1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

 

baner pc 620x180

 

EasyDiscWO

Wydarzenia

Aseptyczne pakowanie - fundamentem bezpiecznej żywności

Według opublikowanego ostatnio raportu dotyczącego aseptycznego pakowania (Aseptic Packaging Market: Global Industry Analysis, Trends, Market Size & Forecasts to 2023), skumulowany roczny wskaźnik wzrostu (CAGR) globalnego rynku opakowań aseptycznych wyniesie między 9,5% a 10,0% w okresie od 2017 do 2023 roku. W obliczu tak prężnie rozwijającego się rynku, producenci żywności stoją przed wyzwaniem zapewnienia najnowocześniejszych rozwiązań umożliwiających utrzymanie idealnie higienicznych warunków w procesie produkcji. Rozwiązaniem mogą być innowacyjne metody konserwacji i pakowania aseptycznego, które z pewnością skupią uwagę zwiedzających nadchodzące targi Anuga FoodTec, odbywające się w Kolonii w dniach 20-23 marca 2018 r.

Czytaj więcej...

Nielegalny rynek napojów spirytusowych

Analiza otoczenia prawnego, gospodarczego i społecznego

• Rynek napojów alkoholowych w Polsce jest wart 57 mld zł, z czego prawie 40% przypada na rynek wyrobów spirytusowych. Jednocześnie branża mocnych alkoholi jest jednym z ważniejszych płatników do budżetu państwa, gdyż generuje ok. 12,5 mld zł wpływów. Wysokie obciążenie podatkiem akcyzowym oraz specyfika mocnych alkoholi powodują, że sektor ten jest szczególnie narażony na występowanie zjawiska nierejestrowanej konsumpcji, czyli szarej strefy i czarnego rynku. Około 80% nielegalnych alkoholi stanowią właśnie napoje spirytusowe.

Czytaj więcej...

Święta z rzemieślniczym piwem

Piwa rzemieślnicze według różnych szacunków nie mają więcej niż 2 proc. udziału w polskim rynku piwa. Jednak ich wpływ na branżę i kulturę piwną w Polsce jest na tyle duży, że obala kolejne stereotypy, wprowadzając piwa nawet na bożonarodzeniowy stół. Inspiracje, podobnie jak cała piwna rewolucja, rodzą się w domowym zaciszu i dopiero stamtąd próbują zdobyć uznanie konsumentów.

Czytaj więcej...

Gratka dla miłośników piwa – do zdobycia butelki z limitowanej serii Pilsner Urquell!

Siedem lokali, pięć miast i jeden model butelki piwa. Jeden, za to niezwykły – o niestandardowej pojemności, dostępny w limitowanej liczbie, którego w dodatku nie można kupić w żadnym sklepie. Świętując swoje 175-lecie, Pilsner Urquell przygotował nową akcję, w ramach której w wybranych lokalach gastronomicznych do zdobycia będą wyjątkowe, jubileuszowe butelki piwa.
Tej jesieni kultowe piwo Pilsner Urquell obchodziło 175. urodziny. 5 października 1842 roku w browarze miejskim w czeskim Pilznie rozpoczęło się warzenie pierwszej partii piwa nowego typu – klarownego, złocistego lagera uzyskanego metodą dolnej fermentacji, który później stał się wzorcem dla wszystkich piw typu pils. 11 listopada można już było go skosztować i od tego czasu Pilsner Urquell nieprzerwanie cieszy się wielką popularnością na całym świecie.

Czytaj więcej...

PINTA na Mikołajki rozpoczyna budowę browaru

W przyszłym tygodniu, na Mikołajki, PINTA rozpoczyna budowę własnego browaru w gminie Radziechowy-Wieprz koło Żywca. Generalnym wykonawcą inwestycji będzie wybrana w postępowaniu ofertowym firma P.B. INBUD BIELSKO Sp. z o.o. Sp. k. z Bielska-Białej, zajmująca się kompleksowym wykonawstwem robót budowlanych. Budowa, której koszt ma wynieść prawie 10 mln zł, zakończy się na przełomie sierpnia i września 2018 roku. Już trzy miesiące później nowy browar ma rozpocząć warzenie piwa.

Czytaj więcej...

Kompania Piwowarska potrójnie wyróżniona w konkursie PNSA

W IX edycji konkursu Polish National Sales Awards pracownicy Kompanii Piwowarskiej zostali uhonorowani dwiema nagrodami głównymi – w kategorii Trener Sprzedaży i Przedstawiciel Handlowy – oraz wyróżnieniem w kategorii Zespół Sprzedaży. To już drugi rok z rzędu, gdy KP została doceniona w tym prestiżowym konkursie.

Czytaj więcej...

KIEDY PROWADZISZ – NIGDY NIE PIJ

- Może piwo dla Pana? Nie, dziękuję, wciąż prowadzę - z uśmiechem odpowiada Sir Jackie Stewart, legenda Formuły 1, w najnowszym spocie Heinekena. „Kiedy prowadzisz – nigdy nie pij” – pod tym hasłem 1 grudnia startuje kampania telewizyjna marki.

Czytaj więcej...

Pierwszy Raport Zrównoważonego Rozwoju Carlsberg Polska

Redukcja zużycia energii elektrycznej na poziomie 40 proc. rocznie w Browarze Kasztelan, dotarcie do 3,5 mln osób z komunikacją nt. odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, blisko 1500 godzin przepracowanych społecznie – to tylko niektóre dane i efekty działań podjętych przez Carlsberg Polska w 2016 r. Ich podsumowanie prezentuje pierwszy Raport Zrównoważonego Rozwoju.

Czytaj więcej...

Unidex Resizer 800

Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA-NOT

sigma promo

engineering

moeschle

vimax

Ekomix

sitspoz