łącznie sprzedała 150 milionów gier na świecie, co daje siódmą pozycję w rankingach ilości sprzedanych kopii. Tunning jest w DNA marki NFS od lat.

Komunikacja loterii jest spójna ze stylem dotychczasowej kampanii Tigera – całą historię również przestawia Abradab, a tekst oparty jest o serię pytań i odpowiedzi „TAK!” lub „NIE!”. Kampania oparta została o Youtube, VOD i media społecznościowe, spot pojawił się także w telewizji. Na podstawie przesyłanych dowodów zakupu dowolnego Tigera, każdego dnia losowano nagrody pieniężne, a przed nami wyłonienie laureata nagrody głównej.

 

Žatecký ma Dobre Noviny!

Marka Žatecký rozpoczęła na You Tubie emisję nowego programu komediowego pt. „Dobre Noviny by Žatecký”. Prowadzą go dwaj znani standuperzy - Michał Kempa i Piotr Szumowski, którzy we właściwy sobie żartobliwy sposób komentują aktualną sytuację.

Czytaj więcej...

Browar PINTA inwestuje w rozwój produkcji

Browar PINTA sfinalizował w czerwcu br. zaplanowane jeszcze przed lockdownem inwestycje w dodatkowe zbiorniki i linię do rozlewu piw w puszkach. W bardzo trudnym dla browarów rzemieślniczych okresie, od początku marca do końca maja tego roku, sprzedaż piw PINTY spadła zaledwie o 3%, co pionierzy piwnej rewolucji w Polsce zawdzięczają m.in. nowościom oraz szybkiemu zastąpieniu piwa w beczkach, którego nie odbierały zamknięte puby, piwami w butelkach i puszkach.

Czytaj więcej...

Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA-NOT

SigmaNot Polagra 250x250

engineering

moeschle

vimax

Ekomix

sitspoz