1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7



Brau19 728x90 PL

Wydarzenia

Ruszył Cech Piwowarów Grupy BRJ

Cech Piwowarów Browarów Regionalnych Jakubiak zrzesza piwowarów ze wszystkich browarów Grupy BRJ, którzy chcą tworzyć nowe piwne receptury wymieniając się przy tym doświadczeniem, a tym samym nieustannie się szkoląc i podnosząc swoje kwalifikacje.

Czytaj więcej...

Zakończono pierwszy etap kampanii - ABC Dobrego Magazynowania

Pierwszy etap kampanii edukacyjnej „ABC Dobrego Magazynowania", realizowanej przez PFPŻ ZP pod patronatem Głównego Inspektora Sanitarnego, został właśnie zakończony.

Specjalnie wyprodukowane plakaty informacyjne, przedstawiające 10 zasad prawidłowego magazynowania i ekspozycji napojów, soków i wód, trafiły do 15 014 wytypowanych małej i średniej wielkości sklepów na terenie całej Polski.

Czytaj więcej...

Dwie legendy w jednym miejscu – Piwo z Grodziska na Piwobraniu w Grodzisku Wielkopolskim

Po latach przerwy wraca wielkie święto – Grodziskie Piwobranie. To niewątpliwie jeden z najstarszych festynów piwnych w Polsce. Tegoroczna, wyjątkowa edycja, podobnie jak te organizowane w Grodzisku Wielkopolskim w latach siedemdziesiątych, będzie spotkaniem miłośników stylu piwa grodziskiego i pretekstem ciekawych rozmów na temat browarnictwa. Wrześniowe spotkanie nie może obyć się bez Piwa z Grodziska, które pojawiło się w sprzedaży w maju, po reaktywacji Browaru w Grodzisku Wielkopolskim.

Czytaj więcej...

Chmielaki Krasnostawskie 2015 - szczegółowe wyniki konkursu

45. Ogólnopolskie Święto Chmielarzy i Piwowarów „Chmielaki Krasnostawskie 2015" już za nami. W numerze 9/2015 ukaże się relacja z tego wydarzenia oraz analiza wyników konkursu, które przedstawiamy poniżej. Przemysł Fermentacyjny i Owocowo-Warzywny, jak co roku sprawował patronat medialny nad tą imprezą.  

Czytaj więcej...

Sezon piwny pod znakiem etycznej reklamy

Instytut Monitorowania Mediów opublikował kolejny raport analizujący zgodność reklam piwa z Kodeksem Etyki Reklamy. Przeanalizowano w nim wszystkie nowe przekazy reklamowe wyemitowane na zlecenie członków Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce – Browary Polskie w II kwartale 2015 r. Jak podkreślono, żadna ze 151 reklam piwa, które pojawiły się w mediach w okresie 1 kwietnia - 30 czerwca, nie naruszyła zasad Kodeksu Etyki Reklamy.

Czytaj więcej...

Zmiany na stanowisku wiceprezesa ds. marketingu w Carlsberg Polska

Od 1 września 2015 roku Piotr Chęcielewski, wiceprezes Carlsberg Polska ds. marketingu, awansuje na stanowisko wiceprezesa odpowiedzialnego globalnie za markę Somersby w strukturach Grupy Carlsberg w Kopenhadze. Jego obowiązki w randze wiceprezesa ds. marketingu przejmie Wojciech Żabiński, dotychczasowy dyrektor ds. marek międzynarodowych i innowacji.

Czytaj więcej...

Najbardziej jabłkowa kampania społeczna w Polsce

Polski cydr z polskich jabłek może stać się tym, czym jest wino dla Francuzów! Internet opanowały więc zielone, soczyste, polskie jabłka. Mają ważną misję i swój niepowtarzalny wygląd: grzywki, czapki, hipsterskie brody, okulary, długie rzęsy i przeszywające spojrzenia. Są cydrofantastyczne, bo walczą o coś naprawdę istotnego! Wszystkie powstały w ramach społeczno-gospodarczej kampanii Zacydrowani.pl.

Czytaj więcej...

W jakiej formie Polacy spożywają owoce i warzywa ?

Sezon na świeże owoce i warzywa w pełni. Właśnie w takiej formie Polacy lubią spożywać je najbardziej. Soczyste truskawki, słodkie maliny, pachnące słońcem pomidory czy chrupiące papryka i marchewka to niestety tylko sezonowe przysmaki. Sięgając po soki i musy owocowo-warzywne można jednak cieszyć się ich smakiem przez cały rok!

Czytaj więcej...

Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA-NOT

vimax

Ekomix

sitspoz