1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7



Brau19 728x90 PL

Wydarzenia

Browar Lwówek najlepszym browarem Grupy BRJ

Konkurs o puchar „Prezesa Browarów Regionalnych Jakubiak" Marka Jakubiaka został rozstrzygnięty. Browar Lwówek okazał się najlepszym browarem Grupy BRJ otrzymując tytuł roku i przechodni puchar. Pracownicy zostali nagrodzeni finansowo.

Czytaj więcej...

Alkohole świata w Warszawie

Rynek alkoholi w Polsce osiągnął wartość 41 mld złotych. Przyszłością branży są z pewnością produkty premium i niszowe, lokalne marki. O tym jak ważna jest ta branża z punktu widzenia krajowej produkcji oraz handlu zagranicznego świadczy popularność strefy Wine&Spirits podczas minionej edycji targów WorldFood Warsaw.

Czytaj więcej...

V Konferencja Studenckie Dni Jakości - Rola towaroznawstwa w kształtowaniu współczesnego rynku

Studenckie Dni Jakości od roku 2011 stały się najważniejszą konferencją w Polsce w dziedzinie towaroznawstwa oraz ważnym wydarzeniem naukowym Wydziału Przedsiębiorczości i Towaroznawstwa, Akademii Morskiej w Gdyni. Organizacja studenckiej konferencji przyczynia się do rozwoju uczestników i organizatorów, zarówno na poziomie intelektualnym, jak i komunikacji interpersonalnej.

Czytaj więcej...

Porter Warmiński wśród najlepszych Porterów Bałtyckich Europy

11 listopada w Norymberdze podczas targów BrauBeviale, odbyła się gala rozdania nagród European Beer Star.

Porter Warmiński z Browaru Kormoran po raz drugi zdobył medal w tym prestiżowym konkursie. Po złotym medalu w roku 2012, kiedy porter ten został pierwszym laureatem EBS w kategorii Porter Bałtycki, rok 2015 przyniósł Browarowi Kormoran medal brązowy.

Czytaj więcej...

Ogólnopolskiego Konkursu Miodów Pitnych - wyniki

Kolejną, dwunastą już edycję Ogólnopolskiego Konkursu Miodów Pitnych Wielka Konfraternia Zacnego Jadła, Napitku i Rękodzieła zorganizowała w dniu 14 listopada 2015 r. w okazałym Sztumskim Centrum Kultury w ramach imprezy pn. SZTUMSKIE ŚWIĘTO MIODU.

Czytaj więcej...

Piwny sezon zakończony

W III kwartale 2015 roku ukazało się prawie trzy razy mniej przekazów reklamowych branży piwowarskiej w stosunku do analogicznego okresu w ubiegłym roku. W trakcie tegorocznego sezonu piwnego wyemitowano 192 reklamy, podczas gdy w 2014 roku liczba ta wyniosła 572. Wszystkie przekazy komunikowane pomiędzy 1 czerwca i 30 września były zgodne z Kodeksem Etyki Reklamy – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów.

Czytaj więcej...

Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA-NOT

vimax

Ekomix

sitspoz