1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

640 x 340 dziewczyna

 

 

 

veolia web 580x120 1

Wydarzenia

Jabłka grójeckie w sieci Lidl

Lidl Polska wprowadza do swojej oferty jabłka grójeckie, akcentując swoją strategię wspierania lokalnych dostawców zapewniających polskie produkty o najwyższej jakości dla sklepów Lidl. Od listopada w sklepach Lidl dostępne są w sprzedaży jabłka grójeckie – Lidl nawiązał współpracę ze Stowarzyszeniem Sady Grójeckie na dostawę jabłek grójeckich, produktu posiadającego certyfikat unijnego rejestru, jako Chronione Oznaczenie Geograficznie. To posunięcie potwierdza dbałość firmy o najwyższą jakość polskich produktów regionalnych dostępnych w sklepach Lidl. Wpisuje się ono w strategię biznesową firmy, która zakłada wspieranie polskich produktów i lokalnych dostawców.

Czytaj więcej...

Wyniki XIII Ogólnopolskiego Konkursu Miodów Pitnych

Wyniki XIII Ogólnopolskiego Konkursu Miodów Pitnych Wielkiej Konfraterni Zacnego Jadła, Napitku i Rękodzieła w dniu 12 listopada 2016r w Sztumie.

Trójniaki znajdujące się w sprzedaży rynkowej oceniała Komisja pod przewodnictwem sommeliera miodów pitnych Grzegorza Seremeta. W skali 50 punktowej klasyfikowano 17 trunków w następującej kolejności:

Czytaj więcej...

Mieszko Musiał wiceprezesem ds. sprzedaży w Carlsberg Polska

15 listopada nowym wiceprezesem ds. sprzedaży Carlsberg Polska został Mieszko Musiał, który zastąpił na tym stanowisku Marka Raka.
Mieszko Musiał od lat związany jest z branżą piwną. Przez ostatnie dwa pełnił funkcję dyrektora ds. sprzedaży w regionie Europy Zachodniej Grupy Carlsberg. Odpowiadał za wdrożenie spójnego systemu i sprzedaży w obszarze handlu i gastronomii w krajach regionu Europy Zachodniej.

Czytaj więcej...

Dobry produkt trzeba wypromować

Polskie rolnictwo świetnie sobie radzi na rynkach międzynarodowych, saldo w handlu rolnym jest dodatnie i wynosi 7,7 mld euro. Mimo dużych zawirowań związanych z rosyjskich embargiem, ciągle jednym z motorów napędowych eksportu pozostaje sektor owoców i warzyw. To w dużej mierze efekt promocji. A z pewnością jedną z najlepszych okazji do promocji żywności będzie IV edycja Targów WorldFood Warsaw!

Czytaj więcej...

Piwny sezon zakończony

Letnie miesiące to dla producentów piwa najbardziej intensywny czas w ciągu roku, także pod względem reklamowym. Według nowego, dziewiętnastego z kolei raportu Instytutu Monitorowania Mediów, analizującego zgodność reklam piwa z Kodeksem Etyki Reklamy, między lipcem a wrześniem piwowarzy wyemitowali 144 nowe przekazy reklamowe. To więcej niż w całym pierwszym półroczu, ale o jedną czwartą mniej niż w analogicznym kwartale 2015 r. Według raportu tegoroczna letnia ofensywa reklamowa branży piwowarskiej była w stu procentach etyczna.

Czytaj więcej...

Kinga Sieradzon nowym dyrektorem generalnym Tetra Pak

Kinga Sieradzon została dyrektorem generalnym Tetra Pak na rynek polski, czeski, słowacki i węgierski. Nowa dyrektor jest związana z firmą od 22 lat. W przeszłości zajmowała stanowiska kierownicze w biurach firmy w Szwajcarii, Szwecji, Grecji oraz w Polsce. Kinga Sieradzon zastąpiła Małgorzatę Kołton.

Czytaj więcej...

10 października - Dzień Drzewa

Dzień Drzewa jest obchodzony w Polsce 10 października co roku od 2002 r. Jego celem jest zwrócenie uwagi na działania mające na celu ochronę naszych drzew i lasów. Wiele zależy również od firm, które powinny odpowiedzialnie korzystać z takich surowców jak drewno. Tetra Pak, światowy producent innowacyjnych opakowań kartonowych, działa na rzecz poprawy walorów środowiskowych swoich produktów i rozwiązań.

Czytaj więcej...

Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA-NOT

SigmaNot Polagra 250x250

engineering

moeschle

vimax

Ekomix

sitspoz