Wydarzenia
Branża alkoholowa reguluje się sama
Europejska branża alkoholowa przyjęła dobrowolne zobowiązanie do umieszczania na opakowaniach napojów procentowych informacji o ich składzie oraz wartości odżywczej. W pracach nad projektem, który 12 marca br. został przestawiony Komisji Europejskiej uczestniczyła The Brewers of Europe, ponadnarodowa organizacja zrzeszająca europejskich piwowarów, do której należy Związek Browary Polskie.
HEINEKEN 0.0 - TEN SAM ŚWIETNY SMAK I ZERO ALKOHOLU Marka wprowadza wariant bezalkoholowy
Odpowiadając na rosnące zainteresowanie konsumentów piwami bezalkoholowymi Heineken wprowadza na polski rynek piwo o zerowej zawartości alkoholu. Heineken 0.0 jest propozycją dla dorosłych konsumentów, którzy chcą cieszyć się smakiem klasycznego lagera w każdej sytuacji. Wariant bezalkoholowy to zero ograniczeń i możliwość delektowania się smakiem piwa zawsze i wszędzie.
Filip Chajzer poprowadzi w Onecie nowy program „18:45. Czas na zasady”
„18:45. Czas na zasady” to jedna z nowych propozycji w wiosennej ramówce Onetu. Talk-show będzie można oglądać od 15 marca w każdy czwartek o godz. 18:45. Program to doskonała okazja do ciekawych rozmów o życiowych zasadach i wartościach oraz poznania sztuki piwowarstwa w wykonaniu piwowarów Okocimia.
Talk-show Filipa Chajzera to program rozrywkowy, w którym fascynujące rozmowy o życiowych zasadach, wartościach i pasjach przeplatają się z anegdotami o historii browarnictwa, muzyką na żywo i śmiałymi wyzwaniami rzucanymi gościom przez prowadzącego.
Stanowisko Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce – Browary Polskie w sprawie projektu nowelizacji Ustawy o Wychowaniu w Trzeźwości i Przeciwdziałaniu Alkoholizmowi
Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce - Browary Polskie wyraża stanowczy sprzeciw wobec propozycji dalszego ograniczenia godzin emisji reklam piwa z godziny 20.00 na 23.00, przedstawionej przez Ministerstwo Zdrowia w najnowszej wersji projektu zmiany ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
Rząd chce ograniczyć reklamę alkoholu. Polacy są przeciwni
Nie minął tydzień od wejścia w życie zmian w ustawie o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, a rząd już podejmuje następne kroki uderzające w branżę alkoholową forsując zakaz reklamy piwa. Tymczasem ponad połowa społeczeństwa (59 proc.) jest przeciwna kolejnym restrykcjom i uważa, że nie przyczynią się one do rozwiązania problemów związanych z alkoholem – tak wynika z ogólnopolskiego badania przeprowadzonego przez Kantar Public.
Jeśli Dzień Św. Patryka to tylko z Guinnessem!
Piwo Guinness to nieodłączny element obchodów dnia Św. Patryka. Podobnie jak postać patrona Irlandii to piwo zakorzenione jest mocno w tradycji i historii tego kraju. Marka kultywuje irlandzkie wartości i ducha przyjaźni. Dlatego co roku, zachęca do świętowania tego dnia w gronie przyjaciół przy pincie klasycznego biało-czarnego stauta.
XI edycja konferencji Fresh Market: największego w Polsce spotkania kupców z sieci handlowych z producentami i dystrybutorami świeżych owoców, warzyw i kwiatów z Polski i świata
27 września 2018 r. w Hotelu Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim odbędzie się kolejna edycja konferencji Fresh Market. Jest to jedno z wielu wydarzeń na rynku świeżych owoców, warzyw i kwiatów, ale jedyne w naszym kraju organizowane w nowatorskiej formule kupieckiego centrum handlu. Celem
wydarzenia jest umożliwienie producentom i dystrybutorom przedstawienia oferty kupcom z Polski oraz zagranicy i nawiązania współpracy biznesowej z największymi sieciami handlowymi podczas indywidualnych spotkań.
Napój Fruktomania już niebawem w węgierskim Auchan
Napój Fruktomania już niebawem pojawi się w Auchan Hungary - w 9 sklepach wielkopowierzchniowych tej sieci na Węgrzech. Ewa-Bis (franczyzobiorca) i Zentis Polska (franczyzodawca) traktują to jako początek światowej ekspansji.
Okocim Mistrzowski Porter po raz pierwszy w telewizyjnej kampanii reklamowej
Ruszyła emisja spotu telewizyjnego dla piwa Okocim Mistrzowski Porter. Spot, w którym piwowarzy prezentują najważniejsze dla nich zasady, jest kontynuacją kampanii marki Okocim pod hasłem: „Okocim. Tu się warzy z zasadami”.