1 | 2 | 3 | 4 | 5

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

baner JMR
czaja

AFT 2022 Banner pfiow pl 580x120px PL

Wydarzenia

Carlsberg Polska ogłosił zwycięzców 8. edycji Programu Grantowego InicJaTyWy

W okolicy Browarów Carlsberg Polska, powstaną nowe projekty z zakresu eko-energii, rewitalizacji zielenii, zdrowia, integracji i działań na rzecz poprawy świadomości ekologicznej – to efekt zakończonej właśnie 8. edycji Programu Grantowego InicJaTyWy. Głosowanie internautów wyłoniło 10 zwycięskich projektów, a ich autorzy – lokalne organizacje i instytucje z Brzeska, Sierpca i okolic – sumarycznie otrzymają 100 tys. złotych na realizację swoich pomysłów.

Czytaj więcej...

Truskawki 2021 - jak kształtuje się początek sezonu?

Trwa sezon truskawkowy 2021. W tym roku mamy opóźnienie spowodowane zimną aurą, co skutecznie zmniejsza obecną podaż owoców. Jak przebiega pierwsza część sezonu? O komentarz w tej sprawie poprosiliśmy dr Pawła Kracińskiego z Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej -PIB w Warszawie.

Czytaj więcej...

Moc Polskich Warzyw - rusza druga edycja kampanii promocyjnej

Producenci polskich warzyw kontynuują działania promocyjne w ramach kolejnej odsłony projektu "Moc Polskich Warzyw", którego celem jest edukacja konsumentów na temat różnorodności polskich warzyw, ich właściwości zdrowotnych i odżywczych oraz roli w codziennej diecie.

Czytaj więcej...

Top 3 owoce maja: Jabłka, gruszki, truskawki

W maju wzrosło spożycie najpopularniejszych owoców jagodowych. Biorąc pod uwagę wszystkie owoce najpopularniejszym w maju było jabłko. Jego konsumpcję w tygodniu poprzedzającym badanie deklaruje, podobnie jak w kwietniu, dziewięciu na dziesięciu Polaków (88%). 8% Polaków jadło jabłka codziennie, a dalsze 16% 4-5 razy w tygodniu.

Czytaj więcej...

Grupa Żywiec z nowym piwem i nową kampanią

Marka Żywiec w odpowiedzi na oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej poszukują lżejszych piw, zaprezentowała swoją najnowszą innowację – Żywiec Jasne Lekkie 4,5%. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy startująca właśnie kampania reklamowa w lekkim, żywieckim stylu.

Czytaj więcej...

Lech rozwija współpracę z Polish Hip-Hop Festival

Lech Polish Hip-Hop Music Awards to przełomowy projekt dla polskiego hip-hopu. Gatunek, który od wielu lat bije rekordy popularności na polskim rynku muzycznym, w końcu doczeka się nagród z prawdziwego zdarzenia! Topowi artyści i olbrzymia dawka muzycznych doznań to efekt połączenia sił Polish Hip-Hop Festival oraz marki Lech. Wydarzenie poprzedzi szeroko zakrojona kampania marketingowa.

Czytaj więcej...

Marka Żatecky wprowadza nowy wariant piwa

Carlsberg Polska i jego marka Žatecký wprowadza nowość - piwo Žatecký Černý 3,8%, który swój smak i ciemnobrązową barwę zawdzięcza użyciu czterech rodzajów słodów oraz aromatycznego chmielu žateckiego.

Czytaj więcej...

logo sigma

engineering

moeschle

vimax

Ekomix

sitspoz