1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Wydarzenia

Zenith International uruchamia Springboard dla start-upów w żywności i napojach

Do tej pory we współpracy pomiędzy litewską firmą MyDrink Beverages i Zenith Interantional organizowana była impreza o nazwie Drinkpreneur. W Londynie odbyły się 2 imprezy w latach 2014 i 2015, ale obejmowały one jedynie start-upy w kategorii napojów bezalkoholowych. Obecnie Zenith International postanowił uruchomić przedsięwzięcie dla start-upów obejmującą kategorie zarówno napojów bezalkoholowych, jak również żywności pod nazwą Zenith Springboard. 

Czytaj więcej...

Światowe trendy napojowe - już 10 marca seminarium internetowe

Zenith International organizuje ciekawe internetowe seminarium  napojowe w dniu 10 marca 2016 r. W trakcie tego seminarium będą przedstawione światowe trendy napojowe w różnych kategoriach oraz przybliżenie tematyki 12th InnoBev Global Soft Drinks Congress w Weronie. Więcej informacji o tej imprezie oraz wskazówki jak się zapisać znajdziecie Państwo na linku poniżej.

Czytaj więcej...

Producenci owoców i warzyw na WorldFood Warsaw!

Uprawa owoców i warzyw, a także ich przetwórstwo to sektor ważny dla polskiej branży rolno-spożywczej i jej wyników eksportowych. Co roku targi WorldFood Warsaw są doskonałym miejscem do spotkania z producentami tego sektora, nawiązania nowych kontaktów biznesowych i wymiany doświadczeń.

Czytaj więcej...

WorldFood Warsaw integruje branżę spożywczą!

III edycja targów odbędzie się już w dniach 19-21 kwietnia. Patronem honorowym wydarzenia jest minister rolnictwa i rozwoju wsi Krzysztof Jurgiel, a wśród partnerów branżowych znalazło się wiele organizacji i instytucji z sektora spożywczego.

Czytaj więcej...

Reklama piwa w ostatnim kwartale 2015 r. zgodna z zasadami etyki

Jak wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów, ostatni kwartał 2015 r. upłynął pod znakiem najmniejszej w skali roku aktywności reklamowej browarów. Od października do grudnia piwowarzy wyemitowali łącznie 112 nowych reklam – blisko o połowę (42 proc.) mniej niż w kwartale poprzedzającym. Najnowszy raport IMM, analizujący aktywność reklamową producentów piwa, potwierdził zgodność reklam branży piwowarskiej z Kodeksem Etyki Reklamy.

Czytaj więcej...

TATRA wspiera GOPR

W ubiegłym tygodniu w Krynicy Zdroju GOPR zaprezentował specjalistyczny sprzęt skitourowy zakupiony z dodatkowych środków przekazanych przez sponsora – markę TATRA, która od 2009 r. z dumą wspiera Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe. Przez 7 lat tej współpracy ze środków przekazanych w ramach umowy sponsorskiej, GOPR zakupił m.in.: ekwipunki dla ratowników, specjalistyczny sprzęt ratowniczy, sprzęt narciarski oraz środki transportu.

Czytaj więcej...

JABŁKOWE PROBLEMY – SPOSOBY ROZWIĄZANIA - konferencja 24 lutego w Lublinie

Wzrost zbiorów jabłek w Polsce, rosyjskie embargo i konieczność zdobywania nowych rynków zbytu stwarzają nowe problemy dla krajowych producentów i eksporterów jabłek. Warto zastanowić się jak nadal utrzymać wysoką produkcję i eksport jabłek, kto będzie miał największe szanse na opłacalną produkcję oraz jakie powinny być formy pomocy, współdziałania i współodpowiedzialności? Zagadnienia te będą głównymi tematami tegorocznej konferencji. Zapraszamy wszystkich producentów, przetwórców i eksporterów jabłek, drzewek jabłoni oraz przedstawicieli nauki sadowniczej, organizacji, instytucji rządowych i pozarządowych zajmujących się problematyką rynku jabłek. Konferencję zakończymy wnioskami dla władz państwowych.

Czytaj więcej...

18-lecie firmy Chemat - konferencja

W dniu 27 listopada 2015 roku firma Chemat Sp. z o.o. zaprosiła swoich Klientów i Partnerów biznesowych na konferencję z okazji Jubileuszu 18-lecia firmy. Uroczystość odbyła się w pięknej scenerii Hotelu Andel's w Łodzi. Konferencja odbyła się pod hasłem "Dojrzeliśmy do zmian".

Czytaj więcej...

Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA-NOT

vimax

Ekomix

sitspoz