1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

640 x 340 dziewczyna

 

 

 

veolia web 580x120 1

Wydarzenia

Sektor EcoFood hitem targowym

Szacuje się, że rynek żywności ekologicznej w Polsce w 2015 r. osiągnął wartość ok. 800 mln zł. a w 2017 r. ma szansę przekroczyć 1 mld zł. Powierzchnia ekologiczna użytków rolnych w Polsce wynosi około 580 tys. ha. Liczba zarejestrowanych gospodarstw ekologicznych w 2016 r. wyniosła 24 276. Największa ilość podmiotów występuje w województwie małopolskim tj. 1 657. Podział procentowy powierzchni użytków rolnych według kategorii upraw wygląda następująco: łąki i pastwiska 35,3%, ziemniaki 0,4%, rośliny strączkowe na suche nasiona 0,9%, zboża 18,6%, uprawy sadownicze i jagodowe 8,9%, warzywa 1,4%, rośliny na paszę 33,7%, rośliny przemysłowe 0,5% i pozostałe uprawy 0,3%.

Czytaj więcej...

KP liderem działań na rzecz ekologii i bezpieczeństwa na drodze

Działania Kompanii Piwowarskiej na rzecz bezpiecznej i ekologicznej jazdy zostały w ubiegłym roku po raz kolejny docenione. KP uhonorowano tytułem Firmy Roku 2016 w konkursie Partner Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz nagrodą „Eko flota”, przyznaną przez przedstawicieli branży flotowej. To efekty m.in. prowadzonego od 2013 roku programu „Świadomy Kierowca KP”.

Czytaj więcej...

Rozpoczął się program edukacyjny „Soki i musy – witaminy w SMART formie”

Pewnie nie raz zastanawialiście się, co zrobić, by wprowadzić prawidłowe nawyki żywieniowe u swojego dziecka lub skąd czerpać inspiracje, by przekazać tę wiedzę w odpowiedniej formie. Na wybory żywieniowe naszych dzieci wpływają nie tylko wzorce wyniesione z domu. Szkoła to również miejsce, gdzie dzieci inspirują się wzajemnie oraz przekazywana jest im wiedza, z której będą korzystać w całym swoim życiu. Dodatkowo w szkole dzieci spędzają znaczną część swojego dnia. W tym roku szkolnym z pomocą zarówno nauczycielom, jak i rodzicom, przychodzi program edukacyjny „Soki i musy – witaminy w SMART formie”.

Czytaj więcej...

COCA-COLA URUCHOMIŁA SMAKOWITĄ APLIKACJĘ SimplyTastly

Z okazji zbliżających się Świąt Coca-Cola zadbała o kulinarne inspiracje na wspólne, rodzinne posiłki. Aplikacja mobilna SimplyTastly powstała z myślą
o amatorach i entuzjastach gotowania, którzy znajdą w niej ponad 1000 przepisów na pełne menu: śniadania, obiady, kolacje oraz przekąski. Inspiracje kulinarne przygotowane przez współpracujących z marką bloggerów dotyczą zarówno posiłków codziennych, jak i potraw na świąteczny stół. SimplyTastly - bezpłatnie dostępna w systemie Android, wkrótce również IOS - to wyjątkowa, nowoczesna e-książka kucharska, współtworzona przez czołówkę polskiej blogosfery kulinarnej.

Czytaj więcej...

Branża spirytusowa wspiera porozumienie handlowe z Kanadą (CETA)

ZP PPS ocenia, że wynegocjowana umowa będzie miała bezpośrednio i pośrednio pozytywny wpływ na rozwój przemysłu spirytusowego w Polsce. Przede wszystkim może stanowić ważny czynnik pobudzający eksport krajowych mocnych alkoholi z segmentu premium. Świadczą
o tym m.in. dotychczasowe dobre wyniki polskich markowych wódek w Kanadzie i USA.

Czytaj więcej...

Bogactwo szklanych pomysłów

Organizer na garażowy, wisior z pojemnikiem dla diabetyka, skarbonka, przybornik na nici, karmnik, lampa i wiele innych prac napłynęło na I edycję konkursu EduPak Polska. Okazuje się, że „drugie życie szkła” może być naprawdę ciekawe, a czasem wręcz zaskakujące!
Prawie pięciuset uczniów szkół ponadgimnazjalnych z całej Wielkopolski zgłosiło swoje prace do I edycji konkursu EduPak Polska, którego hasłem przewodnim było „drugie życie szkła”. Wystawa prac konkursowych odbyła się podczas targów Glass w Poznaniu gdzie miały miejsce obrady Jury, podczas których wyłoniono zwycięzców.

Czytaj więcej...

Jabłka grójeckie w sieci Lidl

Lidl Polska wprowadza do swojej oferty jabłka grójeckie, akcentując swoją strategię wspierania lokalnych dostawców zapewniających polskie produkty o najwyższej jakości dla sklepów Lidl. Od listopada w sklepach Lidl dostępne są w sprzedaży jabłka grójeckie – Lidl nawiązał współpracę ze Stowarzyszeniem Sady Grójeckie na dostawę jabłek grójeckich, produktu posiadającego certyfikat unijnego rejestru, jako Chronione Oznaczenie Geograficznie. To posunięcie potwierdza dbałość firmy o najwyższą jakość polskich produktów regionalnych dostępnych w sklepach Lidl. Wpisuje się ono w strategię biznesową firmy, która zakłada wspieranie polskich produktów i lokalnych dostawców.

Czytaj więcej...

Wyniki XIII Ogólnopolskiego Konkursu Miodów Pitnych

Wyniki XIII Ogólnopolskiego Konkursu Miodów Pitnych Wielkiej Konfraterni Zacnego Jadła, Napitku i Rękodzieła w dniu 12 listopada 2016r w Sztumie.

Trójniaki znajdujące się w sprzedaży rynkowej oceniała Komisja pod przewodnictwem sommeliera miodów pitnych Grzegorza Seremeta. W skali 50 punktowej klasyfikowano 17 trunków w następującej kolejności:

Czytaj więcej...

Mieszko Musiał wiceprezesem ds. sprzedaży w Carlsberg Polska

15 listopada nowym wiceprezesem ds. sprzedaży Carlsberg Polska został Mieszko Musiał, który zastąpił na tym stanowisku Marka Raka.
Mieszko Musiał od lat związany jest z branżą piwną. Przez ostatnie dwa pełnił funkcję dyrektora ds. sprzedaży w regionie Europy Zachodniej Grupy Carlsberg. Odpowiadał za wdrożenie spójnego systemu i sprzedaży w obszarze handlu i gastronomii w krajach regionu Europy Zachodniej.

Czytaj więcej...

Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA-NOT

SigmaNot Polagra 250x250

engineering

moeschle

vimax

Ekomix

sitspoz