Wydarzenia
Drugi Raport Zrównoważonego Rozwoju Carlsberg Polska
Redukcja emisji dwutlenku węgla do 3,03kg/hl, spadek zużycia wody o 2,6 proc, zminimalizowanie liczby wypadków pracowników oraz wkład w budżet polskiej gospodarki na poziomie ponad 6 mld złotych. To niektóre dane za rok 2017, zaprezentowane przez Carlsberg Polska w drugim Raporcie Zrównoważonego Rozwoju. Raport został opracowany wg międzynarodowych standardów GRI. Od dziś można się z nim zapoznać na stronie www.carlsbergpolska.pl.
Gwiazdy na Chmielakach!
Chmielaki Krasnostawskie 2018 zbliżają się wielkimi krokami! W najstarszym festiwalu piwnym w Polsce chodzi przede wszystkim o podtrzymanie tradycji chmielarskich i browarniczych, ale staramy się dbać o przyjezdnych na każdej możliwej płaszczyźnie. Nasza "Chmielakową" społeczność jest bardzo różnorodna. Planujemy dodatkowe atrakcje, mające umilić pobyt w naszym mieście zarówno dorosłym, jak i dzieciom. W tym roku postaramy się, aby zabawa nie odbywała się jedynie pod sceną, ale na całym terenie festiwalu. Wybór zespołów wynikał w tym roku z podpowiedzi kierowanych do nas przez fanów naszego wspólnego święta! Cieszymy się, że informacja o planowanych koncertach spotkała się z tak pozytywnym odbiorem. Poniżej przedstawiamy kto wystąpi podczas Chmielaków 2018!
Zdrowy styl życia według Polaków? Jemy za mało warzyw i owoców, nie uprawiamy sportu
Ponad połowa Polaków uważa, że spożywanie większej ilości warzyw i owoców każdego dnia wpłynęłoby na poprawę ich samopoczucia. Jednak kilka razy dziennie sięga po warzywa zaledwie 12% respondentów, a po owoce – tylko 14% z nich! Tak wynika z badania zrealizowanego na potrzeby kampanii „Warzywa i owoce – na szczęście!”. Polacy wciąż nie mają dostatecznej wiedzy na temat znaczenia warzyw i owoców w codziennej diecie oraz ich wpływu na nasze zdrowie i ogólny dobrostan. Wciąż też, jak pokazują wyniki sondażu, za mało się ruszają…
Kampania „Soki i musy – witaminy w SMART formie” z nominacją do nagrody SABRE
Kampania promocyjno-informacyjna Stowarzyszenia Krajowa Unia Producentów Soków pt. „Soki i musy – witaminy w SMART formie” realizowana w latach 2015-2018 została nominowana do nagrody Sabre Awards 2018 w kategorii Multi-Country Programme (kampania realizowana na kilku rynkach). Jest to doskonałe zwieńczenie 3-letnich działań w Polsce, Rumunii, Słowacji, Czechach i na Litwie, które w istotny sposób wpłynęły na wzrost konsumpcji soków oraz rozpoznawalność musów w regionie.
Czeski wzór na… Startuje konkurs marki Pilsner Urquell
Pilsner Urquell, razem z Mariuszem Szczygłem, już od kwietnia inspiruje czytelników Dużego Formatu cyklem reportaży o czeskiej kulturze i zwyczajach. Teraz przyszedł czas, by sami miłośnicy piwa Pilsner Urquell pokazali swoje spojrzenie na południowych sąsiadów! Rusza konkurs na fotoreportaż inspirowany Czechami, w którym do zdobycia są wyjazdy do Pilzna na finał akcji oraz nagrody finansowe.
Letnia nowość marki Absolut
Intensywny zielony kolor i świeży, cytrusowy smak. Taka właśnie jest orzeźwiająca limonka, kluczowy składnik nowej wódki w portfolio Absolut. Absolut Lime, nie zawiera cukru i stanowi idealne połączenie naturalnych składników z czystą wódką Absolut. To właśnie Lime był głównym bohaterem strefy Absoluta podczas jednego z najpopularniejszych festiwali muzycznych na świecie, Coachella Valley Music and Arts Festival w Kalifornii, gdzie wystąpili m.in Beyoncé, The Weekend, Kygo, czy Eminem. Pod koniec lipca br. strefa Absolut Lime pojawi na płockim festiwalu Audioriver. Nowość wpierana jest kampanią digitalową i działaniami POS.
Trzeźwe myślenie oczami Polaków
Większość, bo ponad 80% Polaków konsumuje alkohol rozsądnie i z umiarem. Potrafimy sięgać po alkohol odpowiedzialnie i mamy odwagę powiedzieć „nie” – wynika z badania przeprowadzonego w ramach kampanii społecznej „Trzeźwo myślę” na zlecenie Carlsberg Polska .
Wielki sukces Cydru Lubelskiego!
Wielki sukces Cydru Lubelskiego! Ulubiony cydr Polaków, który stał się synonimem polskiego cydru naturalnego znalazł się w gronie Laureatów XXVIII edycji Konkursu „Teraz Polska”.
Branża piwna gotowa na mundial
Wzmożone zamówienia fast foodów, zwiększona sprzedaż przekąsek, ale przede wszystkim piwa – tak będą wyglądać Mistrzostwa Świata w piłce nożnej dla sektora spożywczego. Jak branża poradzi sobie z mundialowymi wyzwaniami?