1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Wydarzenia

Trzeźwe myślenie oczami Polaków

Większość, bo ponad 80% Polaków konsumuje alkohol rozsądnie i z umiarem. Potrafimy sięgać po alkohol odpowiedzialnie i mamy odwagę powiedzieć „nie” – wynika z badania przeprowadzonego w ramach kampanii społecznej „Trzeźwo myślę” na zlecenie Carlsberg Polska .

Czytaj więcej...

Wielki sukces Cydru Lubelskiego!

Wielki sukces Cydru Lubelskiego! Ulubiony cydr Polaków, który stał się synonimem polskiego cydru naturalnego znalazł się w gronie Laureatów XXVIII edycji Konkursu „Teraz Polska”.

Czytaj więcej...

Branża piwna gotowa na mundial

Wzmożone zamówienia fast foodów, zwiększona sprzedaż przekąsek, ale przede wszystkim piwa – tak będą wyglądać Mistrzostwa Świata w piłce nożnej dla sektora spożywczego. Jak branża poradzi sobie z mundialowymi wyzwaniami?

Czytaj więcej...

Browar Amber przeznacza część przychodów ze sprzedaży piwa Johannes na zakup eksponatów do Muzeum Gdańska

Browar Amber nieustannie wspiera kulturę regionu oraz prowadzi aktywne działania, które go promują. Jedną z takich inicjatyw jest przeznaczanie części przychodów ze sprzedaży piwa Johannes na zakup eksponatów do Muzeum Gdańska. Dzięki temu już 7 czerwca 2018 roku do zbiorów muzeum dołącza oryginalny obraz urodzonego w Gdańsku polsko-niemieckiego malarza Daniela Chodowieckiego. Zakup w całości sfinansowany przez Browar Amber.

Czytaj więcej...

Współtworzone przez Grupę Carlsberg UNLEASH 2018, źródłem innowacji na rzecz zrównoważonego rozwoju

30 maja w Singapurze ruszło UNLEASH 2018, czyli największe na świecie laboratorium poświęcone opracowaniu innowacyjnych rozwiązań, które pomogą zrealizować cele zrównoważonego rozwoju ONZ (SDG’s). Tysiąc utalentowanych młodych osób z całego świata, powitał współtwórca tej inicjatywy, prezes Grupy Carlsberg oraz przewodniczący Fundacji Carlsberg, Flemming Besenbacher. Wśród starannie wytypowanych uczestników znalazła się Polka z Carlsberg Polska, pracująca w Browarze Okocim. UNLEASH potrwa do 6 czerwca.

Czytaj więcej...

Sercem radlera jest Jasne Okocimskie

30 maja marka Okocim rozpoczyna kampanię reklamową letnich piw typu radler, w tym nowego smaku – Okocim Radler Truskawka
z kwiatem lipy. Nowy spot to kolejna odsłona platformy komunikacyjnej pt. „Tu się warzy z zasadami”. Tym razem film podkreśla zasadę: „Warzymy, nie produkujemy”.

Czytaj więcej...

9. WROCŁAWSKI FESTIWAL DOBREGO PIWA i 15. Wrocławskie Warsztaty Piwowarskie

70 stoisk z piwem, na których znajdziemy blisko pół tysiąca różnych piw lanych i ponad osiemset piw butelkowych - tak będzie wyglądała tegoroczna edycja Wrocławskiego Festiwalu Dobrego Piwa. To jedno z największych wydarzeń w Europie dedykowanych unikalnym smakom i stylom piw produkowanym przez browary rzemieślnicze, jego organizatorem jest Centrum Kultury ZAMEK. Dziewiąta odsłona festiwalu odbędzie się w dniach 8-10 czerwca 2018 roku.
Wrocławska impreza szczególnie wyróżnia się na piwnej mapie Polski, bo promuje głównie polskie browary, rodzime piwowarstwo i piwne tradycje naszego kraju, a w szczególności regionu Dolny Śląsk i Wrocławia. Oczywiście nie brak tu także piwnych gości z zagranicy: co roku na festiwalu pojawiają się znane na świecie piwne marki. Publiczność może nie tylko degustować i oceniać piwo, ale też szkolić się na kursach sensorycznych, brać udział w warsztatach z piwowarstwa, prelekcjach, dyskusjach, pokazach i konkursach. W ramach imprezy odbywają się koncerty i wystawy, jest gastronomia i stoiska handlowe. Wydarzenie odbywa się na terenach wokół Stadionu Wrocław i od kilku lat przyciąga kilkadziesiąt tysięcy ludzi: ostatnie edycje odwiedziło od 60 do 70 tys. osób z Wrocławia, Dolnego Śląska, Polski i z innych krajów.

Czytaj więcej...

Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA-NOT

CFS Zeichnung

Zimna, mikrobiologiczna
filtracja stabilizująca
system CFS NEO

180708 Added Value Calibration 180x380 static PL

Kompendium wiedzy o piwie